NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemiddag dames

ik hbe nog geen tijd gehad om terug te lezen (en het zijn nogal wat pagina's!)
    heb begrepen dta er wel wat ongi dames zijn! heel veel succes in de volgende ronde!

zijn er nog zwangeren?

ik had gisteravond en vanmorgen in 1x last van steken links in mijn lies echt heftig alsof ik een eisprong had :S

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Priscilla83
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

25 januari:
    * PamPapilio

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

165 passagiers voor de roze luchtballon
    13 Zwanger, 45 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , 1 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

@Mgwc: Ik heb je van 13 naar 19 geplaatst. Succes meid!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

had net een hele scherpe pijn onderin me buik links bij me lies ging naar de wc om te kijke hoe ghet gesteld was met me afscheiding ineens had ik veel afscheiding maar dan dik en wittig wat kan dit zijn?

4. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    @annie: al wat gehoord?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat vroeg ik mij ook al af!

6. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik weet niet wat er vandaag met me is… ik voel me zo down.
    Heb het gevoel weer niet raak te zijn deze maand.
    Ik krijg opeens zoveel angsten over het misschien niet lukken van zwanger worden.
    Jaren geleden kwam mn ex man met de mededeling dat hij chlamydia had en heb mezelf daarna meteen getest. Ook ik had het en heb daar meteen pilletjes voor gekregen.. niks aan de hand… ik bedoel,, we hadden al 2 kinderen en we hebben het er niet meer over gehad… nu opeens zit ik er heeel veel aan te denken.. hoelang had ik het al? en is er nu een kans dat ik mega verkleeft ben van binnen… op internet lees je veel verschrikkelijke dingen. ik mag natuurlijk nog niet klagen maar ik vind zwanger proberen te worden niet leuk.. ik kan het niet loslaten… ik zit me op de wachtdagen hellemaal vol te proppen en ik vind sex niks meer aan en ben nu pas in maand 3.. mijn angst… jaren het te moeten proberen en dan later te horen krijgen dat het hellemaal niet meer mogelijk is. de dokter zegt dat je eerst een jaar moet proberen… nou ik vind dat een rare zaak.. ik ben nu bijna 36 ik kan jaren lang met die soa rondgelopen hebben en dus de kans is dat het niet meer zou lukken is heel groot. Ik wou dat ik mn denken kon uitschakelen! Ik wil best een jaar proberen als ik zeker wist dat ik kans heb. Dit kan toch niet goed zijn voor een mens …die onzekerheid?

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @lente: ik denk dat het normaal is dat wij af en toe van die dagen hebben. Ik weet niet of ik het goed begrijp je hebt geen chlamydia gehad maar bent nu bang dat je het toch hebt? dan zou ik dat gewoon tegen je ha zeggen, dan kunnen ze erna kijken.
    Verder wil ik nog zeggen kop op! het komt vast nog goed!

8. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    @lente: Ik begrijp wel wat je bedoelt. Nu ben ik 13 dagen overtijd. Hoop dat ik zwanger ben, maar eigenlijk weet ik gewoon dat het nog van het ontpillen is.
    Nu ben ik ook erg bang dat ik onvruchtbaar ben e.d. Op internet lees je van die erge verhalen.... waarom zou het mij dan niet overkomen?

Sommige vrouwen hier op het forum zouden nog boos worden, die zijn misschien al jaren bezig en ik praat over maanden...... :oops:

En toch blijf ik piekeren; verstand en gevoel zijn echt twee verschillende dingen! Daarom ben ik ook opperhoofd stresskip :oops:

Wat ik eigenlijk wil zeggen is: probeer je niet te veel zorgen te maken en misschien kun je naar de huisarts bellen om nog een test aan te vragen. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan.......

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou dames ik snap ook wel wat jullie bedoelen maar dan anders.. ik ben altijd bang geweest dat t niet zou lukken en nu? nu ben ik ervan overtiugd dat t gewoon gaat lukken, en snel ook!..

maarja, juist mijn vriend niet.. die heeft dat idee dus juist helemaal niet.. :confused:

Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat t goed gaat komen! dat je binnen een paar maanden zwanger zult worden net als de meeste mensen (ruim 80 procent in t eerste jaar toch?!) anders word je helemaal gek!

ga er nu maar lekker een jaar vanuit dat t goedkomt en vanzelf gaat.. ga er vanuit dat die soa niks stukgemaakt heeft en dat t allemaal wel komt..

Mocht t na een jaar echt niet gelukt zijn heb je nog alle tijd om gek te worden van angst ;) om t maar ff zo te zeggen..

En eerlijk is eerlijk, als ik jou zo hoor Lente kan t best zijn dat als je niet zwanger wordt de komende tijd dat t door je eigen gedachte is.. door stress en angst kan je een hoop tegenhouden en als je bij elke maand nu denkt "zie je nou, t lukt niet, t komt vast daardoor, ik heb vast dit en dit zoals ik gelezen heb" dan helpt dat vast niet! ;)

Ik zeg niet dat je dat doet hoor.. maar mocht dat wel zo zijn.. kan dat juist een tegenwerkende factor zijn!

Positief denken dames! komop! THINK PINK! TJAKKAAAAAA! :)

10. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Dames,

Kom even mijn banner checken

En zie dat we toch al wat zwangeren hebben hoop dat het zo door gaat.

Groetjes
    Nadine

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen,

Ik schuif ook aan op het wachtbankje, nog 12 dagen wachten, pff...

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Welkom Yvy !

13. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    verstandelijk weet ik dat ik het moet loslaten...maar ja... het is zo zo zo zo moeilijk.. ik ben heel erg van plannen en ga en doe alles 100 % en wil ook dat het dan lukt....geen geduld...het heeft een jaar gekost om te beslissen om te proberen voor nog een kindje... Mijn dochters zijn nu bijna 16 en 13 en is dit dus het is echt opnieuw beginnen waardoor er dus wel wat denk werk aan vast zit.. Aangezien ik er dus gevoelsmatig al een jaar bezig ben en ik nooit gedacht had dat je moet wachten op zwanger worden is dit echt even wat anders.. (bij mijn dochters “toen” was het meteen raak!) ik schaam me wel hoor…ik bedoel als ik de verhalen hier en daar hoor is dit mega niks! Maar ik ben echt van de leg zullen we maar zeggen.
    Hormonen gieren door het lijf…

14. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    heb je nog geen test gedaan?

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36

annie, toch een curettage? hoe kan dat nou, op de echo was niks meer te ontdekken toch? of toch over het hoofd gezien? meid, wat een toestand weer :( Hele dikke dikke knuf!

liefs humm

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *raapt nog de laatste restjes hcg van bruisje bij elkaar...je weet nooit...*

Nou, eerst en vooral sorry dat ik zo weinig actief ben sinds mijn pc gemaakt is, maar het is deze week nog wat drukjes. Ik moet nog wat wennen aan mijn nieuwe uren op het werk en ben daardoor dus ook af en toe de draad kwijt ivm de dagen... *woeps*

Zie wel dat Bieps in het roze mag, HOEERRAAAA!

*mag ik ook op de lijst? Ik heb mezelf er al 3 of 4 keer bijgezet, maar ik word er telkens uitgeknikkerd :( Ik hoor - volgens Knip ;) - op de 26ste*

@Knippy: niet stressen meid, is voor niets goed!

Ik reageer straks nog wel wat deftiger, moet zo gaan eten en dan werken tot half 10.

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zou iemand me van de 16e naar de 19e kunnen plaatsen had een verkeerde berekening gemaakt.

Alvast bedankt

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo meiden, ik ga werken gaan... Nog 13 daagjes wachten hier ;)

Ik breng straks wel wat koffie en thee mee voor de andere meiden op de wachtbank :)

Toedeloe!

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik moet morgen om 14.40 uur bij de gynaecoloog in het ziekenhuis zijn.
    Er wordt dan eerst nog een echo gemaakt en als er plaats is kan ik er zelf voor kiezen of ik dan nog word gecuretteerd. Anders donderdag of vrijdag, maar in ieder geval deze week.
    Mochten ze nog tijd hebben morgen, dan wil ik er ook gelijk voor gaan.
    Ben het echt zo zat. Zit nu weer met rugpijn, maar of dat menstruatiepijn of spanning is, ik zou het niet weten.
    Net nog een tijdje zitten kletsen met mijn vk toen ik de verwijsbrief moest ophalen. Ook weer lekker alles eruit gegooid, lucht op.

Lief dat jullie er naar vroegen!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja, er is nog dik slijmvlies in mijn baarmoeder aanwezig. Dit moet eruit komen met een menstruatie, maar ik kan niet nog langer wachten. Misschien zeggen ze morgen wel dat een curettage niet nodig is, maar dan zou ik bloed moeten verliezen.
    Inderdaad een toestand, maar ik wil het nu echt af kunnen sluiten.

Deel Deze Pagina