NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    -Ik breek even in-
    Ik dacht laat ik mij voor het eerst ook eens aanmelden bij de NOD lijst voor 27 jan. Kwam hier eigenlijk niet echt omdat ik voor mijn gevoel nog niet echt meedeed/kans maakte. Maar zie dat jullie al een groot clubje hebben, die al lange tijd samen schrijft, dus dat is moeilijke invoegen.
    Las over Mare die te horen heeft gekregen dat ze PCOS heeft en wilde even reageren aangezien ik dat ook heb.
    Het is best een shock de eerste keer dat je het hoort en geef jezelf even de tijd om het een plekje te geven, maar ik wil je graag vertellen dat er heel veel hoop is. De meeste reageren goed op Clomid en gelukkig hoef je dit maar 5 dagen in de maand te slikken. Met Clomid heb je eigenlijk net zoveel kans als een ander om zwanger te raken. Wat jezelf al kan doen is; minder koffie drinken, en minder koolhydraten tot je nemen (kies eerder voor langzame koolhydraten). Daarnaast beperk je suiker inname, dus ook niet meer dan 2 x fruit, niet teveel alchol, snoep enz. Het hoeft niet drastisch, maar bij maakte het dat mijn cyclus beter werd. Mocht je meer willen weten onder vruchtbaarheidsbehandelingen zijn een paar topics over PCO en Clomid.
    Oh ja En wat het voordeel kan zijn van Clomid, vorige week mocht ik een paar keer naar de gyn en hielden ze de groei van mijn eitjes bij en wij wisten dus precies welke dagen we moesten klussen en wanneer de eisprong was en dat weet niet altijd iedereen! haha Ik wens je heel veel succes

Sorry meiden voor dit lange bericht, Allemaak heel succes deze ronde [-o< Ik breek er weer uit.

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi Leonizzie: hele interessante inbraak hoor meid! Mare zal er zeker wat aan hebben en ikzelf vind het ook heel interessant om te lezen!

Jij ook heel veel succes meid!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    De job waar ik nu voor teruggebeld ga worden is voor een orthopedagogisch behandelinstituut voor kinderen met gedragsproblemen en/of stoornissen etc.. Zelf was ik eerst maatschappelijkwerkster later ben ik ook nog een master opleiding gaan doen en nog een neven studie pedagogiek. Vandaar mijn lange studietijd :( Het werken in de groep bevalt me nog beter dan het schrijven van de indicaties en behandelplannen. Ik ben ook diegene die voornamelijk het contact bewaakt tussen kind en ouder. meestal doet dat de mentor van een kind, maar deze komen niet thuis bij ouders, ik daarintegen weer wel.

het werk waar ik deze week ben begonnen, is niet het werk waarvoor ik echt geleerd heb, dit heeft meer te maken met zwervers en verslaafden. Ze krijgen dan een 24 uurs woonverziening en mogen max 1 jaar daar wonen. Ik schrijf dan ook behandelplannen en ga met een client dat jaar aan de slag met als einddoel dat hij zelfstandig weer kan gaan wonen. tijdens dat hele jaar ben ik de verantwoordelijke en moet ik waar nodig andere instanties betrekken etc. Maar deze mensen zijn echt continu aan het roken en de werkplek is echt te vies om in te werken. Na 2 dagen aheb ik al geen zin meer, ik kom thuis en stink dan ook giga naar rook..

Maar ik blijf duimen draaien tot ik wordt teruggebeld :) ze vroegen wel tijdens dat solli gesprek of ik een kinderwens heb :S ik heb maar gezegd van niet.... en ik ook niet wist of die er ooit echt zou komen:S

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hello ladies.. jemig wat beppen jullie veel...

ongelofelijk...

weet niet meer wie t vroeg, maar nee.. heb manlief nog niet zover..

heb nu wel spijt dat ik die echo heb afgezegd...er gebeurt net iets teveel met mijn lijf.. iig genoeg dat ik mezelf weer vragen ga stellen.. ik verbied t mezelf, maar ja.. jullie kennen de vrouwelijke brein zo onderhand.. is niks tegen te beginnen.. grrr....

ff lijstjes, met de kwalen van vandaag..

ongelofelijk pijnlijke boobs (kan ook van eisprong komen die er aankomt misschien heb ik anders nooit, maar goed..)
    Darmen zijn mega van slag.. kan niet p**pen, maar de krampen komen en gaan en zijn echt erg vervelend.

dan weer koud, dan weer warm.. oftewel.. opvliegers..

heb constant trek in iets, maar weet niet wat.. heel irri.. gister stond ik om half 23 nog hamburgers te bakken..sneu zeg.. maar wel lekker ;)

sja..moet je er mee he... he-le-maal NIKS!

morgen is namelijk alles weer over en dan gaan we weer verder...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    * was even te druk met typen, maar hapt weer verder aan het stukje aardbeien gebak* :)

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @misschienmama.. balen zeg...

@lady joey,.. zoooo spannend....

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    al iets van annie gehoord trouwens?

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee nix

vermoeiend hoor voor je, dat je al die kwalen hebt! Hou het wel in de gaten he? Anders alsnog een echo!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Het bruisje wat irri dat je nog steeds kwalen hebt zeg. hier schiet je niks mee op.
    mssn maar alsnog een echo aanvragen? want zo wordt je ook gek *dikke knuff*

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ja psies, is misschien wel beter dat je zeker weet waar je aantoe bent nu blijf je door modderen met iedere keer die verschrikkelijke kwaaltjes en ga je toch weer twijfelen of alles goed is..

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ok ik ga uit bed, me douchen, naar de winkel en wat opruimen/poetsen in huis, tot vanmiddag :)

(zit nu al te twijfelen of mijn goede voornemens om te poetsen nog gelden als ik terug kom ;))

12. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    jeetje.. wel aan te raden?

13. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Haha succes met je goede voornemen!

14. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    oei spanning! ik voel deze maand het zelfde als vorige maanden .... toen dacht ik steeds dat het raak was... dus ik hoop er nu niet meer op met deze klachten... het zal wel bij mij horen....hahaha

ik hoop gewoon dat iedereen snel zwanger gaat worden... ik vind het maar een toestand!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ben ik even weg wordt er zoveel gekletst ^^

@elegance wat spannend allemaal. misschien nieuwe, leukere baan. en misschien zwanger. ik hoop het echt voor jou en het klinkt al best goed allemaal!

@leonizzie: Ja dat over die koolhydraten had ik gelezen. dang... dat wordt lastig voor mij. de rest doe ik al niet: koffie of alcohool drinken enzo, maar minder suikers. poeh... ik zal mijn best doen. Dank je wel voor je post. ik ben zo blij dat ik hier informatie kan vinden. dan voel ik mij tenminste niet alleen met mijn probleem.

@bruisje: het valt ook echt niet mee. ik hoop dat je lichaam snel weer normaal gaat doen.

16. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

((((KNUF)))) voor Mare!

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @bruisje: sorry meid, maar ik heb evengemist waarom je de echo's heb afgezegd...

@Elegance: *geeft schop onder d'r kont* hup, bed uit, winkelen en nog 1 taakje in huis opknappen ;) Dan ben je toch al goed bezig als je 1 van je plannen uitvoert! Ten minste, zo denk ik als ik zo'n lummeldagje heb ;)

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh gek wordt ik er niet meer van hoor.. valt wel mee...

ik doe er niks mee.. als het verbazend wel zo is dan merk ik dat vanzelf wel een keer...

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oh Elegance, lijkt me wel fijn als je die job zou krijgen! Maar ik zou dat rookbeleid op je huidige werk ook niet echt appreciëren. En uiteindelijk zoek je toch een job waar je je zowel mentaal als fysiek goed voelt! Ik duim alvast mee: nieuwe job en beebje!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

oh bah ik moet de badkamer nog poetsen en was aan zetten ben strax wel weer terug

Deel Deze Pagina