@Twinkle: Dank je . Spannend, je kwaaltjes klinken veel belovend! Duim voor je dat het raak is! @Knuff: Aaah, wat balen . Kom maar snel mee naar de kortste maand v/h jaar. Hopelijk heb je daar meer geluk! @Beebie: ik zeg ook testen! Mocht het toch nog iets te vroeg zijn dan doe je er over een paar dagen gewoon weer eentje. Duim voor je! @charpi: het kan best hoor, ook in je eerste maand. In principe heb je elke maand ongeveer even veel kans (de kansen zijn niet afhankelijk ), dus afwachten en duimen maar. Veel succes!
@fl3x: ze doet het dus goed! Fijn hoor! Oppassen was echt leuk, wil nu nog liever beginnen aan de tweede! Naja, wie weet volgende maand! In de tussentijd moet het in januari wat rozer worden hoor! ik wou dat ik wat HCG-tjes kon strooien, maar helaas heb ze zelf ook nog niet. Ik vind het trouwens zo knap dat jullie op iedereen kunnen reageren, ik kan het zo moeilijk onthouden wie nou ook alweer wat had geschreven, stom he. Moet gewoon wat beter mn best doen... Onze kleine vent heeft sinds het weekend dat zn eerste tandje door is gekomen, hij heeft zo lief gewacht met tandjes krijgen tot de bv gestopt was fijne avond iedereen, mssn ben ik er strax nog ff
Pfff... Ik voel me zo blerghhh.... Hele dag al wat onrustig om dat de zich maar niet aandient. Pijnlijke borsten/tepels... en wat zwakjes op de maag (wss doordat ik onrustig ben ivm ). Pff... kan me echt niet concentreren. Zo... einde egobericht...
Hoi meiden, Daar ben ik weer. Heb niet alles terug gelezen, maar; @nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd, geniet ervan! @ongi-dames: Balen, hopelijk volgende ronde op roze. @wachtenden: Kop op dames, ik duim voor jullie!
Vervelend dat je je niet lekker voelt, betekent mssn toch nog wat goeds of nie? Sterkte iig en egoberichtjes mogen hoor!
hallo dames ik bene rook weer kwam 2 dagen niet op het forum! heel raar! inmiddels zijn er wat symptomen weg en andere erbij! echt vreselijk die onzekerheid! m aar er zijn al 2 mensen die vroegen of ik zwanger was:S nog even gedudl dus! hoe is het hier verder met iedereen?
alle meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel, ik duim voor jullie aankomende maand en wens jullie veel ROZE toe!! Alle zwangere dames heel erg gefeliciteerd! Ik vraag me af wat de testmarathon betekend, wanneer kun je je naam daar neer zetten? Hopelijk kan iemand mij dit vertellen. Morgen mijn NOD (bij een cyclus van 24 dagen) of anders de 17e bij een cyclus van 28 dagen. Moet nog even geduld hebben dus. Alle wachters met mij: ik duim voor jullie!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 164 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 43 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Knuff83: Ik heb je op rood gezet. Balen meid! Hopelijk de volgende ronde op roze. @Kim78: Je staat erop. Succes!
Bij de testmarathon kan je aangeven wanneer je gaat testen. Dan moet je niet stiekem daarvoor testen. Als jouw nod morgen is, maar ook 4 dagen later kan zijn omdat je twijfelt over je nod, dan zou ik die dag pas gaan testen en kan je daar je naam bij schrijven.
@ Charpi: k zag dat dit ook jouw 1e ronde is en onze NOD ligt vlak bij elkaar, spannend he? Voor degene die inmiddels ongesteld zijn geworden: Balen!dikke knuffel! Ik heb vanmiddag maar alvast testen gekocht. Ik woon in een dorp en je komt dus vrij regelmatig bekenden tegen. Ik zag dat het rustig was bij de kruidvat, dus ben ik snel naar binnen gesjeest! Heb maar gelijk een duoverpakking gehaald... En nu maar aftellen....
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 165 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 43 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mezelf er terug even bijgezet op de 26ste, want was eruit gedonderd... *is blij dat ze een parachute omhad...Fiew!*
@nana: Hahahaha, tijd voor iets anders is makkelijk met plaatjes. Zou dat ook zo met de testen werken? 8) Bah, heb wel hoofdpijn gekregen na 3 brugklassen, 2 havo en 3 havo...... Dat zijn veel kindjes bij elkaar.
Had even over het hele nieuws van Puzz heengelezen... *shame on me*... Nou meid, wat een nieuws allemaal, ik hoop dat het snel een beetje in orde komt! ((((((((((dikke knuf))))))))) Wel jammer, dik 3 keer zoveel rood als roze hier... Niettemin nog eens mijn felicitaties aan alle zwangeren hier hoor! En Beebie: zou toch ook een testje proberen. Dan hoef je ten minste niet continu te denken aan wat wel/niet zou kunnen... *duimerdeduim*
@Vandergijs, spannend hoor, ik hoop dat je ongi wegblijft... @Dani, ook voor jou spannend... @Pooh82, he ik had nog niet in de gaten dat we bijna gelijk zitten, tenminste als ik een regelmatige cyclus heb van 28 dagen, want dat moeten we ook nog maar afwachten he.... ik zal ook voor jou duimen! *neemt nog maar eens plaats op het wachtbankje*