Ik kwam hier weer eens kijken hoe het ervoor staat, maar inderdaad.... veel en veel te veel rood hier zeg! Okee, het is nog maar de 12de,maar meer roze-geluk zou hier wel welkom zijn nietwaar?
@nana.. heb helemaal gemist dat je ongi bent geworden.. Balen zeg.. pfff..... en idd het roze is wat dunnetjes in januari dames... kom op!
Zucht..... geen roze meer..... en te veel rood..... @nana: ik herkende je niet meer, met die nieuwe afbeelding Woensdag ga ik de huisarts maar eens bellen. Weet er eigenlijk iemand hoe lang je overtijd moet zijn, voordat ze je doorsturen? Of is dat per huisarts anders?
volgens mij is dat per HA anders maar ik vind dat een bloedtestje bij jou wel op zijn plaats zou zijn succes meis
Is er een verschil tussen de goedkope en dure testen? Wil morgen nog een keer zelf gaan testen. Heb twee keer met kruidvat getest. Wil nu een andere test gaan kopen, maar weet niet goed welke het beste is. Als die weer nega is, ga ik woensdag met ha bellen en een afspraak maken...
hey meiden ik ben er weer! op het cb waren ze erg tevreden over esmay ze was sterk en snel kwa dingen doen ze is 70 cm en 8560 gram
Ik heb al een paar dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Maar ja, dat wil natuurlijk nog niet zoveel zeggen.... Maar ja, er is hoop! Ik vind ook dat er veel meer roze moet komen. Er moeten veel nieuwe september 2009 en oktober 2009 mama's komen!
@Bollemieke: balen dat je ongi bent geworden! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! @Berenbotje: Ik zie dat je 1 dag na mij je NOD hebt en ik heb dus ook een zwaar gevoel in onderbuik!...maarja, net wat je zegt, je lichaam kan je ook flink in de maling nemen Hopelijk komt er wat meer ROZE bij en blijft ROOD weg!
@Bruisje: dank je! @Malibel: ja vond het eens tijd voor wat anders . Woensdag zou je echt wel een test moeten kunnen krijgen hoor, je bent dan 2 weken over tijd! Gewoon flink zeuren! Mocht ie je woensdag nog geen test willen geven dan ga ik alsnog mee met mn hooivorkje en fakkeltje. Ben nu lekker chagi door de , dus dat komt dik in orde .
Na maanden van stilte van mijn kant, waag ik het er weer een keertje op. Mijn uiterlijke NOD is 26 januari. (dat is 29 dagen, maar heb ook weleens 23 dagen).Precies de 30e verjaardag van vriendjelief. Hopelijk een geluksdag! Jammer om te zien dat er toch nog een paar andere namen staan die ik nog herken. Was leuker geweest als die wel allemaal al zwanger waren! Zal zo even een banner aanmaken.
nou moet vandaag ongie worden ben het nog niet! heb al wel vanaf donderdag ongie krampen vanochtend zelf zo erg dat ik zeker wist een rode tampon aan te treffen maar nog steeds niets.. wat zel ik doen? testje tegen aan gooien of nog ff wachten... wat denken jullie........?
Hey de site was toch niet het hele weekend offline. Ik heb gisterenavond nog gekeken, maar kon er niet op en ineens moest ik vandaag bijna 40 pagina's bijlezen Allereerst MissLizzy en Nijntje Gefeliciteerd meiden, super zeg! Geniet ervan! Nana wat balen zeg Een knuffel voor jou! En de volgende ronde wel op roze hoor. Ik ga voor je duimen! Mare hoe ging het in het ziekenhuis vanochtend? Isla jeetje wat een vervelend nieuws zeg van je man, hopelijk is er iets aan te doen. Knuffel! Verder weet ik het niet meer... Hier gaat alles goed, heb meer symptomen erbij gekregen. Sinds vandaag heb ik veel dorst en ik heb ook al last van een gloeiend hoofd, maar verder heb ik het erg koud. Ik heb ook last van droge ogen en mijn borsten worden steeds pijnlijker, mijn buik blijft rommelen en trekken, ook heb ik een beetje spierpijn in mijn liezen/bovenbenen. Ik hoop zo dat het blijft zitten en dat ik zaterdag positief ga testen. Beetje ego berichtje, maar ik kan het nergens anders kwijt. Mijn vriend wordt gek van me en ik wil het echt pas vertellen als ik het zeker weet.
Zoooo wat is er weer veel geschreven zeg.... Jammer meiden die ongi zijn geworden, hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk..... Alle wachtenden, spannende tijden.... ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.... al ga ik er van uit dat het niets is geworden deze maand, zou ook wel erg snel zijn zo in onze eerste klusmaand....