NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Hi allemaal,

welkom nieuwe dames, heel veel succes deze ronde!

Oh leuk 2 nieuwe zwangere: Gefeliciteerd Hummie en Rensje! Wat leuk voor jullie, geniet er maar van!

Fijn Annie dat je nu ook weer wat vooruit kan kijken, en bijna een pos ovulatie test, klinkt weer goed meis.

Nachtvlinder en Rapoenzel ik heb ook dat drukkende gevoel beneden, dat had ik ook vorige keer bij mijn vmk. Ik voelde echt vanaf de eisprong dat het anders was, en dat heb ik deze keer ook. Sommige vrouwen voelen meteen dat ze zwanger zijn. Gek eigenlijk he, de ene voelt helemaal niets en een ander alles.
    Ik heb wel als verschil met de vorige keer dat het allemaal wat fijner aanvoelt, wat rustgevender. Dus ik hoop dat dat een goed teken is.

Meiden die ongi zijn, balen zeg!

Mare ik hoop dat je veel steun aan je omgeving hebt en dat de mensen in je bijbelclubje ook voor je mee kunnen bidden in deze lastige periode. Fijn dat je het kan delen met anderen!

Ik ben nog steeds doof aan een oor, zo iritant! Dat duurt nu al een week, pfff hopelijk is het snel voorbij.

2. Femya

Femya Niet meer actief

Je eisprong misschien? Of zit ik er naast?

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Mare, kan me voorstellen dat je dat niet via msn wilt doen. Volgende week dan maar. Heb je je wel voor kunnen bereiden.

Ik moet me zo ook maar eens aan gaan kleden. Ook nergens zin in. Vind het hier weer te gezellig.

4. Femya

Femya Niet meer actief

Ja dat is ook gek, maar ik kan me ook voorstellen dat je daar even uitgebreid over gaat praten en niet via de telefoon of msn inderdaad.

5. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    dan is mijn eisprong later als verwacht maar dat kan? ik dacht doordat ik zaterdag ook al het slijm had van de kleverige en heldere..........dat dat mijn eisprong was? maar dat kan, we wachten gewoon af.....want dirt is anders als dat ik eerder heb meegemaakt bij mijn andere cyclesen
    .....

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wat betekend VMK eigenlijk ?

Voor 2 jaar terug riep ik 2 dagen na de eisprong al dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon. En ik heb dat zelfde gevoel weer.... I HOPE SO !

7. Femya

Femya Niet meer actief

Bij mij is altijd dat heldere rekbare slijm onegveer 3 dagen voor mijn eisprong. Heb je al met ovulatietesten geprobeerd? Die heb ik nu 2 keer gebruikt en ik ben er nu vrij zeker van wanneer de eisprong is.
    En het kan wel verschillen per cyclus, kijk maar bij de banners van sommige meiden, die hebben lang niet altijd steeds een evenlange cyclus.

8. Femya

Femya Niet meer actief

vmk is vroege miskraam.

Dat zou mooi zijn als je weer zwanger bent, ik duim voor je!

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Twinkle:

Ik zag het al bij sommige staan, maar snapte er niks van. Nu snap ik het ;)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zo heel gek is het niet mare, het blijft makkelijker om te praten over gevoelige onderwerpen met mensen die je niet of nauwelijks kent dan mensen die je in je hart hebt gesloten en heel dicht bij je staan..
    Neem eerst de tijd om er zelf aan te wennen en er klaar voor te zijn voodat mensen allerlei persoonlijke vragen gaan stellen waar je zelf nog geen antwoord op hebt...
    * stuurt een dikke knuffel naar mare*

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hier weer even een teken van leven van mijn kant...

Nog steeds eigenlijk nergens last van!
    Voel me kiplekker en heb geen rare steken of iets....

Kan alleen niet wachten tot volgende week!
    Eindelijk meer zekerheid!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ha ik heb mezelf aangekleed, wat ben ik trots op mezelf :p nu nog naar buiten, daar heb ik echt geen zin in. ik zie er vandaag weer uit als een tiener met al die puistjes. gelukkig ben ik al getrouwd...

ja mijn moeder weet nog niet eens dat ik met de pil gestopt ben en dan moet ik gelijk zoiets vertellen. Maar ik ben idd blij dat ik mensen heb met wie ik het kan delen.

13. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    bedankt twinkle voor antwoord, ga nu even kop koffie drinken vriendin....

ik lees later weel weer bij...... :D

14. Femya

Femya Niet meer actief

Elegance van harte met je nieuwe baan! Wat fijn zeg!

En dan nog een persoonlijk vraagje, hoe ga je het eigenlijk vertellen straks als je dan toch ineens zwanger bent terwijl je hebt gezegd dat je daar nog niet aan denkt? Wel erg vervelend dat ze je zo'n vraag stellen zeg op een sollicitatiegesprek. Zou je dan ook mogen zeggen dat je die vraag liever niet wil beantwoorden?

15. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    officieel mogen ze je niet weigeren als je zwanger bent...... ik zou wachten met vertellen aan baas na de 12 weken.

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ze mogen inderdaad niet weigeren. Doen ze dit toch dan hebben ze een probleem !

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heb mezelf maar op rood gezet, licht bruin verlies maar vermoed dat het vandaag wel komen gaat. Balen maar helaas... ga maar eens op zoek naar de lijst voor februari!

18. nachtvlinder22

15 jan 2009
    53
    0
    0
    zou ik ook denken! Dat is voor mij altijd wel een teken!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

weet je wat probleem is ze morgen je niet weigeren of contract niet verlengen omdat je zwanger bent maar ze verzinnen gewoon een andere reden :x *spreekt uit ervaring*

20. Femya

Femya Niet meer actief

Maar ze kunnen wel een andere reden bedenken om je niet aan te nemen als je toch vertelt dat je zwanger bent, dan is er ineens toch een betere kandidaat ofzo.

Deel Deze Pagina