Ach... ik weet het ook niet hoor... Ik heb heb wel eens laten doen... Het is op zich wel grappig, maar je moet je er niet door laten leiden... Hopelijk komt mijn pendel wel uit... Dan zou ik nu zwanger zijn van een jongen of in maart van een jongen
http://i76.photobucket.com/albums/j32/S ... ballon.jpg]i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs & Smokey 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 158 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 31 Ongesteld, 4 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): http://i76.photobucket.com/albums/j32/S ... ballon.jpg *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote][/quote]
@vandergijs: waarom heb je verder geen banner of onderschrift? Geen zin in? Hopelijk komt 1 van je pendels uit! @monica: zie dat je jezelf op rood heb gezet, balen!
@doortje... Ik laat je ff alleen achter... Ik ga even eten alvast klaar zetten voor straks... Boerenkool hoe toepasselijk Als je wilt dat ik eens voor je pendel dan moet je me maar een PB sturen met je naam en geboortedatum... Groetjes en tot later
Ik heb geen banner omdat ik geen idee heb hoe zoiets werkt... Bovendien is mijn cyclus zo onregelmatig dat ik er geen pijl op kan trekken... :S
oke vandergijs! heerlijk boerenkool na het schaatsen! eet smakelijk voor straks! ik ga er ook maar vandoor, heb met 2 vriendinnetjes afgesproken. Ik zal nadenken over het pendelen!
Oh leuk Miracles en Cam: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat super voor jullie. Geniet ervan meiden! Annie ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar het lijkt me wel een opluchting dat je lichaam het zelf heeft gedaan en dat je weer kan hopen voor een volgende ronde. Heel veel sterkte met het verwerken ervan, neem je tijd en ik hoop natuurlijk dat je snel op roze mag! Bruisje voor jou een dikke knuffel, hopelijk kom je er samen met je mannetje uit. Moeilijk hoor! Veel sterkte! Luukske wat naar zeg dat je toch pos getest hebt en het mis is gegaan. Knuffel! Nana ik hoop echt dat je positief test morgen! De teller staat al te lang op 10, daar moeten er echt meer bij hoor meiden! Doortje fijn dat je je ei hebt gevonden! Ongi dames: jammer! Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk gaat brengen! Ik ben niet zo enthousiast over het boek met alle antwoorden, ik vroeg ben ik nu zwanger: Helaas niet Daarna nog een keer en weer hetzelfde antwoord. Ik ga het zo nog eens proberen haha. Ja hoor, nu staat er Ja, zeker weten. Ik voel me beroerd zeg pfff vandaag heb ik maar een dagje vrij genomen, lekker uitgeslapen, alleen werd ik steeds wakker van de kriebelhoest, heel vervelend. Maar verder heb ik wel een goed gevoel wat mijn buik betreft. Ik voel al een paar dagen flinke steken onderin, en een soort spierpijn, mijn borsten zijn behoorlijk pijnlijk, mijn urine is troebel, maar de druk onderin mijn buik geeft me wel moed. Erg spannend, ik hoop zo dat het blijft, vorige keer had ik dit ook en is het een dag voor NOD toch misgegaan, hopelijk zet het nu door. Volgende week zaterdag kan ik pas testen, hopelijk houd ik vol om niet ervoor te testen. *gaat weer rustig op het wachtbankje zitten*
oeh twinkle, spannend voor jou hoor! de symptomen klinken iig goed! nog "maar" een weekje wachten. You can do it!
Haha ja het is ook spannend, maar omdat het al eens mis is gegaan hou ik wel een slag om de arm (zo zeg je dat toch?). Ik ben niet te enthousiast, heb het ook nog tegen niemand gezegd, terwijl de vorige keer een aantal vriendinnen het wel wisten. Ze vragen er ook steeds naar, maar ik wacht gewoon af... Oh ja dat foliumzuur, mijn vriend is een vitaminefreak sinds een jaar of 2 en hij slikt altijd extra vitamine B, ik moest er altijd een beetje om lachen, maar nu ben ik wel blij dat hij het doet hihi. Fijne avond met je vriendinnen Doortje!
irritant he, dat wachten ik heb trouwens in totaal 5x laten pendelen. En 5 keer kwam eruit: december en inderdaad, december heb ik een hele rare cyclus gehad, een hele korte, een ongi waarvan ik nog steeds twijfel of het echt een ongi was omdat het alleen maar oud bloed was, maar zelfs als ik ervan uit ga dat het geen ongi was maar bijv. een innestelingsbloeding, en ik ga van m'n langste cyclus uit, zou ik nu 1,5 week overtijd zijn en geloof me, ik ben niet zwanger (heb toevallig vanochtend nog getest omdat ik m'n symptoompjes raar blijf vinden al zijn ze afgenomen)... dus ik vind het wel grappig dat toevallig de maand dat het raar is ook uit alle pendels komt, maar helaas, ik ben niet zwanger. en volgens mij heb ik afgelopen week duidelijk m'n ei gevoeld dus ik ga er gewoon vanuit dat ik in het wachtbankje zit en hopelijk gaat het nu wel lukken! Of is het gelukt eigenlijk
Hahaha, hoop dat hij ze ook neemt! Ik ga even naar de drogist een verkoudheidspakket kopen, zakdoeken keelsnoepjes en kriebelhoesttabletten. Tot later!
Jeetje heb al eeven niet meer kunnen lezen door drukte op het werk en gister avond college... wat staat er veel bij! Iedereen succces die nu vage signaaltjes heeft. en iedereen in de klus-ei periode zet hem op tis toch kkoud buiten... dus kruip bij elkaar! Ik mag morgen van mezelf testen... heb dus al een week volgehouden niet te testen... de signalen zijn eigenlijk meer dat ik ongie ga worden! hebben jullie ook dat je zo vaak in die tijd naar de wc moet voor de grote boodschap?.. ik heb 's avond steeds beetje koortsig gevoel en mijn temp is dan 37.5 goed morge testen wie doet er mee?
@twinkle: sterkte met je verkoudheid! thee met honing is ook heeeel fijn! @maia: huh? wat raar van je cyclus in december! Wel fijn dat jij je ei kan voelen, heb dat nog nooit gevoeld. Moet ook zeggen dat mijn darmen vaak rommelen, dus dan denk ik: darmen of baarmoeder?
misslizzy: ik duim voor je hoor! hopelijk is de site dan nog in de lucht, zodat je ons op de hoogte kunt houden! (10/11 januari gaat de site toch verhuizen?)
@doortje: op zich was het heel raar, aan de andere kant vermoed ik dat ik de eerste 4 rondes geen ovulatie had omdat ik, voordat het zo "raar" ging worden, ook al het idee had dat ik m'n ei voelde. Dus ik denk dat gewoon m'n cyclus normaal is geworden, maar omdat ik wat anders gewend was, is het raar. Snap je hem nog? en het voelen van m'n ei, tja, het waren zulke heftige steken dat ik het vermoed dat dat het was. Maar we zullen zien of dat het was of niet