Ik wil even de meiden die een dikke knuf kunnen gebruiken dit even geven dus bij deze: Knufffffff. Verder las ik dat er iemand dadelijk ging testen. Spannend. Duimmmmmmmm. Ook even een vraagje: weet iemand of je na je eisprong nog van dat wittige slijm kunt verliezen? Ik heb dat namelijk. Soms is het ook wat doorzichtiger. Verder geen jeuk of zo. Nog 8 daagjes tot evt. testen. Spannend hoor. Heb af en toe wel wat last van ongi achtige krampen. Maar dat kan ook goed ergens anders aan liggen. We wachten af.
Nou ik mag ook al vast op rood. (sta op de 14de). Tussen alle schaatspret zaten gistermiddag ineens de .... Ik heb even een stukje bij gelezen, maar niet alles: Aan alle zwangeren: super gefeliciteerd! Alle wachtenden: succes met het wachten. En alle ongi's: ik zie jullie in februari.... @puzzcat: wat balen zeg meid. Verder voor iedereen een dikke knuffel en ik stap over van de luchtballon naar de vruchtbaarheidsfee...
Ik heb de afgelopen pagina's niet gelezen omdat de site er bij mij uitlag vandaag.. en nu kijk ik.. en we zijn weer online, en dit is toch dezelfde site?
@Puzz: Weet niet goed wat ik moet zeggen, maar het moet heel naar en sympbolisch zijn om die meubeltjes te verkopen. Pffffffff en dan zit ik hier te zeuren over dat het deze ronde niet is gelukt . Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 162 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 39 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Sanneke: Heb je rood gemaakt. Balen ! Hoop dat jij ook meer succes hebt in februari.
Ja dat kan, een beetje wittig slijm kan je altijd hebben, alleen vlak voor je eisprong kan je wat meer doorzichtig rekbaar slijm hebben. Helaas is het met alle symptomen, het kan wel en niet op een zwangerschap duiden. De ene vrouw heeft meer afscheiding toen ze zwanger bleek te zijn, de ander juist minder etc. Wij zijn goed aan de klus! Mijn menstruatie begon met 2 lichte dagen dus ik hoop dat ik de eerste dag wel goed heb en niet te vroeg de heb herkent.. Nouja we zien het allemaal wel weer.
Wat spannend allemaal. Meiden ik hoop dat we allemaal al ingenestelt zijn en dat we niet teleurgesteld worden. Vandaag (11 januari) was mijn NOD en tot nu toe nog niets. Spanneeeenndd.. afwachten maar. Heb trouwens geen kwaaltjes ... geen innestelingsbloeding gehad, ik ben niet moe, niet misselijk etc... Rond nieuwjaar wel paar dagen zeurende pijn gehad zo af en toe.. Maar goed.... Afwachten maarrrr
Toch vanmiddag nog een andere test gehaald, maar net zoals bij CB digitaal, witter dan wit, negatief... Dus ik heb vanavond lekker biefstuk op als avondeten!
Klopt, hoeft niet altijd... maar ik had dat wel bij mijn eerste. Dus dacht ik dat mijn lichaam op zo'n wijze laat zien dat het zwanger is.
Hahhaha.... Ik heb net ook even wat testen besteld via Matcare.. Dezelfde als toen.... dan heb ik ze vast liggen
Blackeyedgirl, balen meid! hier ging het testen ook niet goed... negatief! Tis ook nog wel vroeg, we proberen het over een weekje wel weer als er dan nog geen ongi is.