Huh ... tijdens verhuizing gewoon online of is er weer geen verhuizing? ze houden ons wel in spanning hoor ... alsof we dat hier nog niet genoeg hebben! ;D
Hoi allemaal, Koeky, wat een leuke site is dat zeg, maar ik moet nog een weekje wachten denk ik.....aankomende week dus goed op de symptomen letten en dan testen op die site. Knuff, spannend! Wanneer ga je testen? Pampapilio, dan loop je volgens mij gelijk met Rapoenzel. En of de site nog uit de lucht gaat? Zien we vanzelf. Ben benieuwd of Black al getest heeft.
goede morgen of eigenlijk bijna middag! wij zijn nog steeds online gezellig kan ik even mijn nieuwe banner testen
Op die site www.ikbenzwanger.nl deed ik ook even die test nou daar bleek dat de kans klein was dat ik zwanger was? Maar mijn testen gister en vandaag zijn echt wel positief. @ knuff succes met testen morgen
@misslizzy ; Voel jij wel dingentjes, of nergens geen last van!? GEFELICITEERD met je zwangerschap. Lekker genieten!
Misslizzy, gefeliciteerd! Wauw, iedere keer als ik lees dat iemand zwanger is, krijg ik een kriebel van Ik wil ook!
Goh zal BEG nog getest hebben Grappige site he. Gisteren hadden er een paar het over een heet hoofd en als of je koortsig bent. Heb gisteren terug zitten lezen in het NOD topic waar ik in zat voor/toen ik zwanger werd van me meissie. Ik had 't gevoel dat ik koorts had. Was niet zo natuurlijk, ik was gewoon zwanger.
oo meiden ik gun julli het gevoel ook hoor strooi hier gewoon wat roze extra. @koeky annie en ik hadden het over die rode kop en koorts en toch een beetje koud zijn grappig dat jij dat ook bij je eerste had! weet je ook wanneer dat weer verdween? Ik vind het wel een beetje raar voelen.
Ok, Koeky, dat zijn dus ook weer signalen waar we op kunnen letten.......maar als ik zo tegen mijn NOD aanloop ( dat is pas volgende week) dan heb ik echt alle dingen en voeltjes die je maar kunt hebben. En Manon, ik lees dat jij over 3 dagen kunt testen, ik duim voor je!
even is praktisch als ik iets typ moet ik eerst even naar home scrollen om vervolgens te kunnen zien dat er iets door een ander is bijgeschreven ik heb geen beeldvernieuwen knop op deze laptop. Hoe is dat bij jullie?