Ik hoop ook dat je een beetje inzicht in je cyclus krijgt loveable. Balen hoor. Hier sinds 2 dagen gestopt met de pil, spannend dus allemaal. Ik gebruik vitaal zwanger van Kruitvat.
@Lovebel: irritant zeg dat je cyclus zo raar doet ! Maar als je temp nu gewoon laag blijft, lijkt het er wel op dat de hormonen uit je lichaam zijn en je hopelijk net begonnen bent aan een normale cyclus.. Ik ben deze keer ook veeeeel lichter ongi dan normaal. Ben eignlijk maar een dag normaal ongi geweest, de andere dagen meer een beetje bruinige troep, terwijl het anders toch echt 5 dagen raak is. hoop maar dat het geen teken is dat mijn cyclus ook op hol slaat
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 62 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Ellenk: Welkom, hopelijk gaat deze ballon je veel geluk brengen!
Ja Ellenk, weer iemand op de 10e, leuk! Op de 9e was het al zo druk en op de 10e waren we maar met z'n tweetjes, dus welkom, haha! liefs suuskebab
Ja dat probleem had ik dus exact hetzelfde, maar 1 dag een beetje helder bloed, ook niet veel maar de rest van de tijd bruine rotzooi net ovutest gedaan en is nog negatief, alhoewel de 2de streep duidelijk aanwezig is, snap er hier ook even niets meer van Gewoon afwachten maar...
Ja, tis erg verwarrend. Heb zelf gisteravond -tegen beter weten in - er toch nog maar een zwtest tegen aangegooid, maar dat was de verklaring helaas ook niet, haha. Dus iid maar wachten en hopen dat het een snelle, succesvolle ronde wordt, voor alle meiden in de luchtballon! Heb trws ook even zo'n mooie banner met al die info over je cylus in mn profieltje geplakt. Ga nu kijken of t is gelukt... Edit: uhm, nee dus . even nog een keer checken..
hallo meiden, helaas ga ik deze maand gezellig met jullie mee de luchtballon in. Ik vind hem trouwens helemaal super hoor! Wil iemand mij op 9 januari zetten? op de een of andere manier ben ik net weer bezig geweest, maar ik krijg het niet voor elkaar om alles er dan goed op te krijgen. Laten we hopen dat 2009 het jaar wordt! groetjes
bij mij is het nu eindelijk gelukt hij was steeds te groot maar nu past ie ik vind het echt een handige banner
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 63 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb mezelf even toegevoegd, weer een korte cyclus....
huh? Ik krijg nog steeds mijn oude ticker te zien, terwijl ik die uit mijn profiel heb verwijderd, hoe kan dat?
Ja, gelukt! Was te lang. Hoe gaat het hier allemaal? Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen. Deze periode is niet zo spannend, dat komt pas weer na de eisprong
Hier ook niet veel te vertellen, op werk bijna niets te doen, thuis staat de kerstboom sinds zaterdag en verder heb ik bijna elke dag van deze week een kerstborrel of etentje. Ook leuk natuurlijk! Ik kan pas weer iets interessants schrijven na 3 of 4 januari ofzo...
Nou, hier ook weinig te melden, behalve dan dat het eindelijk is gelukt - whoehooee (die ticker dan, he ). Duurde even maar dan heb je ook wat. @Rm: aah meid, ook weer mislukt . December is maar een mager feestmaandje dit jaar. Hopelijk gaan wij januari laten knallen! @Toetje: vind het plaatje dat je bij dag 6 krijgt zoals ie nu bij jou is wel een beetje verwarrend. Lijkt net een eitje dat zich aan t innestelen is.