@ nieuwe zwangeren GEFELICITEERD! @ ongi dames balen! @ wachtenden hopelijk worden jullie allemaal roze suc6 @ alle klussers (waaronjder ik) succes!
Al enig spoor van je ei? Ik denk dat ik m gister gehad heb of vandaag heb.. even een vies praatje: Dat kan je toch zien aan je afscheiding? als eiwit en dradentrekkend en meer is vruchtbare dagen, is dat weg heb je je ei gehad of dan komt ie.. TOCH?
heb geen id doe geen ovu testen heb ook nog nie geklust vanavond weer Maar ik merk het wel aan me afscheiding als het heel waterig en veel is KLUSSEN! dan ben je heeeel erg vruchtbaar
Dit had ik ergens gelezen... "Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te klimmen, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken." Dat had ik de afgelopen dagen.. nu lijkt t weg.. dus vandaar!
heb alleen nog taai slijm gehad (zaadonvriendelijk) zodra ik helder heb ga ik Klussen. wilde gisteren maar was zoooooo moe! waren heledag op pad geweest naar de IKEA waren 17:00 uur thuis bleek de tv kast te groot en hop weer trug toen pas laat thuis hoop vanavond wel zin te hebben haha
hahaha.. nouja.. als dat "dradentrekkend" echt vruchtbaar betekend en eisprong dus, dan hebben we goed geklust deze maand! hahaha
ben net weze kijke en me afscheiding wordt nu vloeibaarder en doorzichtig tis nog niet veel maar me bmm staat wel open en is zachter denk dat me eitje komt dus ga wel klussen vanaaf!
iedereen bedankt voor jullie reactie.. en misslizzy ik hoop dat het echt zeker weten is, maar dat kan haast niet anders... GEFELICITEERD knuf naliey
Nana kwam even kijken hoe het bij jou is, en lees niet zulk leuk nieuws... Had er zo op gerekend en zag toch wel de vage lijntjes. Balen zeg, knuf voor jou meid! Wel 2 nieuwe zwangere erbij, gefeliciteerd!
Bespringen die vent! hahahahaa oei.. krijg nu links onderin mn buik duidelijk au.. zou t mn eitje zijn?! zou fijn zijn als ik die zo goed kan volgen he!
me mannetje is nu werken helaas maar denk morgen echt me meest vruchtbare dag is dus morge als verjaardags visite weg is (he surf ) maar weer aan de klus haha en over morge en dan en dan endan en dan en dan grapje hoor deze 3 dagen hopelijk elke dag en dan weer om de dag ofzo
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 161 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 35 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Kheb ff mezelf veranderd naar NOD 24ste ipv 23ste.. uitgaande van nu mn ei.. liever te laat testen als te vroeg he Ennnuuuhhm.. we hebben de afgelopen dagen konijntje gespeeld zeg maar! hahaha.. dus hoop wel dat mn ei nu is ook wel grappig, want mn paps is vandaag jarig Oh en doet je baarmoeder/baarmoedermond nog iets qua plaatsing als je je ei hebt of krijgt? Want uuuuhhm.. laat ik t zo zeggen.. klussen was gister absurd gevoelig t hele zooitje leek wel een stuk lager! hahaha
Ok.. dan heb ik nu/vandaag mn ei ga ik vanuit! .. ben er nu bijna zeker van! zeker omdat dat "dradentrekkend" zo duidelijk was en toen ik las als rauw eiwit herkende ik t meteen! en de tijd klopt ook precies eigenlijk.. en heb nu links onderin op 1 plek duidelijk een zeurende/stekende pijn.. dus t zou allemaal mooi kloppen.. SPANNNEENNNDDDD!