Wat Kl%&^%te en frustrerend zeg... Ik hoop voor je dat je lichaam zich goed hersteld en dat er gauw een klein mensje in je mag wonen...
Ik hoop het ook! We willen toch wel snel verder en er is al een positief punt, er zijn al kleine follikels aanwezig.
Lieve meiden... Ik ga lekker onder de wol. Morgenochtend weer een toertocht schaatsen Iedereen een goed, roze en liefdevol weekend gewenst...
Hey dames Ik dacht laat mijn koppie even zien Eisprong komt er weer aan! Ik ga nu slapen (kort bericht) Toedels!
ey dames, er zal vast niemand meer zijn hier maar ik denk laat even weten dat ik ook nog leef.. al die tijd zat ik nog op nov.. ik heb heel dec overgeslagen en de duivels zijn nog niet geweest.. ben nu 17 dagen overtijd.. gister (vrijdag) heb ik bloed laten prikken en nu nog wachten op de uitslag.. de gewone test gaf nega aan.. heb verder niet echt veel verschijnselen en voel me niet echt zw maar dat hoeft niks te betekenen.. heb wel verschijnselen hoor. bv: vreetbuien, veel drinken, veel plassen, 1x misselijk geweest en gekotst (sorry voor die vieze detail) veel boeren en scheetjes laten...:S:S af en toe steekjes in me buik.. snel moe, maar toch niet kunnen slapen (heeft ook een andere reden maar die vertel ik zo wel) me (.)(.) zijn nog gewoon... heb nu ook veel stemmingswisselingen (ik huil dan zomaar om niets) toch zijn het er veel maar je merkt ze niet echt, maar zoals pijntjes dat merk je gelijk zeg maar.. maar gewoon ff de uitslag afwachten en dan weet ik meer.. ik heb een paar dagen terug slecht nieuws gekregen.. me oom was plotseling overleden.. hij had een tijdje last van zijn buik, en ging 4 dagen geleden naar de ha.. de ha zei dat hij nierstenen had en schreef medicijnen voor.. 's nachts kon hij maar niet slapen en liep heen en weer.. tot hij uiteindelijk toch in slaap viel. me nicht ging de volgende dag werken en zei tegen haar vader tot vanavond pap...hij antwoordde terug.. kort daarna is hij in zijn slaap overleden.. ze wisten eerst niet waaraan want aan nierstenen sterf je niet.. ze hebben eergister onderzoek gedaan en toen is eruit gekomen dat er een gaatje in zijn bloedvat zat (of in zijn hart ik weet het niet precies) en is toen langzaam aan doodgebloed.. het was echt even schrikken.. maar ik heb hem al bijna een half jaar niet meer gezien..hij woonde in eindhoven en ik in delft.. zondag ga ik bij hem kijken en maandag hebben we de crematie.. (vandaar dat ik dus weinig slaap) mijn nicht belde die dag op om het te vertellen. zij wilde het graag aan mij vertellen.. ze klonk eerst best rustig, en ik geloofde haar maar niet.. daarna begon ze te huilen echt zielig was het. die dag ervoor toen hij naar de ha was zei ik nog tegen haar maak je niet al te druk 9 v/d 10 x is er niks aan de hand...het komt allemaal wel goed. denk maar aan leuke dingen en wacht tot hij thuis komt. dan krijg je te horen wat hij heeft. dus toen hij thuis kwam was ze opgelucht om te horen dat het gewoon nierstenen waren.. en nu heb ik spijt dat ik heb gezegd dat ze zich niet zo druk hoeft te maken.. kijk ik kon het ook niet weten maar vind het toch erg. ik heb ook een hele mooie gedicht geschreven die ik bij me oom in de kist leg.. ik zal hem hier wel opzetten dan kunnen jullie hem lezen.. ik heb mijn verhaal weer gedaan... iedereen trouwens nog een gelukkig nieuwjaar.. knuf naliey
Ome Rini, een oom om nooit te vergeten, dat is rini die altijd van zich liet weten. voor iedereen stond je altijd klaar, en je zei dan ook nooit "vergeet het maar". dan zomaar ineens kreeg je pijn, pijn in je buik, dat was echt geen gein. nierstenen zei de huisarts dat zal het zijn, om dat te horen dat was erg fijn. goedkomen zal alles weer, over een tijdje heb je dan geen pijn meer. door de pijn kon je niet slapen, en stiekem zul je je wel zorgen hebben zitten maken. wat er in je omging dat weten we nu niet, Omdat jij ons veel te vroeg en snel verliet. je kinderen en je vrouw die hebben het er erg moeilijk mee, toen we het hoorde riepen we allemaal NEE. het is niet te bevatten dat je er niet meer bent, je was zo'n lieve en aardige vent. door een kleine ruzietje en de verre afstand zagen we elkaar niet veel meer, de ruzie was over, daar legde we ons bij neer. ik zal je nooit vergeten lieve oom je blijft altijd in mijn gedachten, maar helaas zal dat de pijn niet verzachten. ik wens je veel rust en vrede toe, Blijf over ons waken zoals je dat altijd doet. veel liefs je nichtje Nathalie
@ naliey; wat een naar bericht zeg! Heel veel sterkte! @degene die me op rood gezet heeft (weet even niet meer wie ) dank je wel! De verhuizing is trouwens nog steeds niet begonnen. Zal in de loop van de dag wel zijn! Fijn weekend allemaal!
Tja en dan nuuuuuu (spannend muziekje eronder)... heb ik heel de nacht mij plas op gehouden...werd ik om 6.30 uur wakker zette ik mijn brilltje op pakttte twee testen een kruidvat een een clearbleu..(muziek wordt spannender) en waah eeerst een kruis en toen twee streepjes dusss denk dat ik nu toch echt zwanger ben! Heb gelijk het grote licht aangedaan en mijn lief de testen onder de neus gehouden (haha) Ik ga zo nog even testen halen en dan test ik morge en maandag nog eens! Heb echt de hele week gedacht nu wordt ik ongie maar nee dat kwam er niet van @ vandergijs heb juist hele zachte borsten en ook een kleinminibeetje gevoelig dus bij jou kan het nog! Je leest zo vaak dat meiden na een dag testen niet zwanger bleken dus duimen jullie mee? dat strooi ik nu vast Roze xxx
gefeleciteerd, ik denk dat jij morgen nog zwanger bent en overmorgen en volgende week en volgende maand en, en, en ...
dank je ooo ect spannend jullie zijn de eerste met wie ik dit deel! Ik hoop zou dat voor iedereen dit een positief jaar mag gaan worden. Ik heb gelijk mijn banner aangepast (beetje voorbaarig misschien) maar tja nu wil ik ook meteen alles. Gaan jullie ook schaatsen?
dank voor de felicitatie! Ik had met mijn leif afgesproken pas vandaag te mogen testen. Mijn cyclussen verschillde steeds dus dacht te vroeg testen kan weer een teleurstelling zijn..was een best een beetje trost op het wachtte! Ben niet zo'n geduldig persoontje. hoop dat jullie ook snel positief testen. Het gekke is dat ik vanmorge spontaan misselijk ben( das vast de spannin)
Dames, hier nog steeds geen bloed. Maar ik heb de hoop al opgegeven, voor zover ik hoop had. Ik denk dat er wel een bevruchting is geweest maar geen innesteling. Dat daarom die testjes ook zo vaag waren. Hoe lang duurt het voordat je dan het vruchtje weer kwijt bent? Zal dat gewoon beschouwen als een menstruatie overigens en niet als een vmk of zo.