Dag meiden, Ook ik heb mijn NOD maandag (denk ik) Heb nog een onregelmatige cyclus vanwege m'n bevalling. heb 5/1 mijn ei gezien (via inwendige echo bij de gyn), weet niet of en wanneer ik de eisprong gehad heb. Daarom houd ik maar maandag aan, dan is het rond de 14 dagen... Heb afgelopen zaterdag een kleine bloeding gehad, heel minimaal. Dus we wachten maar af... Liefs, Florida
Meiden, ben net terug van werken en serieus moe. Ik ga dus maar men bedje in! Nog zwanger erbij, joepie! Reageer morgen wel even tegoei! Slaap lekker!
Nou het gaat niet echt vlot met de zwangere dames deze maand! Er is nog veel te weinig roze in de maand!
225 passagiers voor de roze mini! 43 Zwanger, 103 Ongesteld, 1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 7 Vlindertjes 225:43=5,23 DUS in december 1 op de 5 vrouwen zwanger geworden. Volgens mij moeten we dat hier ook kunnen halen. Ik meld me aan voor die ene van de 5!
Volgens de 1 op de 5 berekening zouden er hier bijna 34 zwangere dames moeten zijn aan het einde van januari. We hebben er al 15 dus .... nog 19 babys te vergeven! Tja ... je kan je maar vervelen he ....
Ik begin maandag al... dus er zijn giga veel veranderingen, ik kan het ook nauwelijk verwerken nu, daarom heb ik het ook zovaak daarover...vorige week afscheid oude werk, maandag solli, begin nieuwe werk, dinsdag solli en 2de dag nieuwe werk met verschillende telefoontjes nieuwste werk.. en dan aangenomen worden vandaag en morgen moeten gaan regelen bij nieuwe oude werk dat ik toch niet ga komen... en hopen dat ze me niet vergeten op mijn nieuwste werk Dus helaas ben ik beetje veel met mezelf bezig de laatste tijd, hoop dat daar snel verandering in komt en dat het allemaal een stuk rustiger wordt XD en dan heb ik het nog niet over zwanger worden... heb nu voor het eerst niet meer het gevoel dat ik wil wachten
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 169 passagiers voor de roze luchtballon 16 Zwanger, 48 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik lees zojuist in een ander topic, http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=130713 , dat rensje positief getest heeft!!! gefeliciteerd rensje!
Moet heel eerlijk zeggen dat ik 't niet geloof hoor deze maand. Maar goed we zien 't wel. Ik heb alle rode signalen helaas. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen (beetje zelf bescherming )
truste allemaal, ik gaat ook me bedje opzoeken, kijken of ik nu kan slapen.. heb ik wel nodig, slaap de laatste tijd slecht... ik ben er mss morgen weer doeidoei knuf naliey
Goedemorgen ! Rensje van harte gefeliciteerd ! Ik heb nog steeds een zwaar gevoel onderin, dus het blijft maar afwachten haha..