NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heeeee we zijn nog niet verhuisd! :)

Nou ben blij dat er weer wat roze bijgekomen is! en ik pak alle HCG mee want moet nog veeeeeeeels te lang wachten! ;) hahahaha

*krijgt een houten kont van t wachtbankje*

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hmmmm.....jammer genoeg is het me niet gelukt om die mooie luchtballon er ook bij te plakken. Sorry :(

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje & djaar77
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

161 passagiers voor de roze luchtballon
    13 Zwanger, 35 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Tinkerbell ik heb je op de 20e gezet om het wat duidelijker te houden, ipv op 2 dagen.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Daarom durf ik mezelf ook niet meer op een testmarathon te zetten.

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden, heb nog even niets gelezen, zag alleen dat nijntje zwanger is: gefeliciteerd meid! Helemaal goed, lekker van gaan genieten de aankomnde 8 maanden!
    wilde even laten weten, dat ik deze ronde inmiddels heb opgegegven. Sins gisternamiddag voel ik me ineens heel anders. Heb geen spierpijnachtig gevoel in mn benen en buik (zelfs niet wanneer ik hard op mn buik druk), geen steekjes, amper nog gerommel, minder pijn inm mn boobs. Lijkt wel of mn buik ook minder hard is. En ja hoor, vanochtend is mn temp behoorlijk gezakt. Denk dat ik - helaas - vandaag nog niet ongi wordt, maar hopelijk vannacht of morgen!
    Mn mannetje en ik zijn best een beetje verdrietig, omdat we eigenlijk zo goed als zeker wisten dat ik wel even zwanger was. Helaas is het dus wsl niet goed blijven plakken. Hopelijk volgende ronde beter (en hoop dat ie zsm begint!).

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuffel Nana!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je blackeyedgirl, lief van je! Duim dat deze ronde voor jou beter verloopt!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dank je.
    We moeten allebei afwachten he.
    Meer kunnen we niet doen.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik ga boodschappen doen!

Doeg meiden!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ja, het is niet anders. Hoop wel dat ik snel naar de volgende ronde mag, want ben er nu emotioneel wel aan toen. Heb deze voor mn gevoel al afgesloten.
    Zag dat Misslizzy ook zwanger is: jij ook Van Harte, he meid! Maak er een mooi 8 maanden durend feestje van :D .
    @Annie: hoop dat jouw ongi ook heeeel snel doorzet meid. Dat stomme wachten op je ongi is nog vervelende dan wachten voor of naar je ei :(. Wie weet krijgen wel wel dezelfde februari NOD!
    edit: Doeg!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nouu spannend hoor! kwil wel veeeeeel meer roze zien dus niet ongi worden hoor! :confused: :)

Hier denk ik dat de vruchtbare (bijna) dagen over zijn.. dus t wachten gaat beginnen.. en daar kan ik dus niet tegen he :oops:

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemiddag dames

hier nu al voor de 3e dag ontzettende last van mijn borst! zijn zwaar/opgezet en lijken 1 maat groter! tshirt doet al pijn en de aders zijn goed zichtbaar! ook heb ik 1 tepel erg donker :)S) mijn mannetje is de hele tijd bezig van ja je bent zwanger maar ik ben zo bang dat mijn lichaam me na 31 rondes weer voor de gek houd!
    ook af en toe steken links en rechts onder in mijn buik......vreselijk is dit.
    wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn maar toch dwalen de hele tijd mijn gedachtes ernaar af! en des te groter zal de teleurstelling zijn! en de laatste paar rondes had ik alleen wat last van gevoelige borsten 1 week voor mijn nod en dan maar 1/2 dagen pfff..........
    moet nog even geduld hebben......

@de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd geniet er maar van!
    @de ongi meiden dikke knuffel

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Dani: Spannend :D . Het klinkt best hoopvol! Tjeee, 31 rondes, wat klinkt dat ontzettend lang. Lijkt me heel moeilijk om steeds positief te blijven. Gun het je echt heel erg na zo lang proberen en zal hard voor je duimen!

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pffff t zijn wel DE symptomen he.. probeer t anders te negeren, tegen jezelf te zeggen.. nee t zit er niet.. ik zie t maar.. desnoods te bezig te gaan houden met je volgende cyclus..

blijft t dan kan je er moeilijk omheen ;) ik duim heel hard voor je dat je zwanger bent hoor!

En nu ik toch typ.. ik weet dat ontpillen veel zwangerschapsverschijnselen geeft.. maar dikke duidelijk aderen op je borst, kan dat er ook door komen?! t lijkt wel alsof iemand met een blauwe stift op mn tepel en borst getekend heeft! hahaha :)

Edit:
    Oh of zou t kunnen komen door een eisprong? dat t heftiger wordt ofzo? want heb t nu al een tijdje en wordt steeeeeds erger.. maarja, zit/zat ook op mn vruchtbare dagen...

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Pampilio: Ik wil ook wel meer roze zien, maar dat roze komt niet meer van mij hoor deze maand ;) .Dus ik hoop dat mn ongi snel doorzet, zodat ik weer snel aan de slag kan voor een oktoberbeeb! Veel geduld gewenst voor op het wachtbankje- hoop dat het raak is!

Edit: tja, het kan echt ook door het ontpillen komen, maar ook door een zw. Verwarrend he, dat er zo vaak 2 verklaringen zijn voor al die verschijnselen. Dus toch maar weer even afwachten en wie weet heeft het niets met ontpillen te maken :D

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    kan idd ook met ontpillen te maken hebben! of met een ei! ik hbe dta in het begin ook gehad!

ik ga me op andere dingen focussen en hopelijk mag ik snel een positieve test in mijn hand houden!

echt vreselijk is dit al een paar maanden nergens last van omdat we er minder mee bezig zijn geweest enz en nu dit......

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    als je de afeglopen maanden geen last had, en er nu ook niet veel mee bezig was en wel last hebt, dan lijkt me dat alleen maar een goed teken, toch? Hoop dat je het even van je af kan zetten en snel een mooie posi test in hande hebt!

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aah nana wat vervelend meid!

Dani, dat klinkt zeker hoopvol, die cup extra hoor je veel vaker! Ik duim voor je!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja laten we het hopen!

heb echt de neiging om nu al een test te doen en als hij negatief is ben ik tenminste wat rustiger van binnen! maar aan de andere kant heeft het nu nog niet echt zin! vreselijk!

Deel Deze Pagina