omhoog liggen haha doet me denken aan vorig jaar stond ik op me kop me vriend lachte me vierkant uit sindsdien lkig ik lekker op me zij
Ik had het gister met het wandelen op de loopband. Normaal nooit last van en kan ik zo 5 km wandelen, maar nu kreeg ik gewoon steken onder in me buik...
ik ging altijd met me schouders op de grond mijn boillen tegen rand van het bed en me benen recht de lucht in (zie je het al voor je )
Hahahaha, geweldig... ik deed dat ook altijd, maar nu niet meer. Ik heb er toen naar gevraagd aan de gyn en ze zei: fabeltjes.... het sperma vind zijn weg wel ondanks er vaak veel uitloopt...
jah vind het ook leuk ook wel weer beetje eng maar goed zo gropeien ze samen op en kunnen smaen spelen
grappige verhaaltjes...maar complete onzin idd....hier meteen na sex gewoon opgestaan en gaan springen...(waren op rockconcert met tentje) en dat is mijn mooie meisje geworden....hihi...dus meiden springen is de remedie! ooh al klap eens in de handjes...pfft ik zing me suf en klap me rot...die van mij doet dat echt niet...die zit me aan te kijken mama jij bent gek...denk je nu echt dat ik dat ga doen? whhahaha Groetjes, Miranda