Hihi. Denk toch maar dat ik morgenochtend er eentje tegen aangooi. En als het dan nog steeds negatief is, ik de hele stad uitkam voor een kruidvat 2 voor 5 euro test...
dames hier heel druk geweest dus niet alles bij kunnen lezen wel zag ik weer zwangeren erbij GEFELICITEERD voor jullie alle ongi dames als die weg zijn dan laat je ze ook weg afgesproken ze mogen niet meer terug komen. alle wachters sterkte en ik kom bij jullie op het bankje zitten als het mag
Sensitest heeft die testen! als t niet dezelfde zijn lijken ze wel HEEL erg nog goedkoper ook trouwens..
Ik zal hier van de week eens kijken of ze bij de kruidvat nog testen hebben. Heb zelf ook niks meer. De laatste test die ik nog had heb ik weggegeven. Kep wel me persona strips gekocht dus kan weer gaan kijken wanneer ik me ei precies heb dus volgende maand proberen en ik ben iets van 12 ovulatie testen tegen gekomen met opruimen dus kan flink testen. Deze maand is denk ik toch verloren. Maarja november kindje is ook leuk
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus verloopt. Ik heb op 24 dec een bloeding gehad, maar daarna was op echo alles nog aanwezig. Op 1 januari een druppel bloed verloren en daarna op echo niets meer te zien. Wat moet ik nu als 1e dag aanhouden? Zal mijn cyclus weer 27 dagen zijn? Als ik van 1 jan uitga, dan is 28 jan mijn nod en over 4 dagen mijn eisprong. Er waren eergister wel kleine follikels te zien, maar vk zegt dat ik binnen nu en een week moet gaan menstrueren.
Ja maar ik woon echt in het centrum. Dus zuidplein ga ik niet zo snel heen. Zwartjanstraat zou nog wel kunnen.
Spannend! Bizar he dat we dat kunnen voelen? Ik heb nu ook weer van die ovulatiepijntjes, maar vk zegt dat er binnen nu en een week nog een menstruatie aan zit te komen. Zoniet, dan moet ik haar donderdag bellen.
Ik woon buiten Rotterdam, maar ben er in 20 minuten. Als ik een trekpleister zou bezoeken, dan ga ik eerder richting Spijkenisse. Geen idee of het morgen koopzondag daar is, denk het eerlijk gezegd niet.