goeiemorgen allemaal! vandaag mn ei gevoeld! dus zit weer mooi op mn oude cyclus denk ik... gister nog even gemeld bij vriendjelief dat mn ei er aan zou komen gister of vandaag, ik dacht wie weet, maar ja kon m nog niet overhalen helaas! ik hoop weer wat roze vandaag!
Hahahaha, dat moet je ook niet zeggen. Daar knappen ze op af, want dan is het op comando.... Gewoon zijn hand pakken en hem mee naar boven nemen
@surf.. mocht je manlief wel zover krijgen geef dan ff de gouden tip door..whahahaha... heb de echo net afgebeld.. moet wel bellen bij rare ongi of andere pijnen.. als ik na 8 wk totaal nog niet ongi ben geworden moet ik alsnog bellen voor een echo om het uit te sluiten... wij sluiten nu de afgelopen periode af.. tis goed zo... ik voel me goed, zit redelijk in mijn vel en de emo periodes die er zeker nog wel zullen zijn neem ik voor lief.. geeft ook niet.. ben nu vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.. ik verwacht rond dag 30 gewoon ongesteld te worden...maar kan net zo goed een week later izjn.. we zullen zien.. verder nog testers vandaag? @Pooh82.. met elkaar meeleven is idd het mooie hier.. hoef je manlief niet lastig te vallen met al het vrouwelijk geneuzel en ongeduld en vind je veel herkenning bij elkaar hier.. heerlijk (tenminste dat vind ik) Succes meid met wachten.. en eerste of zoveelste ronde.. spannend blijft t...
helemaal waar.. dat soort dingen willen mannen helemaal niet horen..tenmisnte de mijne niet..whahahaha laatst in het heetst van de strijd kreeg ik te horen: "oh nu moet ik niet het jasje vergeten" DE afknapper van de maand zeg...maar goed..tis helemaal goed gekomen hoor...op t jasje na dan...hihihhi
de mijne wil het ook nie weten haha maar hij zij gisteren toen ik weer wildde klussen JE bent zeker vruchtbaar ik heb wijs me mond gehouden haha
Dat is nog het beste inderdaad... Mijn man had het niet eens door, want ik lag al op bed toen hij thuis kwam
zit zooo te twijvelen wat te doen nu weet nie of ik me ei krijg nu ja of nee kan ook morge zijn (29 dagen) ik voel um nooit nl maar denk niet dat ik me mannetje nog vandaag weer aan het klussen krijg zou ik het morgen maar doen?
Ik twijfel ook altijd.... maar ik kan het echt voelen gelukkig. Het is dan net of ik ongie word.... Wie weet wil je manneke vanavond zelf wel
heb nu ongi pijn maar gisteren avond ook en gisteren ochtend ook (na het vrijen allemaal) we w88 af haha hou me slijm vandaag wel in de gaten al vind ik dat moeilijk na dat je geklust hebt want ja wat is slijm en wat is sperma haha
jeetje ben even hier niet geweest en nu ben ik dus op pagina 222 en zie dat jullie al verder hebben gekletst tot 244 zo he das ff veel bijlezen. nou ja heb ik in elk geval wat te doen. ga niet overal op reageren hoor ben vooral benieuwd naar de zwangere dus ff lezen nu. zit hier toch op de wachtbank en dat duurt lang zoals gewoonlijk.
ja klopt en wat ik doe na dat alles gebeurt is ga ik op me zij liggen en randje fietsen en lig half uur 3 kwartier op em zij en dan ren ik naar de wc alles wat eruit loppt haal ik weg ren naar me bed doe alles aan en ga weer op me zij liggen tot de volgende dag en dan als ik opsta rolt de rest er nog even uit dus je kan niet zeggen dat ik het niet lang genoegh binnen hou haha (deed het zo ook bij esmay)
@bruisje: zal ik doen meid! Als ik m zover krijg al eerder te beginnen dan hoor je het meteen! ik ga ervandoor, moet oppassen bij een vriendinnetje. Heb ik gezellig twee kleintjes, die van haar is namelijk 5 maanden. Leuk leuk leuk! Fijne dag iedereen!