@ Manonn Dit is voor mij de 1e ronde, dus wacht nog met testen tot donderdag of vrijdag denk ik. als ik dan nog niet ongi ben. Of misschien wel eerder als ik me niet kan inhouden haha Heb ook gelezen dat het "ontpillen" kan zijn, als ik nieuws heb horen jullie het.
He, Ja! Ontpillen is goed mogelijk. Poeh, heb er vreselijk last van gehad vorige maand. Ik had alle symptomen van zwangerschap ( al ging ik er niet vanuit en wist ik dat het ontpillen was ) Ik werd gewoon ongesteld, alleen niet precies op dag 28 ( zoals bij de pil ) maar op dag 34, daarom ga ik daar nu maar vanuit. We zullen zien. Ik hoor ervan! Succes! Hopen op een positieve test meid!
Tinkerbell, ik hou vol hahaha Ik zag ook weer een zwanger iemand voorbij komen. Bets geloof ik... Van harte gefeliciteerd !
Hebben jullie dat ook: als je een weekje voor je NOD zit ga je steeds meer nadenken of je over een weekje een positieve test hebt en ga je bedenken of je wel genoeg je best hebt gedaan met je mannetje. Of te wel........de onzekerheid begint hier toe te slaan! Nu al!
Hebben jullie dat ook: als je een weekje voor je NOD zit ga je steeds meer nadenken of je over een weekje een positieve test hebt en ga je bedenken of je wel genoeg je best hebt gedaan met je mannetje. Of te wel........de onzekerheid begint hier toe te slaan! Nu al!
Dat trekkerige komt mij ook al wel een beetje bekend voor, maar ja......durf nergens op te hopen. En al helemaal niet omdat ik vorige maand last van mijn boobs en raar gevoel in mijn onderbuik had. Misschien als we deze maand op rood moeten dat we dan klus-tips uit kunnen wisselen.....terwijl we op het bankje zitten te wachten op onze ei bijvoorbeeld.
Wij klussen altijd 2 dagen voor de eisprong en op de dag van de eisprong, althans wat die banner aangeeft dan haha... Zaadcellen blijven 48 uur goed, dus dan zou het toch moeten lukken denk je dan Maar we moeten gewoon nog even afwachten.... het gekke is dat ik nu extra voorzichtig ben met sporten
Nou zeker weten dat ik dat ook heb haha. maar goed dat wij hier op de site er lekker over kunnen lezen en kletsen. De mannen zitten daar niet op te wachten thuis denk ik...
hoi, kan iemand mij op de lijst zetten mijn nod is de 18e. ik had gister opeens bij het afvegen bloed, maar het was maar één keer, geen last meer gehad verder.....heb dit nog nooit eerder gehad. groetjes silvana
onzekerheid? mmm nu juist even niet. heel gek... voel namelijk ook he-le-maal niks. De eerste maand vanalles zoals misselijk, veel plassen en noem maar op.. blijft gek hoor dat vrouwenlichaam.
Ja dat gevoel dat ken ik zeker. Zeker omdat wij niet echt regelmatig kunnen klussen en dan alleen maar in de weekenden. Gelukkig was hij met de kerstdagen enzo 2 weken vrij en daarom hoop ik nu nog meer dat het gelukt is. Ik ga morgen testen en dan laat ik het wel weten. Ik hoop echt voor alle wachtenden dat ze snel een uitslag hebben. Posi natuurlijk. @ alle meiden die ongi zijn geworden echt super balen! Veel succes in de volgende ronde.