vanaf nu ga ik wel weer meelezen, want wat kunnen jullie beppen zeg! Alle zwangere: Gefeliciteeeeerd! Dames met duivels, jammer! op naar de volgende ronde, ik duim voor jullie! En dames die gezellig op de wachtbank zitten bij me, Koffie? thee? koekje drbij? En even ego: Ik moet nog zooooo lang wachttteeennnnnnnnnnnnnn
ALTIJD chocokoekjes.. dat hoort bij t wachten vind ik *geeft thee en koekje* Zooooo zitten we dan! hoelang moet jij nog wachten op jouw testdag?(ervanuitgaande dat de duivels wegblijven)
*vangt nog wat op* (gaat een schepnetje halen of emmertje halen) Ben ik nu de langst wachtende op de wachtbank?
Hallo allemaal, Net weer klaar met werken. Nog geen roze erbij verder zie ik... jammer.. Wie gaan er testen vandaag dan ?
k ga uit van een 25 dagen cyclus en dus nog 9 dagen tot NOD, mn vorige cyclus was 25 dagen een een lf van 12. vorige cyclus mn eisprong gevoeld op de dag dat ie hoort te komen bij een 27 dagen cyclus (volgens calculator) En deze cyclus was ie weer precies op de dag dat t volgens de calculator hoort bij een 27 dagen cyclus.. Omdat mn cyclus de vorige keer toch 25 dagen was ga ik daar nu ook maar vanuit.. Maaaarr voor de zekerheid test ik pas de 25ste, en dat is dus nog 12 dagen wachten voor mij!
pam lekker kopje thee heb ik zin in en koekje sla ik even over moet zo eten heb bijna pauze hier nog 11 dagen wachten aaaaah ik word gek van dat wachten.sorry moest er even uit.
Bieps meid van harte gefeliciteerd en super! Geniet er van. Ikke nog niet ongi spannend... ga vrijdag testen mocht ik nog niet zijn
Hoi Bruisje, Hoe is het verder met jou? Al een paar dagen niet gesproken en niet terug gelezen. Hoe ik me voel weet ik niet. Ik was zo blij dat ik geen curettage hoefde te ondergaan en nu toch... Ik word zo terug gebeld door mijn vk. Ze zou me 10 uur bellen, maar denk dat er een bevalling tussen is gekomen. Baal, baal, wil graag weten wanneer het gaat gebeuren. Mijn haar is minder vet dan tijdens mijn korte zwangerschap. Mijn darmen doen al weken raar en weet af en toe geen verschil meer tussen pijn in mijn darmen en een soort menstruatiepijn. Heb nu constant doffe krampen en steken en opgezette buik. Daarom belde ik ook mijn vk.
Ongelooflijk annie hoe goed je hiermee omgaat. Heel veel succes en hou vol, ik hoop dat je snel weer verder kunt kijken en weer echt durft te hopen... dikek knuff
Het volhouden is nu dus ook echt over bij mij, maar zal wel moeten. Heb net mijn vk gebeld, maar neemt geen telefoon op, dus denk dat er een bevalling aan de gang is. Thnx Elegance voor je lieve woorden. Dat doet me altijd zo goed.
ik zit hier ook al op het bankje met m'n koekje en m'n koppie thee. Neem er wel nog 'n koekje bij want ik heb tenslote twee benen! Ik heb even gekeken maar ik moet nog 11 dagen wachten van mezelf, volgende week vrijdag is testdag (hoewel nod volgende week woensdag is)
@ Brusje: Is er nog wat HCG over voor mij ik probeer het als een gek te vangen en loop te springen door de kamer hihi. @ Bieps: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Ik zou vandaag mijn NOD hebben uitgaande van een cyclus van 24 dagen. Tot op heden nog niets te zien, wel wat krampjes hier en daar. Misschien moet ik maar uitgaan van een cyclus van 27/28 dagen, dan zou het de 16e of 17e moeten komen. Laat me dus maar in de ballon zitten op de 13e, hopelijk brengt het geluk.. Vindt het zo spannend!