laat maar weze dat kaartje hou het wel met de hand bij (snapt er niks van) jah ben aan het tempen heb nu van dag 9 getempt allemaal 37.0 behalve dag 11 die was 36,8 (had het zeker hkoud haha)
*zucht* bah moet nog zoooooooooveeel doen heb bergen met laminaat in de tuin liggen wat bijelkaar gebonden moet worden trap opruimen slaapkamer opruimen was ophangen stofzuigen maar heb geen zin haha
@Suuz &Odess: dank jullie meiden. Het was een flinke teleurstelling, we gingen er zelf ook vanuit dat ik zwanger was en dat het gewoon wat langer duurde voor ik genoeg hcg had. Denk ook wel dat ik zwanger was, maar misschien heeft het nooit helemaal goed gezeten en vandaar ook de veel te lichte streepjes. Begin nu al wat geel/bruin slijm te hebben, dus hopelijk gata het nu snel!
Pppfffff dat moet rot zijn.. dan heb je de overtuiging en zelfs de testjes en dan is t toch niet zo.. Sterkte!
Noouu uuhhm.. ik moet de kerstspullen nog opruimen! zegt dat genoeg? Heb ook geen zin maar t moet toch maar wel ff vandaag/morgen.. tis wel tijd he!
@fl3xgirl & Pampapilio: Jullie ook bedankt meiden! @Mermain: dan gaan ga je pas testen op de aangegven datum en niet eerder en kun je samen met anderen testen.
Die staan ook op de lijst, dan spreek je af pas op die dag te gaan testen, eventueel met andere meiden.
*hijg hijg* jeetje wat een %^&$ klus zeg ben nog nie eens op de helft ben kapot ben benieuwd hoe we die loodzware doos in de auto krijgen
Morgen maar durf nog niet echt. Misschien dat ik het uitstel tot maandagochtend. Kijk nog wel eventjes aan.
zit me ff te orienteren op het net voor testen wat goedkoop maar ook goed is vorige keer had ik ze van matcare (erg tevreden over)
ik had een pakketje van 12 sensitesten besteld. En kreeg tot 2 keer toe een positieve test in verschillende rondes. Daarna nog een paar keer getest, toen was het weer negatief. Dus ik koop ze niet meer!
Hoorde dat iemand op deze site (weet ff niet meer wie) niet zo tevreden was over sensitest. Ze testte daarmee steeds pos, maar met anderen neg (dus misshcien zijn ze juist wel heel gevoelig). Ik had zelfs steeds hele vage streepjes met matcare, maar achteraf gezien klopt dat wel. Dus daar ben ik ook tevreden over.
ow okeej dan die maar niet doe van babyboomshop of gewoon weer matcare maarja bestel ze pas tegen me nod aan kan ik ook nie te vroeg testen haha
Hoi hoi, Ik heb net een kruidvat test gehaald... Ik heb ff een vraagje hierover. Ik heb morgen of maandag mijn NOD. Kan ik dan vandaag al testen? Is het beter om met ochtendurine te testen?