Hoi meiden ik wil even een update geven Gisteren opnieuw een echo laten maken, eitje lag klaar zei de Dr. Wat ik me achteraf afvraag is of het eitje langs mijn cyste kan komen? de cyste zit in de linker eileider en links lag ook het eitje klaar.......... Potje van manlief weggebracht, komende woensdag bloedprikken om te kijken of het eitje is gesprongen en dan 14 januari de uitslag van alle onderzoeken. Ze hebben me verteld dat de bloeduitslag van de vorige keer oke was en mijn uitstrijkje pap 1, dus dat is goed nieuws. Ook was mijn baarmoederslijmvlies dikker geworden, dus ook goed. Nog eens nagevraagd of die cyste een reden kan zijn tot geen zwangerschap, maar ze zeggen van niet, dus moet daar maar op vertrouwen. wat mezelf opvalt is dat ik mijn iesprong altijd links voel, beetje vreemd eigenlijk, iets om de volgende keer te melden! Meiden succes allemaal Liefs Hanneke
hallo! Ik mag me ook aanmelden in de roze luchtballon! Hij is wel mooi hoor! Wil iemand mij op 15 januari zetten? Ik zie hier veel bekenden uit de mini. Kom op meiden, we gaan met z'nn allen voor een roze 2009! knuf, muk
Dank je lovable, ga ik dat ook doen (alleen dus eerder want ik moet altijd om 6:15 uit bed voor m'n werk. Verder ik zit te zoeken maar ik vind er weinig informatie over. Gisteren had ik een gesprekje met m'n moeder en het ging opeens over kinderen en toen kwam ook ter sprake (dat wist ik wel maar ik wist niet meer hoe het heette) dat ze het syndroom van Stein Leventahl o.i.d. heeft (PCO wordt het ook genoemd las ik). Weet iemand hoe erfelijk dat is. Het schijnt niet erfelijk te zijn maar wel in je familie voor te kunnen komen? Ben nog maar 6 maanden bezig en nog niet van plan om naar de dokter te gaan (eerst maar eens met temperaturen kijken of ik eisprong heb) maar ik vroeg het me wel af..
hey mukje rot dat je er bij komt maar je bent van harte welkom hoor. er zal vast iemand zijn die je er bij kan zetten! idd op naar een roze 2009 ........
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Maia 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 75 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Goeiemorgen dames, @Mukje: Balen meid , maar je staat erbij hoor. Heel veel succes deze maand! @Maia: Ooowww meid, wat een naar nieuws zeg . snap heel goed hoe je je voelt, ik heb ook altijd huisdieren gehad (en nog steeds) en het is altijd zooo verdriteig als er een doodgaat. Veel sterkte! Over dat tempen: ik doe het ook altijd meteen als ik opsta om 7.00u, alleen soms wordt ik ineens heel vroeg wakker en dan weet ik eigenlikh nooit zeker of ik dan moet tempen of toch tot 7 u moet wachten. Vaak kan ik daarna niet goed slapen en lig wel 1 uur of meer wakker. Weet iemand hoe dit zit? @Loveable: Spannend meid, ik zou ook wel een beetje zenuwachtig zijn hoor. Maar wel fijn dat het eindelijk gata gebeuren, des te eerder kun je je beeje hebben! @Hanneke: duim voor je dat ie er gewoon langs kan meid. Veel succes! Nu nog ff een egostukje: vanochtend was mm temp ineens heel hoog . Mijn temp is normaal eigenlijk altijd heeeeeel stabiel, zeker voor mn ei, dus ben nu helemaal in de war.. Ik zal mn ei toch niet al gister op dag 6 gehad hebben?!? Hoop heel erg van niet, want we hebben maar 1 x geklust en niet echt op een handige beebjes-maak-manier, als je begrijpt wat ik bedoel Nou ja, morgen maar weer tempen, misschien was het een eenmalige piek ofzo...
1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Maia, Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 76 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
He meiden, Ik ga ook mee! Leuk hoor die roze luchtballon! Hihihihi! Ben net ongesteld geworden, deze keer na 43 dagen, het gaat de goede kant op! We duimen maar weer voor januari! Succes allemaal! Groetjes Angel
hey loveable, ik wilde jou ook even succes wensen voor morgen! Ik hoop dat al jou vragen zullen worden beantwoord en dat je daar met een hoop duidelijkheid zult weggaan!
hallo allemaal! Ik lees meer op dit forum, dan dat ik daadwerkelijk post, hahah! Ik vind het wachten op een ei echt lang duren! Nu pas weer dag 8... hmmm, vorige ronde (1e) vond ik het vooral tussen ei en nod lang duren, maar nu kan ik niet wachten tot we weer mogen klussen en wachten op nod! Ach, we gaan in ieder geval proberen een heel mooi kerst-ei te bevruchten, dat zou wel super zijn! en dan een innesteling op nieuwjaarsdag... en zo dromen we verder he! Iedereen succes met alles! liefs suuskebab
kan het zijn dat je ovutest ook geen tweede streepje geeft? heb net getest maar zie echt geen tweede streepje?!?!
@suuskebab: Ja, ik vind wachten op mn ei ook irritant, maar ik weet ook zeker dat ik dat wachten op mn NOD straks ook weer moeilijk vind. Kortom wachten = altijd irritant . Daarom hoop ik zo dat ik gister niet al mn ei had, want dan zou dit een soort 'voor spek en bonen ronde' zijn en betekent het dat ik eerst nog tot eind dec moet wachten todat ik weer mag beinnen met wachten op mn ei...pfffffffff @wondertje: betekent dat niet dat je even helemaal geen LH in je urine hebt? en dat je dus nog moet wachten. Hopelijk kan iemand anders je beter helpen..
@nana: Je bent pas in dag 7 toch? Ik mag inderdaad aannemen dat je ei nog niet geweest is dan... Ben je al begonnen met testen en zoja was ie al positief dan? ik heb namelijk even niet gezien hoe lang je cyclus normaal is. @wondertje: raar! je zou zeggen dat er toch nu al wel een heel licht streepje te zien moet zijn? maargoed, ik ben een leek met ovu-testen, ik ga er deze maand pas mee beginnen dus ik kan je ook niet echt helpen... sorry
Passagierslijst NOD Januari 1: 2: 3: 4: Springmuis 5: 6: yv86 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/616/433/20080624/dyn001_original_450_338_pjpeg_2616433_8c834c5d8b63940370ae595fa2a19d78.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Helaas heb ik hem mogen openen vandaag gezellig in mijn eentje in de hetelucht ballon
Yv86 je bent niet alleen hoor! wij zijn er ook allemaal, maar in de lijst die jij hebt neergezet ben je inderdaad maar met zijn 2-en, je hebt de verkeerde! hahah! maar ik kan het niet voor je veranderen, ben er niet in thuis... Ach, iemand anders kan/wil dat vast wel even doen toch? liefs suuskebab
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Lonny 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 77 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Yv86: Je staat erbij hoor, welkom!
Heej meiden! ik denk ik meld het hier ook even.. mijn bloed en kweek uitslag was goed. de HSG van gister was ook goed, ik heb geen verklevingen maar de uitslag van het zaadonderzoek van mijn vriend was erg slecht.. hij heeft te weinig spermacellen.. 22 januari word opnieuw een zaadonderzoek gedaan.. liefs
he springmuis... fijn en minder fijn nieuws dus... hmmm, ik hoop echt voor jullie dat de goede zaadjes recht op hun doel afgaan! en ff afwachten op het volgende onderzoek dan, wel balen zeg, maar geef de moed niet op he!
aaaaah Springmuis wel fijn dat het met jou goed zit, maar ontzettend balen van je mannetje . Hopelijk was het gewoon even een tijdelijk iets en is het de volgende keer beter... En ander hoop ik dat de mmm je heel snel geluk gaat brengen! Knuffel! By the way: Misschien staan jullie hoofden er helemaal niet naar, maar het wordt straks spannend in december. Mochten jullie je vervelen steek je hoofd dan maar even in de mini
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes meiden! Dikke knuffel! enne, ik ben nieuwschierig dus ik ga even in de mini gluren