ey allemaal... hoe is het hier? ik blijf niet lang want ga zo douche en me bedje in.. morgen moeten we om 9 uur in de trein zitten... we gaan bij me oom kijken en hebben maandag de crematie.. verder gaat het hier redelijk.. zijn er al zw? knuf naliey
Wat je nu ook als foto hebt? Zo ja, ja dat heb ik gelezen was erg mooi erg ontroerend ook! Heel mooi gemaakt
jha die ik als foto heb.. maar die is bijna niet te lezen..ik heb het gedicht ook gewoon op mijn hyves staan
heeft er nog iemand getest? zo jha zijn er ook zwangere bij? heb namelijk nog niet in de lijst gekeken knuf naliey
goedenavond! weer 2 zwangeren erbij zie ik. GEFELICITEERD verder idd wel veel rood helaas wachters en mensen die moeten testen: spannend en ik duim voor jullie hier verder weinig te melden. ben heel moe want een enorm drukke dag gehad dus ga zo denk ik lekker onder de douche en dan vroeg naar bed.
Weer een paar zwangeren erbij zie ik.... Gefeliciteerd ! Helaas ook weer veel rood, maar volgende keer weer beter ! Hier veel geklust en nog Dus hopelijk is het raak !
Dank je wel Blackeyedgirl en de 20e is prima! Naliey: Heel veel sterkte tijdens de crematie en de aankomende dagen.
Wat nou verhuizing? Gaat het nu misschien weer niet gebeuren? En ik ben nog wel zo nieuwsgierig naar de nieuwe site!