Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 165 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 45 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Silvana84 ik heb je op de lijst gezet. Ik kan Bieps niet in de lijst vinden, kijk ik er nou zo overheen? Lin71 helaas op rood, succes in februari meis! Volgens mij waren dit alle aanpassingen.
hey twinkle, ik weet niet precies hoe het werkt,maar kan iemand mij op roze zetten bij 13 januari? sorry. grtz Bieps
Kwam even kijken hier...Wat een rood allemaal Bieps jij wel roze! Je kunt komen kletsen bij de september mama's! Meiden zet hem op.
Gefeliciteer BIEBS.. Super geniet ervan meis... @rama.. dat ken ik wel.. heb ik ook tijdens eisprong als ik dan toevallig seks heb voel ik ook altijd stekende pijn heel even bij mijn bm.
Het get, vanochtend wat licht en helder bloed bij het afvegen. Wellicht een eisprong bloeding. Hoop ik! Bieps gefeliciteerd! En anderen, nieuwe ronde nieuwe kansen meiden. Geef niet op!
Ik merk ook weer verschil in mijn haar.. waar het de afgelopen maanden futloos was en snel vet is het nu weer mooi vol. (de dunne zwabber op mijn hoofd geeft ook weer wat fleur aan t geheel..whahaha) verder ontzettend last van mijn darmen zeg..dat mag ook wel weer snel beter worden.. maar goed hele gezin heeft darmen die mee willen doen aan racewedstrijden dus is ook wel logisch...tis alleen erger dan "normaal". @Annie.. heb jij dat ook zo erg.. pffff.. is soms gewoon echt pijnlijk..heel vervelend.. Meiden zet m op he...
in deze periode van je cyclus klinkt dat toch positief lijkt mij? hoop dat t aan t einde van je cylcus geen bloed oplevert...
Hier nog op het wachtbankje. Voel nog niet echt iets. Wel moe. Biebs: gefelciteerd meid. Meiden die ongi geworden zijn: balen dikke knuf. Meiden die vandaag gingen testen: duimmmmmm.
Hi Bieps, oh je stond dus nog niet in de lijst, de NOD lijst is er voor mensen die wachten op hun NOD, en als ze dan zwanger zijn zetten we ze op roze en bij ongi op rood, jij kan lekker verder kletsen bij de septembermama's http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=127108&start=1695 Oke?! Groetjes Twinkle
@bieps, gefeliciteerd meid! wauw wat geweldig weer een zwangere dat hadden we even nodig! @brusje, *vang, vang, vang*, hoop dat ik genoeg gevangen heb! @de ongi's: wat baaaaaaaaaaaalen meiden, jammer! Hier nog 4 daagjes wachten , komt lekker dichtbij nu mijn nod! ben altijd stipt, dus of vrijdag of niet.... laten we hopen op de laatste optie! liefs humm
hey meiden me temp was wel gestegen heb gewoon dat ding niet ver genoeg in geduwd haha me temp was 37,7
Ik kwam even kijken hoe het ervoor staat, gelukkig weer wat roze erbij! Maar ik hoop op nog veeeeel meer hoor! *vangt hcg van brusje*
Bieps GEFELICITEERD! Je maakt het mooi roze vandaag! Deze keer gaat het vast goed! En Moosje al getest? (ben niet nieuwsgierig ofzo) Hoop dat er nog meer ROZE komt vandaag! Net lekker babyzwemmen gedaan! Dat vind mijn kleine ventje altijd geweldig! Lekker spatteren in het water. Voor degene die ongie zijn geworden: KL*TE, hopelijk volgende maand! Brusje: kom je nog wat vaker strooien? Alle wachtenden maar weer sterkte voor vandaag en ik hoop dat jullie wachttijd wordt beloond strax...