ik heb vandaag met de ha gebeld en die zei dat hij "denkt" dat ik niet zw ben...:S je bent een ha of je bent geen ha. hij zei je hcg dinges zit onder de 1, het is wel aanwezig maar ik denk dat je niet zw bent... als die stof er is dan ben je "lijkt mij" toch zw of niet? maar goed. als ik in feb nog niet ongi ben moet ik terug komen...
{quote}rapoenzel zegt: Dani, ik zie bij je naam staan dat je de hoop opgeeft... Niet doen hoor. Wij waren met de eerste ook pas na 48 ronden zwanger...[/quote] met of zonder hulp van artsen?
nee tot op bepaalde hoogte kan ieder mens hcg in zijn lichaam hebben. daarom geven sommige testen ook vals positief omdat ze veel te gevoelig zijn. Jammer zeg, maar wie weet stijgt je hcg nog en ben je wel zwanger.
"HCG is de afkorting van Humane Chorion Gonadotropine, een lichaamseigen stof die bij mannen én vrouwen in het bloed kan worden gevonden. Bij de man heeft het onder ander een functie bij het indalen van de zaadbal op jeugdige leeftijd en bij de vrouw heeft een functie in de eerste fase van de zwangerschap." stond op een site van tipsbijafvallen.nl ofzo dus ja!
ik heb trouwens net een nieuwe thermometer besteld. eentje die echt voor het meten van je basale lichaamstemp is en niet om te kijken of je koorts hebt. aangezien ik de komende maanden moet blijven tempen wilde ik het nu weleens helemaal goed doen!
Hoi meiden, Hier ben ik weer. Het is allemaal zo onduidelijk voor mij. Vorige week was op de echo te zien dat er nog veel dik slijm aanwezig was in mijn baarmoeder. Er werd mij verteld dat ik binnen een week moest gaan menstrueren. Dit was dus niet het geval en kreeg daarom vandaag weer een echo voor een eventuele curettage. Op de echo was bijna niets meer te zien en een curettage willen ze daarvoor niet doen. Pff, gelukkig maar! Heb gelijk weer mijn vk terug gebeld omdat ik geen duidelijk antwoord kreeg van mijn gynaecoloog. Waarschijnlijk is het slijmvlies nu afgenomen door de hormonen. Een menstruatie (miskraam) zal binnen 2 weken komen. Ik moest bloedprikken om de hcg-waarde te bepalen. Volgende week woensdag moet ik terug voor nacontrole. Ik ben erg opgelucht dat ik toch niet de curettage hoef te ondergaan, maar word gek van de onduidelijkheid. Nu dus gewoon de menstruatie afwachten en dan kunnen we er weer tegenaan. De buikpijn die ik nu dus iedere keer heb komt omdat mijn lichaam weer herstellende is. Zo jullie zijn weer op de hoogte.
oké, dus aan de ene kant goed nieuws maar aan de andere kant nog steeds veel onzekerheid. Konden ze jou niet provera ofzo geven om dan een menstruatie op te wekken?
Daar hebben ze het niet over gehad en ik ben daar niet in thuis. Mijn follikels zijn aan het groeien, dus ja...weet niet wat beter is. De volgende bloeding zal nog kleine deeltjes van mijn miskraam bevatten. Ik wacht het maar af.
Dikke knuffel voor Annie. Hier nog steeds nix te zien. Vandaag heeft iemand mij verteld dat ze denkt dat ze zwanger is. Dat wordt dus nummer 5 van dit jaar in mijn omgeving!
ziet er zo uit na het lezen van alle gemiste pagina's... Vanmorgen een test gedaan, maar nog steeds nega.... Maandag om 8.30 uur een afspraak met de huisarts. Ik zie dat er nog meer dames zijn die al zo lang op de wachtbank zitten..... Kan daar een VIP ruimte voor gereserveerd worden (oei, mijn toetsenbord doet het niet meer krijg een = in plaats van een vraagteken....)
Dag lieve dames, voor ik ga trug lezen moet ik even iets van de daken schreeuwen. Ik heb de nieuwe baan! whaaaaaaaaa geen rokers meer maar gewoon kids tussen de 6 en 12 ) bedankt voor jullie lieve woorden, ga nu terug lezen! moet zeggen zit nu al een stuk rustiger op het bankje iemand warme choco?
gefeliciteerd met je baan bruisje dankje voor d ekip! @ hier net gegetemn werdt er alleen behoorlijk misselijk van mssn iets teveel chorisso wordt erin gedaan hihi
Gefeliciteerd Elegance! Las paar bladzijdes terug dat er appeltaart was? Ik lust ook nog wel een stukje, iemand anders nog een punt?
Hehe! Ik zit de hele dag vanaf mijn werk met jullie mee te lezen, maar om een of andere rare reden kon ik niet inloggen en dus ook niet reageren! Ik ben erg benieuwd wat de test van Joey zegt! En Elegance: gefeliciteerd met je nieuwe nieuwe baan, ik hoop dat dit dé baan is waar je blij van wordt! Want blije vrouwen worden sneller zwanger
Hallo iedereen, ik ga me even van het wachtbankje af slepen, en ga braaf sporten (tja, goede voornemens he). Geen roze meer hier vandaag?