Vervelend is dat. Ik heb gisteren ook een test gedaan 1 dag voor mijn NOD ... was negatief. Ik zou die test 1 week later weer doen. Hopelijk wordt het dan positief.
Puzzy, ik vind het echt heel vervelend voor je dat deze 'ziekte' is geconstateerd bij je. Ik hoop voor je dat je ooit zwanger mag raken. En over die meubels, ik wil je absoluut geen trap na geven, maar weet je nog wat je zei in het topic over meubels kopen als je niet zwanger was? Ben je daar nu toch anders over na gaan denken? Had je het anders niet gedaan? Het doet toch wel wat met je nietwaar? Vervelend hoor...
Puzzycat wat vervelend voor je. Blijf hopen zou ik zeggen. Mijn tante had ook iets met vruchtbaarheid... na 7 jaren kreeg ze een gezonde dochter. Hoop dat het bij jou sneller zal gaan natuurlijk.
Zag trouwens een topic van iemand die 15 dagen overtijd was en negatieve testen had, en alsnog zwanger bleek. Dus er is nog hoop hihi.
Nee, ik heb geen vage klachten. Ook niet gehad de afgelopen dagen. Alleen soms het idee dat ik ongesteld ga worden. Maar dat is denk ik meer tussen mn oren. Vorige zwangerschap overigens ook niet. Toen wist ik dat ik zwnager was omdat mijn buik groeide. Heb toen 9 mnd lang nergens last van gehad.
spannend dames..... hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.. weet dat onzekerheid niks waard is....maar waar hoop is is zegen.. toch
jippie de site doet het weer man o man wat was dat afkicken en dit was nog nie eens de verhuizing heb beetje spierpijn gevoel in me bm wie weet hoop vanaaf weer te klussen