@twinkle: bij de gyn was het gelukkig goed. ik heb dus helaas pcos. over een week begin ik met een kuurtje primolu om een bloeding op te wekken en dan mag ik op cd 3 beginnen met clomid. nou komt er eindelijk vaart in de zaak.
Ah Mare, toch een beetje nieuws een de positieve richting dan! Ik ken toch wel wat mensen die na Clomyd vrij snel zwanger waren. Nou, ik gun het je hoor! Fijn de duidelijkheid en nu op naar een cyclus met een roze einde!
ja ik ben best wel opgelucht. nu weet ik dat het tenminste in de gaten gehouden wordt en ik alle hulp krijg die ik nodig heb. en ik hoef niet meer loos te wachten op een eisprong die toch niet komt omdat het in de gaten gehouden wordt. nooit meer een cyclus van meer dan 80 dagen!
@Mare: Gelukkig heb je nu meer duidelijkheid. Ik hoop dat je snel een kortere cyclus hebt en het liefst gelijk op roze mag. Succes!
@5Mare5 fijn dat je nu wel weet wat er gaat gebeuren. Het is toch ook een beetje rust geven. Ik hoop dat jou ook het geluk mag toe slaan. groetjes slaapzak
Oh dat is fijn Mare, natuurlijk wil je het liefste dat het gewoon zonder medicatie gaat, maar nu met een beetje hulp toch weer een mooi vooruitzicht voor jullie. En inderdaad nooit meer zo'n lange cyclus!
@Mare: Het komt goed meid! Ik ben ook weer iets positiever. Ga zo wel even mijn vk bellen. Geen menstruatiepijn, maar raar en opgeblazen gevoel in mijn buik. Wil weten wat er gaat gebeuren als het nu niet doorzet. En wil ook weten wanneer we er weer voor mogen gaan, maar hoe stel ik zo'n vraag? Haha, lastig.
nou ik heb getest hoor... hartstike negatief! nu maar gedulig op mijn ongie wachten.. en op naar ronde 17 pff
Goedenavond dames! Schiet nog niet echt op met de zwangeren deze maand! Nou ik hoop dat ik straks wat roze in de lijst breng en dat dan de rest volgt!
Ik hoop dat ik je volg. Voel jij dingen, die je anders misschien niet voeld? Spannend hoor, succes met testen!
Uh.......mag ik instappen? Mijn NOD was ongeveer 9 jan. 10 jan positieve test....... Kan iemand mij in de luchtbalon zetten?
pff... ik mag officieel op rood hoor... Kom net thuis en tataaahhh... daar was mister . Ik voelde het al onderweg naar huis. Ik ga maar es koffieleuten bij de buren van februari. En wees nou niet zo flauw met z'n allen om me achterna te lopen Ronde 2 here we come.... Where powering thrue....!
Oh damn, net de verloskundige gebeld en word morgen terug gebeld. Ik word toch gecuretteerd binnen een paar dagen. Snik.
sterkte annie1979 - knuffel en balen vandergijs! ik ben in elk geval niet van plan om achter je aan te komen 8)