NOD Januari 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Springmuis, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    zo ik d8 dat wij al lang bezig waren, maar 31 rondes is wel erg lang.
    lopen jullie al bij de gyn, zodat die jullie verder kan helpen?
    wij lopen daar sinds kort, maar we hopen dat we niet meer terug hoeven te komen en dat we nu een posi test krijgen...
    in ieder geval heel veel suc-7

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Avond terug!

Net op het werk te horen gekregen dat een collega in augustus ook papa gaat worden... Weer even dat wrange gevoel... njah, wij zullen ook wel ooit gezegend worden met een beebje zeker..?

Ivm steekjes: sinds ik met de pil gestopt ben, heb ik daar elke maand wel een beetje last van, maar altijd maar lichtjes, zo ong een week na ei. Geen idee wat het is en ik sluit me dus ook aan dat ons lichaam kampioen moet zijn in het voor de gel houden soms...

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo lieve meiden, ik ga zo eens alles teruglezen, zijn weer genoeg pagina's bijgekomen zie ik...
    Ben benieuwd of er nog meer roze is bijgekomen!

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    1,419
    0
    0
    Zooooo ik ben weer bijgelezen.....

Annie, morgen veel sterkte bij de gyn!

Meiden die ongi zijn geworden, balen hoor....

Meiden op de wachtbank, ik schuif maar weer eens aan.... het duurt nog even voor het maandag is, maar het zou me niets verbazen als ik al eerder ongi word. Had vanavond wat bruin slijm en gisteravond wat lage buikpijn.....

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oeh spannend charpi! Gaat het voor de rest?

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    1,419
    0
    0
    Ja hoor Lieselke, het gaat prima, ik ben er wisselend heel erg mee bezig, maar kan me gelukkig ook nog op andere dingen concentreren.... al kan het mij niet snel genoeg maandag zijn, dat wel.... en met jou?

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja geloof ik wel!

Met mij alles ok, alleen dat ik hier nu vrij schaamtevol een pizza zit te eten. Had vanavond om 5u zalm met puree gegeten, maar vrij intensieve avond opt werk gehad en nu rammelde ik...

Voor de rest is het nog vroeg hier, maar mits ik deze keer op dag 25 al ongi was, was ik nu ff berekeningen kwijt... Nou we zien wel deze maand, we doen ons best :)

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    1,419
    0
    0
    Ja jij moet nog wat langer wachten, altijd maar weer dat wachten.... als we daar toch een wat aan konden doen, maar helaassssssss...

Enne ik hoop dat je wel hebt genoten van je pizza!

9. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Smakelijk, mocht je wat over hebben, ik rammel ook, lig alleen al in bed en ben te lui om...

Jee zoveel gelezen zojuist en nu de draad kwijt.. iets met op een wachtbankje zitten en er aan de verkeerde kant afvallen, we vangen je op hoor en zetten je gelijk weer terug, niks drvan hier wordt niet zomaar van een bankje gevallen :p

Annie heeft een spannende dag voor de boeg, ik hoop dat het niet meer nodig is annie en als wel, hoop ik dat ze je meteen kunnen helpen en niet op een ander wachtbankje laten plaatsnemen... Je moet snel weer tussen ons in komen zitten hoor, we missen je en hebben je voorbeeld als geduldige wachter nodig!

Nailey, sterkte meid, het valt niet mee om een verlies te verwerkenen... dikke knuf...

Gisteren en vandaag beetje roze afscheiding... heeeel raar.. stiekem wil ik morgen testen, jajaja ik weeet het, zal dan helemaal negatief zijn, maar toch, ik heb echt meer geduld nodig en ik vind het nergens!

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *hik* Jep, net op... Erg he, zo laat en dan nog pizza eten! Gelukkig doe ik dat maar heel zelden, maar morgen toch maar groentensoep koken om het goed te maken ;)

11. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    bedankt meid,
    het is zeker heel erg moeilijk, maar helaas hoort het erbij.

knuf naliey

12. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    ik heb af en toe laat ook trek in iets...
    soms bak ik een delletje of een kroket...
    en soms pak ik wat chips...
    in deze dagen heb ik vaker honger, meer dorst en word 's nachts wakker van de honger of dorst...:S:S
    mag ik morgen bij je eten...:p ben gek op soep haha...

knuf naliey

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tuurlijk Nailey, kom maar af! Ik zet een kommetje klaar! Nog een dikke knuf meid, had het nu pas gezien op de lijst...

@Elegance: nou, je mag van mij wat geduld lenen, heb nog wat op overschot ;)

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pffffff ik heb geen geduld meer!

Help!

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *strooit wat geduld in het rond*

Ben vrij rustig deze maand... Beetje klopje gehad denk ik, gigaveel mensen rondom ons zijn zwanger en ben precies ineens ontnuchterd... Hoop dat wij ook snel mogen, maar ben echt met de neus op de feiten gedrukt dat het bij al die anderen die ik ken zo snel gaat... Vandaar dus...:-s

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas.
    Mijn geduld is ook op nu.

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik ga mijn bedje opzoeken dames! Rustige nacht gewenst allemaal en op naar wat lekker positieve berichtjes morgen!

Toedeloe

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Weltrusten meid!

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Goedemorgen dames! voor diegene die zometeen met hun eerste plasje gaan testen Succes en we willen roze zien! :)

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    WE WANT PINK !

Goedemorgen....

Share This Page