NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *roept twinkle tot de orde: niet testen hoor, hou vol!*

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    maar de plicht roept.. zoonlief zal zo wel wakker worden, en moet nog koken enzo. dus spitsuur gaat hier in. Tot vanavond misschien en anders tot morgen.

Dikke knuffel

Kom straks nog wel even de uitslag van Ladyjoey spieken...

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb van de vorige keer geleerd...

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Afwas is gedaan!
    straks koken en dat vind ik veel minder erg.

voor mij begint straks pas het echte wachten. als de clomid aanslaat dan heb je je eisprong zo rond dag 17-19 en dan dus nog 14 dagen wachten. nou ik ben erg benieuwd hoe ik het dan ga volhouden.

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

misschien wel wanneer wil jij testen?

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik mag de 24ste al testen, maar wacht tot de 28ste. Als dat lukt, dan is mijn man jarig ;)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @twinkle, niet testen. Ik heb er gelukkig geen in huis want anders had ik nu toch ook een probleem.

heb zojuist tot twee keer toe wat helder slijm gevonden bij het afvegen. Zou het een innesteling geweest kunnen zijn gisteren (wat steekjes en vandaag een trekkend gevoel)

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ow ja had je al gezegd
    nee dat hou ik zeker niet vol
    ik probeer in elk geval te wachten tot de 24e als het lukt dan.

die testen in de kast roepen echt wel hoor
    heb er nog 14 liggen pffff

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dames dames dames, doe de kast op slot en geef de sleutel aan je man. hoewel in mijn geval zou dat niet slim zijn. geef ze aan iemand die ze echt pas op je nod terug geeft!

10. Femya

Femya Niet meer actief

Hallooo voor mij begint pas het wachten, wat vind je van die bijna 100 dagen dat je al aan het wachten bent, volgens mij ben jij de opperwachtster van iedereen! Straks begint het leuke wachten dat wel ;) Oh meid ik hoop echt dat het dan heel snel raak is voor je! Een hele dikke knuffel en laat alles maar goed bezinken, maar wel met de goede hoop dat er nu toch echt wel een grote kans is dat het gaat lukken! Neem je tijd hoor samen met je mannetje, praat er goed over, dan zal het wel tot hem gaan doordringen neem ik aan wat het met je doet. Veel liefs van mij.

Jaja ik zal niet testen! Ik heb ze ook aan mijn vriend gegeven, maar hij verklapt zo waar hij ze dan gelegd heeft.
    Mijn stok achter de deur is dat ik pas samen met hem ga testen, dus ik heb echt toestemming van hem nodig.

Oh dat zou misschien wel kunnen Djaar een innesteling, dat zou mooi zijn!

LadyJoey heb je al de uitslag? *nieuwsgierig*

11. Femya

Femya Niet meer actief

Doortje wanneer ga jij eigenlijk testen?

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja ik las onder vruchtbaarheidsbehandelingen dat meiden met hetzelfde probleem 3 jaar lang hebben geprobeerd enzo voordat zij naar de gyn gingen. ik ben zo blij met mijn nieuwe ha! door hem kon ik al naar 8 maanden naar de gyn scheelt toch weer!
    vanaf nu probeer ik de positieve kanten van mijn situatie te zien en dan komt het helemaal goed!

13. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dat is fijn inderdaad dat je niet zo lang hoefde te wachten. En het komt inderdaad helemaal goed :D

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    tja dat is een ingewikkeld verhaal. Ik heb deze maand een late eisprong gehad, dus als ik zou kunnen testen op mijn NOD (19 of 20), dan zal de test niet positief zijn toch? Dus ik ga pas testen als ik overtijd ben (en ik hoop zoooo dat ik overtijd zal zijn!)

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @5mare5; BEWONDERENSWAARDIG ! Ik vindt het zo knap hoe je er mee om gaat nu. Dat het nog steeds vreselijk is is een feit, maar je komt sterk op me over en dient als een voorbeeld voor me.

ik hoop zo dat het voor jou snel raak zal zijn!

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeezes, zoveel meiden met zoveel testen in huis! Ik haal er geen in huis tot de dag na men nod, en voorlopig gaat dat goed!

Knippy: ales je kan wachten tot je nod breng ik op de meeting een doosje belgische pralines voor je mee!

Hoop ook snel iets te horen van Joey, moet wel binnen halr uurtje gaan werken...

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @djaar: ach ik heb al ergere tegenslagen overleefd, daar wordt je wel sterk van. En ik ben christen en kan dus met al mijn zorgen bij God terecht. dat geeft mij heel veel kracht!
    Jij hebt ook nog steeds van die rare cycli zeg. ik hoop dat daar snel verandering in komt en het voor jou ook snel raak is.

@lieselke: veel succes op je werk, dat de avond maar snel voorbij zal gaan!

Ik ga nu koken en eten en ben dan pas vanavond weer thuis. tot later meiden.

18. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    hmm me lichaam is me voor de gek aan het houden ....

gister na me werk had ik helder bloed verlies (maar zit een week voor me nod) gister avond "oud" bloed vanmorgen niks meer en nu wel weer een beetje bloed verlies maar wel weer "oud" bloed :s

ahhh was het maar volgende week dan kon ik testen en wist ik wat er aan de hand was...

*zit samen met de andere dames op de wachtbank met een bakkie thee*

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ben uitgewerkt, ik mag naar huis! ladies, fijne avond, weet niet zeker of ik nog kom buurten. In ieder geval tot morgen!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik ga werken! Tot vanaaf!

Deel Deze Pagina