ik hoop echt dat je het vanaf nu af kan sluiten hoe dan ook. misschien door alsnog ongesteld te worden of door een curretage. zo is het echt helemaal niets.
annie heel veel sterkte morgen! even ego: ooow, mn ene zwangere (18 weken) nicht met kleintje (11 mnd) was net gezellig op visite en mn andere nicht belt net dat ze ook weer zwanger is (4 weken), mijn collegaatje heeft net verteld in verwachting (12 weken) te zijn... ik wil ook! komt er mssn nog meer roze vandaag? ik hoop het!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 165 passagiers voor de roze luchtballon 13 Zwanger, 45 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! AAAHHH mijn laatste nod was 23 dec en ben net ongi geworden :s hmm dat verklaart wel een beetje waarom ik op 3 jan geen positieve ovutest had weet iemand wat dit is? als ik goed reken heb ik nu een cyclus van 21 dagen :s:s:s
Tja.....met z'n alles op het wachtbankje. Als het goed is, moet ik tot de 19e of 20e op het bankje wachten. Dus nog een dagje of 6/7. Ach ja, zit liever samen met jullie allemaal op het bankje dan alleen.
Dat was mijn bedoelingook maar ben net ongi geworden :s snap er even niks meer van..... Succes met wachten en ik duim voor je
Oh Nadine, waardeloos! Zag net dat je in ronde 8 zit....of ga je nu naar ronde 9? Ik weet hoe Kl*te het is.....volgens mij zitten wij nu in ronde 10 of 11. We zijn al bijna een jaartje bezig, maar in de zomer hebben we "het"even aan de wilgen gehangen zeg maar. maar ja, dat moment dat je ongi wordt...is gewoon zo'n rot moment! *knuffel* voor jou!
Wat balen Nadine... Ik weet precies hoe iedereen zich hier voelt als je al meerdere ronden bezig bent !
Op een gegeven moment durf je gewoon geen hoop meer te hebben, omdat als je ongi er is je je zo rot voelt. En door al de dingen die je vanaf je ei tot aan je nod voelt, ga je ook van alles denken.
Ik vind het zelfook flink balen bij mijn eerste was ik meteen zwanger en als je dan nu zo "lang" bezig bent is ff slikken maarja heb wel gezegd als ik met een jaar nog niet zwanger ben dan ga ik naar de dokter en laat me onderzoeken dus nog ff doorzetten tot mei enhopen dat het niet nodig is hahaha nouja moet zeggen heb me erbij neergelegd en probeer er niet zo veel mee bezig te zijn. duswe zien wel maar hartstikke bedankt voor die lieve woorden.
Nadine, als ik je rondes zo lees, zijn we ongeveer even lang bezig. Aan de ene kant is mei nog even weg.....maar de tijd vliegt nu je om de 2 weken bezig bent met óf je ei óf je NOD.
Meiden, overmatig veel online shoppen.. zou dat een symptoom kunnen zijn? Of krijg ik gewoon een gat in mn hand... 8)
even stom hoor, wordt t niet tijd om naar een HA te gaan bellen? dit is toch raar! of heb je vaker een onregelmatige cyclus?
8 dagen doen ze volgens mij nog niet echt veel. Ben in september gestopt met de pil, daarna 2 cyclussen rond de 33 en 32 dagen. En nu dus in ronde 3. Volgende week wil ik pas de huisarts even bellen. Hoor van iedereen dat je dan alleen een urinetest krijgt en dat ze daarna zeggen dat je moet afwachten.
ja dat klopt gelukkig wel ben blij dat ik enigzins een regelmatige cyclus heb en geen cyclussen van over de 30 dagen. Zou het niet een innestelingsbloeding kunnen zijn? achja ik zie het wel ik test gewoon volgende week, liever het zekere voor het onzekere. Normaal heb ik namelijk altijd last van menstruatie kwaaltjes en nu niks helemaal niet had gister wel rugpijn (heb ik normaal niet) normaal wordt ik een paar dagen van te voren erg chagerijnig en heb dan jeuk (onder). nu niks njente nada noppes.