thanx meid! hoe is het met jou, nog steeds negatief? wat balen meid! hoop voor jou gauw meer duidelijkheid! *strooid black.e.g. wat hcg toe*
dankje lieverd, hoop dat het voor jou ook raak is! nog ff afwachten *strooit doortje ook wat hcg toe hihi*
ja nog een weekje wachten! komt goed hoor *neemt de hcg maar al te graag aan!* welke symtomen heb je, dat je eerder hebt getest?
Hihi, bedankt Hum. Heb al die extra HCG snel opgeborgen! Gisteravond wel stiekem getest, want had weer nieuwe merken testen gehaald. Eerst een van DA, maar daar bleef een soort van schaduwlijntje in staan als je het op een bepaalde manier vasthield. Volle licht er op was het wel echt wit. En nog een van CB met een +-je. Daar kwam dus die verticale streep superdun en maar voor de helft. Dus alleen de bovenkant van die streep en dan ook echt heel licht. Dus is beschouw dat nu maar nog als negatief. Hoewel het al wat meer is dan alle andere testen van de afgelopen tijd. Maar zei gister ook al, volgens mij wil ik gewoon te graag streepjes zien, dat ik ze nu verbeeld hihi. Misschien dat ik vrijdag al test, anders zondag pas weer. Maar heb nog steeds last van krampen en witte vloed.
hummie gefeli! @ surf het kan zijn dat je lichaam nog even van slag is van je bv wat voor kleur en soort slijm is het? is het echt heel helder of iets witteg
nee het is echt helder en super rekbaar lijkt mij echt ei-slijm zeg maar... ik snap er niets van jouw temp was ook weer raar hè?
Jeetje ik sta zo versteld dat ik het gewoon een beetje eng vind, en dat is zeker niet persoonlijk he, maar dat dat kan, die onzekerheid en dat vooral hele lange wachten .. Ik heb het nog nergens gelezen dat iemand zo lang heeft moeten wachten.. maar goed, jij bent zo positief ondanks alles, tenminste zo kom je over, dat ik er alleen maar heel veel respect en bewondering voor kan uitspreken, ik hoop het iig nooit mee te hoeven maken... En ja mijn nieuwe baan, het gaat allemaal ineens zo snel, maandag was ik al begonnen bij mijn nieuwe werkgever en dat beviel zo totaal niet... de bewoners rookten de hele dag door en ik had het gevoel dat ik in een rookhol aan het werken was, snachts kon ik er niet van slapen door mijn astma.. toevallig had ik nog een solli gesprek staan en daar was ik zooo blij mee is wel maar 6 mnd contract en daarna niks meer... ze gaan dan shufflen maar goed ik doe weer ervaring op was wel erg tegenstrijdig ze vroegen tijdens het gesprek, hoewel ze dat niet mogen vragen, of ik een kinderwens heb.. Ik heb alleen maar nee geroepen en iets gemompelt van ben zelf nog een kind wat moest ik anders... Ik ben dus nog steeds niet toegekomen aan het lezen van alle pagina's en er zijn er weer een aantal bij.. hehe
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 169 passagiers voor de roze luchtballon 15 Zwanger, 48 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @ Leonizzie en Andrea1981 jullie staan erbij @ Ladyjoey balen van je ongi @ Smokey balen van je nega test @ Hummie GEFELICITEERD! Hier gisteravond de op bezoek dus ga maar door naar februari. Veel succes voor iedereen.
@Black.E.G, he verdorie meid wat een onzekerheid! kan me voorstellen dat je hier gefrustreerd van raakt.... en als je een digitale doet? heb je die al gedaan? anders zou ik na het weekend je HA echt even voor advies vragen.... (of ben je vaker onregelmatig?, als je altijd stipt ben, zou ik wel even bellen meid!) liefs
@ surf me temp was idd weer raar maar ik denk dat me thermometer nie klopt ben vanaf dag 9 pas begonnen met tempen en toen wassie 37,0 mssn was ie daarvoor gewoon 36,6? dat weet ik dus niet
He Hummie gefeliciteerd! Toch nog roze vandaag... Vraagje... had vanacht onwijs liggen zweten.... echt kleddernat terwijl ik bijna nooit zweet. Kan dit nog van het ontpillen zijn?
meiden, thanx voor de felicitaties! Ik hoop dat het voor jullie allemaal gauw raak is! of dat er voor sommige gauw meer duidelijkheid is @de ongi's balen meiden! liefs humm
Digitale zegt gewoon heel hard NIET ZWANGER hihi Was voor de pil regelmatig, nu na de pil eerst 33 toen 32 dagen. En zit nu in ronde 3. Maar ja 9 dagen valt dan wel mee, als ik kijk naar sommige dames hier. Maar zondag test ik sowieso en dan bel ik als het dan nog echt zwaar negatief is volgende week wel even naar de huisarts. Als het niet voor een afspraak is dan wel even voor advies.