@manon kan een aankomende ongi zijn of wat anders! nog even geduld dus! @doortje gefeliciteerd met je mannetje! ik wilde vragen of de dames die nu roze zijn hier wilde aangevenw at hun symptomen waren voor nod! benw el eens benieuwd
He Dani86; Thanks voor reactie. Mm, ongesteldheid? Zou kunnen. Nog nooit gehad, maar wat niet is kan altijd komen.
Zo weer helemaal bijgelezen! Inderdaad weinig roze ... maar statistisch gezien wordt de kans voor de wachtenden steeds groter! We blijven er de positieve kant van zien
Pfff zie dat ik nog 10 dagen moet wachten :s Heb deze keer zelf niet zo'n goed gevoel over een eventuele zwangerschap .... dus mocht ik toch zwanger testen, dan is dat een superverrassing.
me afscheiding isminder tot helemaal weg dus dan is me eitje gesprongen toch? me temp was net alleen wel 36,8 das dan wel weer raar toch? ben er helemaal uit haha
wanneer ben jij voor het eerst naar de dokter gegaan? hier zegt iedereen dat ik moet gaan en as. van de huisarts zegt dat ik moet wachten..... nu twijfel ik erg.
temp overdag zegt helemaal niets. dus je zou tot morgen moeten wachten, wat je temp dan doet. als je geen afscheiding meer hebt is je ei waarschijnlijk wel geweest ja.
temp altijd smorgens voor ik me bedje uit rol hihi maar was gewoon beetje nieuwsgierig maar goed we w88 af ben iig me mannetje aan het overhalen toch nog 1x te klussen hihi
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 164 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 44 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 miskraam Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mezelf ff op rood gezet
ik heb jouw verhaal niet helemaal op het rijtje, maar ik ben naar de ha gegaan toen ik duidelijk wist dat ik geen eisprong had en hem ook niet echt meer verwachtte. mijn oude ha stuurde me trouwens ook weer weg en me huidige stuurde mij gelijk door naar de gyn. (nou ja met wachttijd dan) dus als je het zelf zat bent gewoon zo lang mogelijk zeuren bij de ha. op gegeven moeten ze wel naar je luisteren.
@dani wil best mijn symptonen beschrijven maar die begonnen pas echt 5 dagen na mijn nod: koortsig hoofd koud lijf. rommelende darmen, regel matig plassen, veel dorst ook met name in koud water, tepels die steeds in staat van paraatheid zijn (hihi) lijken wel kurken...wel zachte borsten en meer moeten boeren dan anders en moeeeeee! dat was het vind het wel genoeg @fl3xgril het kan nog en 36,8 is toch ook best een hoge temp?
ik ook zou betekenen dat me cyclus 27/28 dagen is dan is me eitje vannacht gesprongen laten we nou net ook geklust hebben hihi
jjaaa hihi dat klusschema zit wel goed haha Ik ga er vandoor ik moet zo fysiosporten waahhh geen zin in! Fijne avond allemaal lees morge wel weer mee doegg