ja bij mij kwam het gisteren ook pas echt binnen. Ik zei het ook tegen mijn man want die zag het niet echt in... ik zei: besef je wel dat wij zonder hulp gewoon geen kinderen zullen krijgen? De hoop is dat clomid je lichaam stimuleert om een eitje zo ver te laten groeien dat het tot een eisprong komt. Dus dan zal ik voor het eerst echt een kans krijgen om zwanger te raken.
Ja...dat zullen jullie samen moeten verwerken inderdaad.. dat is wel even een klap in het gezicht! Wel fijn dat de wetenschap al zover is, dat het je kan helpen hiermee! Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jullie mag lukken!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 167 passagiers voor de roze luchtballon 14 Zwanger, 46 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nou dames, ik heb vanochtend getest en hij was zwaar negatief! Nu maar wachten op de ongie en op naar de volgende ronde!
O lekker Doortje. Dat gaat er wel in.. Heb namelijk net een lange wandeling met mijn zoontje erop zitten. Dus een beetje warm worden !
gister mn mentstruatie gekomen, ik voelde wel dat het niet raak was. wel 4 dagen te vroeg... er klopt steeds minder van sinds mn mk, beetje lastig,maja, dan kunnen we beter snel door naar de volgende ronde toch? succes allemaal!
oh janneke, balen! je lijf kan behoorlijk van slag zijn na een miskraam. Hopelijk brengt februari je meer geluk!
maar wat gaat hij na het ei doen? ik ben nu bijna bij mn NOD ...heb nooit getemt ...alleen deze week.. en ben nu 7 dagen achter elkaar en heb rond 6 uur in de ochtend 37,1.. Wat zegt dit of wat is normaal wat die doet na het ei?