NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja dat is een beetje het lastige. bij sommigen zie je idd dat de temp nog een keer gaat stijgen als zij zwanger zijn (na de innesteling dus) maar dat hoeft helemaal niet. als je temperatuur maar hoog blijft. En dan zijn er ook weer verschillen per vrouw wanneer de temp weer omlaag gaat. 1 of 2 dagen voor de nod of pas een paar dagen later. daarom heeft een temp die je een week bijhoudt ook niet zo veel nut. je moet je lichaam leren kennen en dat kan je pas achteraf zien, na een maand of drie.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

deze foto is gisteren gemaakt hier lag ze op haar buik als een soort van zeehond met armen en benen in de lucht haha

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *begint spontaan te lachen als ze de kleine Esamy ziet klappen en beeldt zich de zingende flexmama in, hihi, instant-happy-maker*

Morgen (allee, middag al bijna)

Zie weer een paar rode meiden: jammer meiden, echt,... Dikke knuf en maak er een swingende volgende cyclus van! Allemaal Miranda's raad opvolgen en lekker shaken en jumpen na de klus!

@flex: *lacht zich een kriek bij het inbeelden van die positie* Ik steek altijd een kussen onder mijn billen en trek mijn benen op, maar zo acrbatisch als bij jou gaat het er hier niet aan toe. Weet wel dat het fabeltjes zijn, maar het zit ook een beetje tussen mijn 2 oren hoor... Je weet maar nooit!

Zou eigenlijk wat moeten werken aan mijn les voor vanaaf, maar de zin zit me in men pantoffels... Gelukkig heb ik nog tot 5u! Het wordt weer spannend voor een paar meiden...!

*neemt haar roze dekentje hier van de bank, pringt op de gigacoole wachtbank en vraagt of ze een tasje koffie krijgt met een stukje cake met slagroom ajb...*

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    so die ziet er vrolijk uit ^^

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hier zit ook twee jaar tussen de meiden :)
    Erg leuk maar ook erg druk. Ze hebben wel veel aan elkaar en kunnen (meestal) leuk samen spelen.

Toch lijkt het mij ook erg leuk om nu pas weer een kleintje te krijgen.
    De meiden zijn 6 en 8 en krijgen dan echt een klein brusje, wat ze veel bewuster meemaken.

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
  7. Delfino

Delfino Niet meer actief

wie weet brengt het geluk ;)

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *maakt snel een kop koffie voor lieselke: heb je er iets in?*

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Aaaah flex, wat een knappe meid! Zo leuk he, wordt er zelf vrolijk van!

@Mare: jeee meid, mijn hoofd begint te tollen als ik aan jou situatie denk... Gaat het een beetje? Is echt wel een koude douche denk ik als dat besef van 'we hebben echt medische hulp nodig' er eenmaal is... Ik kan me niet inbeelden hoe je je voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat het even een warboel moet zijn in je hoofd nu. En toch heb ik ook een goed gevoel bij wat er nu allemaal gaat gebeuren. Ik weet niet waarom, maar het voelt gewoon zo...

*gaat weer even de katten uit mekaar halen, jeezes, die kleine heeft energie teveel vandaag!*

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Doortje: nee meid, zwart is ok hoor, dank je!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zit lekker op het wachtbankje te genieten van een stukje warm appelgebak met een giga bult slagroom :)
    is er ook ijsthee?

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ga mijn manneke naar bed brengen en dan zelf nog wat doen in huis....

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

*haalt thee uit de vriezer* alstublieft uw ijsthee :)

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @lieselke: Ja op zich gaat het wel. Heb gister een hele lange mail naar een vriendin gestuurd om uit te leggen hoe ik mij voel en heb een lieve mail terug gehad. dat was wel een opluchting. en zij gaat ook nog even met mijn mannetje praten. hij doet nog een beetje alsof het iets als een griepje is ofzo... ik denk dat het wel moeilijk is voor een man om te begrijpen hoe rot je je als vrouw voelt in zo'n situatie. Maar we komen er wel. Ik heb ook echt goede hoop voor de toekomst met clomid. heb er al veel positieve verhalen over gelezen.
    dus ik voelt me nu rot maar het komt wel weer goed.

15. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik was van plan volgende maand te gaan tempen.. maar was al wat begonnen om te kijken wat het nu doet... wel grappig dat elke ochtend de zelfde 37,1 in het scherm komt. dank voor je uitleg.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

meiden ik ga even naar de winkel heb geen eten meer in huis :)

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    IIEEEEEEEKKKKK, ik hoef weinig geduld meer te hebben. MOest vandaag van de internist bloed laten prikken en prikken meteen HCG mee.... dus weet ik VANDAAG of ik op roze of op rood moet..... DAT IS ENG!

Tot straks!

Enne, hier ff een hele hoop geluk, liefde en vruchtbaarheid voor alle meiden in de klusperiode en de wachtbank!

Kussss
    Joey

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    spannend joey! hoe laat weet je het?

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Flex: nou, veel plezier en breng wat lekkers mee ;)

Mare: goed zo meid! Voel je maar even lekker rot, begrijp ik wel hoor. En ik wil nu geen valse hoop geven, maar ik ken heel wat mensen (via mama, zij is vroedvrouw) die na clomid heel snel zwanger waren. Ik heb er bij jou een vrij goed gevoel over, ik weet niet waarom. En ivm flexman: mss probeert hij het nog een beetje te verdringen, zowel voor zichzelf als voor jou. Hij voelt nu eenmaal niet wat jij voelt en dat maakt het niet gemakkelijk denk ik om alles een beetje te plaatsen... Kop om meid, mijn duimen draaien overuren voor je hoor! Komt wel goed, wanneer weet niemand, maar je bent een toffe meid! En ik denk ook dat jullie topouders zouden zijn, dus het komt wel, met hulp weliswaar, maar welk beebje2be wil nu geen toffe, nuchtere, coole ouders? Er is er eentje onderweg meid, echt waar! Lucht je hart hier maar, wij luisteren wel!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oeh, Joey, hoe spannend meid! Wanneer weet je iets

*duimen draaien dol*

Deel Deze Pagina