Ik moet ook afwassen, maar dat gaat mijn mannetje doen als ik werken ben straks, dus Mare, kom maar dumpen die handel
ik heb een afwasmachine: kom jullie afwas maar hier afleveren (hum maar ben niet thuis...nouja op t werk staat er ook 1!)
ik wil ook, maar daar hebben we in onze mini keuken helaas geen plekje voor daar staat al een wasmachine.
oh spannend rapoenzel. het zou wel leuk zijn als er hier wat roze bij komt! zo ik ga nu echt afwassen, met tegenzin...dus maar lekker muziekje aan zetten!
Hee meiden! *klimt via touwladdertje weer even de ballon in* Zie dat het voor heel veel spannend aan het worden is! Kom op he, de zware verantwoordelijkheid om deze zielige lijst toch nog een beetje roze te maken rust op jullie schouders! Echt een beetje raar dat het roze zo stagneert deze maand, je zou bijna denken dat kerst en ou&nieuw schadelijk zijn voor zwanger worden .
Spanned Rapoenzel! Heb ineens echt geen zin meer om te gaan werken...half 10 lijkt nog zo ver weg en dan heb ik pas gedaan... Pff en morgenvroeg al opnieuw...Kan beter blijven kamperen op school :-D
spannend dat je nu al klachten hebt nog maar 10 daagjes wat zeg ik nog maar uhmmm NOG 10 dagen pfff wat duurt dat lang zeg. @ lies ik ook nog werken vanavond denk rond half 9 thuis. en hier op kantoor bijna klaar nog 3 kwartier gelukkig
Oh het wordt steeds moeilijker om niet te testen. Ik heb er een stuk of 8 liggen en ze roepen heel hard naar me... Ben benieuwd of ik het vol kan houden hoor tot zaterdag. Spannend Rapoenzel, zou leuk zijn he als het zo is! Flexgirl jouw dochtertje is echt een poepie! Lief hoor Ik verveel me op werk, we hebben alles al af wat moest. Nog maar een uurtje dan mag ik naar huis.
Ik heb inmiddels ook al wat testen liggen, maar vind het zonde om ze nu al te gebruiken. Dus we wachten nog netjes !
knap hoor dat geduld.. ik kan dat nooit.. vind t vreselijk om zo lang te moeten wachten....wat dat betreft is het wel lekker om nu die wachtspanning niet te hebben... moet zeggen dat dat me dan wel weer bevalt..hihihihi...