NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    zo ik denk dat ik maar eens de laptop een slinger ga geven en naar mijn bedje ga .... dus dames ... slaap lekker strakkies en blackeyedgirl ... veel succes morgenochtend! ;)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar ik wilde juist ongesteld worden eigenlijk deze ronde. Kan je dat dan ook mentaal zo tegenhouden?
    Ben rond de tijd van de innesteling naar de kaakchirurg geweest, rontgenfoto laten maken (met schort), verdoving gehad.
    Alleen geen ibuprofen maar paracetamol genomen.
    Heb echt dagen koorts gehad.
    Dus leek me dat het deze ronde gedoemd was te mislukken eigenlijk...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

HEy surf! jij ook hier gezellig hoor!
    Kan je me in de gaten houden haha :)
    Hoop dat je snel mag beginnen meis lijkt me super gaaf weer samen zwanger te zijn :)

Tot morgen!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  5. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Wie weet Black (je hebt best een lange naam), maar inderdaad erg spannend! Wel slim dat als het niet raak is dat je het dan over een paar dagen weer gaat proberen, maar daarna naar de dokter? Maar inderdaad we duimen hard door voor je!

Rapoenzel, heel veel succes...vanavond? Gek idee eigenlijk hè, misschien komt er een deze dagen wel een brusje bij. Alleen de gedachte daaraan is al leuk vind ik.

Mariska, is het al gelukt? Las net dat je naar bed gaat, weltrusten!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

bah bah bah wat een drama hier!
    net in bad geweest heerlijk warm en kom beneden me mannetje gaf Esmay eten ik neem esmay over omdat ze zat te huilen en me mannetje was bezig op de pc ik wilde haar laten boeren nou die boer kwam wel maar haar hele fles kwam mee (kon ik weer douchen) *zucht*
    ze heeft geen koorts haar temp was wel ietsie hoger dan normaal maar nog wel gewoon goed denk dat het haar gewoon dwars zat.

7. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Oh, zal je net zien ja. Maar het zal vast niet de laatste keer geweest zijn dat dat zal gebeuren. Ze is niet ziekjes? Aangezien er weer wat van griep heerst? Douche-ze

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Meestal is 't dan juist raak. :)

Met ons meisje was dat ook zo we hadden juist tegen elkaar gezegt nou 't lukt niet als we verhuisd zijn gaan we de dokter wel eens bellen waarom en hoe nu verder en BINGO! u wordt over 8 maandjes mamma. :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet niet wat ze heeft ze doet best vreemd maar mssn kwam dat omdat ze erg moe was na het spugen was ze iig weer de oude denk dat het hara echt dwars zat. twas al de 2de keer dat ze me helemaal onderspuugde + bank dit keer niet de kat haha :) die was de vorige keer de pineut :) :) :)

10. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Ppffff, wilde even alle pagina's lezen die ik gemist had. Dat duurde wel even!

Gelukkig weer roze erbij! Helaas ook erg veel rood...

Hier nog steeds niks. 10 dagen overtijd. Krampen enz. zijn nu helemaal weg.
    Ik lees een paar keer dat er meer dames zijn die hier last van hebben. Misschien de club van de overtijdse dames oprichten?

@nana: Bah, wat vervelend!

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Het is lastig als die kleintjes niet aan kunnen geven wat er is. Die van ons is nu 16 maanden en beginnen we nu een beetje te snappen !

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

aggossie arm meissie. ik hoop dat ze morgen weer d'r zelf is.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga bij me mannetje zitten en strax naar bed ....
    mssn tot morgen als de site dan nog online is ;)

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

trusten allemaal. ga maar kijken of ik de lounge onveilig kan maken zolang 't nog duurt.

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind dat er iets ingebouwd moet worden, dat als je zwanger wil worden, je navel gaat knipperen als je zwanger bent hihi.

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*proest* :) hahahaha

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Whoehahhahaa.... ik merkte het toen 2 dagen na onze vrijpartij... ik had toen al gelijk zere borsten en het was ook nog zo !

18. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Of een ingebouwd raampje.... zo'n soort etalage. Kun je meteen ook op de baby zwaaien :D

19. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Je hebt helemaal gelijk Black! Dat zou echt super handig zijn en ook nog eens geld schelen! Hmmm.....als je dat zou kunnen uitvinden zou je echt bakken met geld verdienen hahahahaa. Maar tot die tijd...."gezellig"afwachten.

Rapoenzel, voelde jij het 2 dagen nadat jullie sex gehad hadden? Ooohh...nu ga ik dus hard nadenken of ik al wat voel ja of nee....en zo te voelen, voel ik niets. Jammer, ook maar wachten dus.

Fl3xgirl, heeft ze de kat ook al te pakken gehad? Hahahaha...misschien een minivorm van territoruim afbakenen hahahaa.

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja, ik voelde het al erg snel.... ik weet dan ook precies op welke dag we hebben raak geschoten haha...

Deel Deze Pagina