Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 71 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Ilona je staat erbij hoor!
"knuff83"]Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 72 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb mezelf even toegevoegd, Hallo allemaal!
@Wijfie en Ilona: Welkom in de ballon meiden. Veel succes deze ronde! @LadyXochi: Ja, lekker nog maar een weekje voor de kerst! Wel fijn die feestdagen dan lijkt het tenminste of de tijd wat sneller gaat en voor we t weten is het januari! (En daarnaast is het natuurlijk ook nog gewoon gezellig..)
hallo meiden, het is al weer even geleden dat ik me hier gemeld heb maar ik heb het dan ook bijzonder druk de laaste dagen en er volgend er nog enkele. Ik ben inmiddels aan het 'klussen' geslagen en al voorzichtig aan het speuren naar een ei. Mijn temperatuur blijft heel stabiel dit keer (hopelijk een goed teken). Maar goed dat ik vakantie heb dan heb ik in elk geval tijd om te klussen hahahha Rest mij nog om de nieuwe dames welkom te heten en veel succes te wensen. fijne dag vandaag
dag allemaal. Ik ben niet zo handig met die lijst dus zou iemand me erbij willen kunnen zetten? m'n nod: 28-1
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Maia 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 73 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Maia: Je staat erbij hoor. Succes! @Djaar: hoop voor je dat je je ei snel vindt meid! Ik vind zelf dat wachten na het ei toch een stuk leuker dan dat wachten voor het ei... Je temp ziet er iid stabiel uit, mooi.
Hallo allemaal, Er komen steeds meer mensen bij in de luchtballon. Op zich wel heel gezellig hoor, maar ook weer geen goed teken voor de december NOD. Laten we dan maar voor januari gaan he en het jaar roze inluiden. Ik ben alleen bang dat ik niet mag, want ik mag niet zwanger zijn voor de laparoscopie. Ik kreeg opdracht het te voorkomen die maand, maar ik weet nog niet wanneer dat zal zijn. Ik begreep dat er een wachttijd is, maar ik begreep ook dat het binnen 2 maanden zou zijn, dus weet ik nog niet of we er deze ronde wel/niet voor mogen gaan Ik wordt vrijdag teruggebeld door de gyn en dan hoor ik meer. Ik vind het wel tegenstrijdig, we willen juist zwanger raken en dan mag het niet, baal er wel van want dan is er weer een maand verspeeld Naja, tis voor een goed doel he, en ik krijg toch iedere maand meer het gevoel dat er geen kans is dat het gelukt is. Maar vrijdag weet ik dus of ik mij van de lijst moet schrappen deze maand, hoop van niet. Verder alles goed met iedereen?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Maia 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 74 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hallo dames, ik heb me er helaas bij moeten zetten op 14 januari...
he misschienmama wat vervelend op naar 2009 zou ik zo zeggen. morgen beginnen met ovutesten voor het eerst. zijn er nog mensen die de komende dagen gaan testen? misschien kunnen jullietips geven
@wondertje Ik ben ook net begonnen met ovutesten. Heb iedere dag wel een licht streepje. Zou dat een aanloopstreepje kunnen zijn? Er staat bij mij in de bijsluiter dat je niet met ochtendurine mag testen. En verder denk ik voor je test ook niet teveel drinken. Misschien zijn er nog andere meiden met tips.. Succes iig!
@Misschienmama: Ooh balen meid . Ik wens je heel veel succes in de luchtballon! @Toetje: Bah wat vervelend. Wat als je nou wel zwanger zou zijn tegen die tijd, dan zou je het eventueel ook kunnen afzeggen, toch? En dan is het misschien helemaal niet meer nodig Ik zou het misschien in jan dan toch nog proberen en alleen eventueel feb over slaan. Moeilijk! @wondertje: sorry ik kan je niet helpen, ik heb nog nooit ovu testen gebruikt. Heb er wel eens over nagedacht, maar het lijkt me zo duur, omdat je er zoveel nodig hebt (en ik geef al genoeg uit aan zw testen, haha).
hey nana33 ik heb wel de gebruiksaanwijzing dus op zich als ik dat volg moet het goed komen. ben wel benieuw hoe het zal gaan of ik me ei ga vinden en of ik al die maanden nou wel of niet goed geklust heb maar dat weten we volgende week. ik verwacht zelf ongeveer maandag mij ei dus dan zou ik een dag of vijs zes aant testen zijn. nonja kan idd aanloopstreepje zijn als ik gebr lees.. dus nog ff volhouden ik begin morgen....
@Wondertje: Ok mooi . dat ei zoekn is toch ook nog wel een beetje spannend he. Ik zoek em ook steeds dmv temperaturen en slijm controleren.. en zo houden we onszelf bezig, hihi
goedemorgen allemaal *ego bericht* Nadat ik gisteren al het rotte nieuws kreeg dat ik me hier moest gaan melden (niet voor jullie hoor maar het was wel even balen) kwam ik gisteravond thuis en toen merkten we dat m'n hamstertje op sterven lag. We verwachtten het al een tijdje een beetje maar het was toch onverwachts. Hij is gisteravond heel rustig ingeslapen en ik ben er toch nog bij kunnen zijn. Gek he, dat je zoveel van zo'n klein diertje kan houden. *einde egobericht* Ik ga straks even de thermometer zoeken en morgen beginnen met temperaturen. Moet je dat verplicht op een bepaald tijdstip doen, of gewoon elke ochtend voor j eje bed uitstapt en dan maakt het niet uit of dat elke ochtend dezelfde tijd is?
He getsie Maia. Hoe groot of klein ieder beestje sluit je in je hart. Althans ik ook. Daarom hier ook geen beestjes. Ik weet dat ik kapot zal zijn als ik dan weer afscheid van zo'n diertje moet nemen. Iedereen succes met klussen, tempen en ovu testen.
Spijtig van je hamster meid.... Ik temperatuur ook, rectaal, en iedere ochten vóór ik uit bed stap op 07.30 dus vaste tijden. In het weekend slaap ik uit maar dan zet ik de wekker om die tijd en ga na die tijd gewoon weer verder slapen
Hier is mijn temp eindelijk stabiel en laag geworden na mijn belachelijke korte cyclus, hopelijk blijft het zo en kan ik een ei spotten. Morgen is de gorte dag, eerste intake voor IVF/PGD, spannend ben nu al op van de zenuwen, heb al mijn vragen even opgeschreven voor het geval ik ineens alles plots vergeten ben We krijgen beiden een bloedonderzoek, en ik krijg een echo (dus kunnen we gelijk zien of alles daarbinnen in orde is en misschien wel een rijpend eitje spotten ) verder een lang gesprek met een grote vragenlijst. Dus ben benieuwd wanneer het voor ons kan beginnen... Ik laat morgen nog wel even weten hoe het afgelopen is, we moeten er om 13.00 uur zijn.