Zo gaat het vaak wel girl... Ben al zo vaak aan de kant gezet omdat ik al te oud was. Ze zeggen dan gewoon iets anders !
heeft het dan nog zin om vanavond te klussen als gisteravond mijn eisprong is geweest? misschien een domme vraag ,maar ik dacht kan hem hier wel kwijt....
ik had al een baan was zaelfs in een half jaar doorgegroeit tot assistent bedrijfsleidster en had vlak voor ik vertelde dat ik zwanger was mijn proefperiode van ass bedrijfsleidster goed afgerond nadat ik vertelde zwanger te zijn ( en 3 dagen later een mk kreeg) liep ook me contract af ik heb op me knieen gesmeekt om te mogen blijven.. dat mocht alleen in ander filiaal ver weg! helemaal alleen! In de hhoop dat ik ontslag zou nemen nou dat is ze gelukt hoor! heb nu een vele leukere baan
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 171 passagiers voor de roze luchtballon 16 Zwanger, 50 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nou geprobeerd het plaatje erbij te krijgen krijg je dit.. of werkt het nu wel?
Dank je Ik was bang als ik die vraag zou weigeren dat ze argwaan zouden krijgen, ze stellen hem tenslotte omdat ze er "bang" voor zijn. Dan kon ik die vraag maar beter ontwijken... :S Het is wel echt iets waar ik nu van wakker lig, ik denk dat ik ga zeggen, mocht ik zwanger zijn dat het zo onverwachts is aangezien we het al 2 jaar geppobeerd hebben en we de moed hadden opgegeven en we er nog niet klaar voor waren om de mmm in te gaan. En dat ik tijdens het solli gesprek niet de behoefte had om dit te delen aangezien ik toch niet zwanger zou raken... En het iets persoonlijks is... ofzoiets... Ps ik bedoel het niet beledigend voor de dames die niet uitzichzelf zwanger raken, mocht mijn baas wel positief reageren en het gewoon accepteren zal ik dit natuurlijk neit vertellen Puur uit eigenbescherming, zou niet weten wat ik anders zou moeten zeggen XD en wil er natuurlijk niet weggepest worden...
Ja he? Die is van kv en geeft aan tussen 24 -36 uur. Sensitest moet dan vanavond positiever zijn of morgen. Die geeft aan 24-48 uur.
Zo vreemd he, overal lees je dat je aan bepaalde "kwaaltjes" moet voldoen. Maar het is gewoon voor iedereen hetzelfde. En ik kan me ook goed voorstellen dat sommige vrouwen het meteen voelen. Ik hoop het in iedergeval wel voor je! Maar ik heb zo het idee dat mijn lichaam me flink in de maling neemt omdat ik er zoveel mee bezig ben... alleen vraag ik me af in hoeverre je lichaam dat kan. Ik heb in ieder geval kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad! Zeker die aparte zeurende pijn/druk in mijn onderbuik herken ik niet. Bij mij straalt het soms uit naar de binnenkant van mijn bovenbenen en mijn rug.
Haha, geeft niets. Streepjes moeten even donker of donkerder worden en dan heb je je piek en dan binnen 24-48 uur je eisprong. Ik voel ook links een trekkerig gevoel, dus weet het bijna zo goed als zeker. Heb gister bloed moeten prikken om hcg-waarde te bepalen. Geloof niet dat dit nog aanwezig is, want had 27 dec al negatieve zw.test. Daarom ben ik ook een beetje bang dat het door hcg komt, maar gevoel is er ook.
@ Annie: Ik vind het erg knap hoe je ermee om gaat. *dikke knuff* @ Nachtvlinder: Ik doe zelfs al voorzichtiger met sporten. Je krijgt gelijk allemaal vragen van: BEN JE SOMS ZWANGER ? Je bent normaal zo fanatiek hahaha !
Dat kan ik me wel voorstellen, ze stellen die vraag idd niet voor niets. En je hoeft toch niet meteen je hele priveleven op tafel te gooien, je kan ook iets zeggen als dat het voor jullie ook een (ontzettend leuke) verrassing was ofzo. Best lastig, maar weet je het komt toch wel goed, je wil graag een kleintje en dat je baan daar nou net niet mee synchroniseert wil niet zeggen dat je minder gelukkig wordt daardoor.
Ja, ik probeer te wachten tot die datum hahaha... Maar elke dag begint dat toch meer te kriebelen dat ik wil testen. Maar wacht nog haha !
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 171 passagiers voor de roze luchtballon 16 Zwanger, 50 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nu moet het plaatje er weer bij staan.