hey springmuis dat is welvervelend van je mannetje maar als ze recht op het doel afgaan kan het nog allemaal goed komen! *misschien dat het ligt aan de concentratie van je urine. kreeg visite dus niet erg veel tijd om blaas te laten vullen enz.maar ff afwachten net nog ff gekeken zag nu een heeeeel licht streepje kijken wat hij morgen doet. ff naar dec om te gluren
Hallo allemaal, Hoe gaat het daar? Kijken of er sprake is van endometriose, verklevingen of afgesloten eileiders en als het kan dan meteen verhelpen. @Misschienmama, welkom in de roze luchtballon die ons naar de zevende hemel brengt. 2009 wordt een topjaar Zwanger raken is natuurlijk het belangrijkste, maar probleem is dat je de helft van de cyclus niet weet of je wel/niet zwanger bent dus mag je het ook niet proberen als de kijkoperatie na de ovulatie plaatsvindt. Als ik nu bijv zou horen dat het pas volgende maand is, dan proberen deze maand natuurlijk toch nog zwanger te raken, maar als de kijkoperatie plaatsvindt moet je dus zeker weten dat je niet zwanger bent. Volg je hem nog? @Maia, wat vervelend van je hamster. Je kunt je inderdaad erg een diertje hechten, hoe klein ook. Ik ben ook erg van slag geweest toen mijn cavia overleed. Over het temperaturen: het is wel belangrijk dat je op hetzelfde tijdstip probeert te temperaturen omdat de temperatuur anders teveel schommelt. @Loveable, veel succes morgen met de intake, ik hoop dat jullie snel mogen beginnen. Hadden jullie eerder nog geen onderzoeken gehad? Groetjes Toetje
@wondertje: ovulatietesten worden meestal langzaam aan donkerder en beginnen soms zonder 2e streepje. Gewoon nog even doortesten, zal met een paar dagen vanzelf donkerder kleuren.
Lang geleden, druk druk druk met opleiding en kerstdiner van het werk enzo. Maar we gaan weer richting eisprong. Wondertje, ik heb ook altijd pas tussen 18-22 dagen mijn eisprong en ovu testen gaan pas rond dag 15 ofzo kleuren, daarvoor heb je gewoon 1 streep. Kan dus nog wel even duren. Hoop voor je dat hij snel positief wordt.
@Toetje: aha, ik snap 'em hoor. Jammer dat je niet precies zelf kunt bepalen wanneer die afspraak is, dan zou je hem gewoon net na je ongi kunnen plannen (voor zover dat lukt). @Suus: Lekker toch als je een iets snellere cyclus hebt. Zo lang je maar opt tijd weet dat je ei eraan komt! Ik begin er toch steeds meer van overtuigd te raken dat mn ei echt gister al was, hoe bizar het ook mogen zijn. Heb nu weer een dikkere, pijnlijkere onderbuik, zoals altijd na ei . Echt super balen .
Ik voel ook altijd na mijn ei al mijn buik en dat blijft zo tot mijn ongi, weet dan ook dat het niet raak is, bedoel jij dit ook?
Ja, ik heb ook altijd een beetje een "opgezwollen" gevoel na mn ei. Het is alleen niet per se door dit gevoel dat ik denk dat het niet raak is (hoewel dat best kan ), maar omdat mn ei me zo overviel dat we niet goed hebben kunnen klussen. Hij was er wsl al 2 dagen na mn ongi (als het echt mn ei was...)
oh nou dat was dan echt snel, het kan wel. Dat zou wel balen zijn. Gebruik je ovutest of voel jij hem ook altijd net als ik? Nou ik hoop voor je dat het hem niet was en nu de kans krijgt om te klussen!
Dank je! Ik hoop ook maar dat ie toch nog komt. Ik gebruik helaas geen ovu testen, maar ga ik misschien de volgende ronde maar wel doen. Ik temp nu, maar als je hem dan vindt ben je al te laat... Normaal voel ik hem ook wel aankomen, maar deze keer (als ie er gisteren echt was tenminste)helemaal niet.
@springmuis: hoewel het bij jou goed zit toch naar nieuws dus Hopen ze de volgende keer dat het beter is of...? @toetje: dank je wel voor je advies. Dat wordt dus gewoon de komende maand elke ochtend m'n wekker zetten om 6:15. Gelukkig ben ik de komende maand vrij van m'n studie en zou ik al vaker gaan werken dus dat scheelt weer! *egobericht* hamstertje hebben we toen manlief thuiskwam samen begraven in een hoekje van de tuin. Daarna zijn we naar de stad geweest en hebben we ons verdriet weggewinkeld *einde egoberich"* ooo wat duurt het nog lang voordat m'n NOD is. Spannend voor de dames bij wie nu de klusperiode is aangebroken. We hopen natuurlijk op een hoop roze deze maand.
Hoi Meiden, Ik zie dat er alweer druk gekletst wordt hier. Gezellig! Ik ben lekker druk deze maand dus hopelijk zijn we dan snel in januari aanbeland. Het is in ieder geval geen straf om met de feestdagen nog eens extra te klussen. Ik voel me sinds afgelopen maandag 's ochtends erg misselijk en dit duurt al de hele week. Natuurlijk was ik toen weer erg onzeker en heb woensdag een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Zal wel een licht buikgriepje zijn ofzo. Ik wil iedereen bij deze veel sterkte wensen met wachten deze maand. Daarnaast natuurlijk fijne feestdagen toegewenst en ik spreek jullie weer in januari, hopelijk met goed nieuws!
thanx voor de antwoorden . ik denk dat het idd kwesti van tijd is voor er een tweede streep verschijnt. maar ik had gelezen dat je altijd een licht tweede streepje moet hebben vandaar dat ik wat in de war was gebracht nu ik nix zag. maar aan jullie te horen kun je ook best een test zonder tweede streepje hebben... we wachten het maar ff af.
@Maia: Naar he zo'n diertje begraven. Ik heb het ook veel te vaak gedaan . Heel goed dat jullie daarna lekker hebben geshopt! @Suus: ja, ben superbenieuwd wat de thermometer mrgn ochtend zegt! we zullen het wel zien... @Wondertje: Hopelijk heb je snel je tweede streep (en 2 weekjes later dan weer ). @Moosje: Beterschap, meid!
Ik ga straks naar Groningen voor de IVF/PGD intake, moet er om 13.00 uur zijn dus lekker vroeg weg met manlief, heb even geen tijd vanochtend voor het forum dus spreek jullie vanmiddag wel weer even als ik terug ben ok? Mijn temp blijft nog goed stabiel dus betere cyclus dan die andere belachelijke korte, hopelijk een ei te spotten dit keer zo rond de kerstdagen Tot vanmiddag meiden Wish me Luck
@Loveable: Hoop dat het allemaal goed gaat meid en dat ze je daar heel snel kunnen helpen om een mooi beebje op de wereld te zetten! weer even n egostukje: nou, mn temp is lekker vaag vanochtend, iets lager dan gister, maar nog beduidend hoger dan normaal voor mn ei . Weet nu nog steeds niets of ik eergister nou mn ei had of niet, maar morgen zal FF het me wel vertellen. Had trws gisteravond laat ineens het gevoel dat ik mn ei voelde springen. Het voelde net zo duidelijk als bij mn vorige eitjes, maar het was wel pas na de stijging van mn temp . Hebben jullie wel eens gehoord dat dat kan? (hoop het maar, want gisteravond hebben we nog snel even geklust ).