Dank je echt super lieve woorden Zo denk ik er gelukkig nu ook over, dat heeft alleen even geduurd voordat bij mij binnekwam Ik weet gewoon dat we het gaan redden, kweet niet waarom ik dat denk, mijn manlief is zooo positief.... dat voelt echt heel goed die g aik wel onthouden van die verassing de kan ik altijd nog vertellen als hij psoitief reageert XD
Nou ik ben net ongesteld geworden bleeeeechg... ff balen en dan weer met frisse moed ronde 5 in.... niet veel roze helaas deze maand....
Knap hoor! Maar wanneer heb jij je innesteling dan gevoeld? Dat moet ook een van de afgelopen dagen geweest zijn?
Nou joh dan gaat het toch helemaal goed komen! Niet alles is te regelen in het leven. En het is dan toch ook een verrassing, zeker als het na zo een lange tijd ineens lukt. Oh Spriet, balen zeg!
klopt, maar we zijn niet lang bezig dit is ronde 3 waarbij we in ronde 2 even een break hadden omdat ik toen nog zoveel twijfelde XD dus eigenlijk pas ronde 2 :S Ik mag dus ook niet zeuren en moet sowieso meer geduld toveren
Hoi meiden, Kan het allemaal niet bijhouden hier. Gaat zo snel hihihi en de helft blijft maar hangen. Ik zag nog iets over een ovutest van Annie. Die ziet er al aardig posi uit meid. Ik denk als je hem morgen nog eens doet dat hij nog duidelijker is. Verder heir nog 4 daagjes ongeveer. Ongeveer zeg ik want mijn cyclus is nog niet echt duidelijk. Vorige maand was hij 29 dagen dus heb hem nu op 30 dagen gezet. Heb soms wat last van ongi krampjes en mijn temps is 36,9. Nog wat wittig/gelig verlies en een beetje moe. We wachten maar weer af. Als ik spotting krijg weet ik dat het over is.
Badankt meiden! hoop dat de rest van januari allemaal zwanger zullen zijn dit kan niet hoor zo weinig roze...
27 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 8 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 9 Januari 2009 Vruchtbaar 10 Januari 2009 Erg vruchtbaar 11 Januari 2009 Eisprong 16 Januari 2009 Innesteldag 25 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 4 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Innesteldag is pas de 16e... morgen dus... althans dat staat hier, maar naar deze dingen kijk ik niet echt...
je moet ook op je gevoel afgaan, misschien houdt je lichaam in het echt wel een heel ander schema bij haha. Ik zou gisteren mijn innesteling hebben, en heb dinsdagavond de pijn gekregen.
@Rapoenzel: Van welke site heb jij dit? Kan dit nu niet meer doen omdat zij zeggen dat mijn ei voorbij is. Als ik uitga van 1 januari, dan zou mijn ei volgens de site al geweest moeten zijn, maar ik heb altijd later mijn ei.
26 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 6 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 7 Januari 2009 Vruchtbaar 8 Januari 2009 Erg vruchtbaar 9 Januari 2009 Eisprong 14 Januari 2009 Innesteldag 23 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 2 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Geen idee, heb wel 10 min onwijs pijn gehad en daarna bleef dat drukkende gevoel!
zo ben terug van de boodschappen, maar heb niet gekregen wat ik wilde helaas. even over de vraag bij een sollicitatie. zij mogen die hele vraag niet eens stellen. Dus als je tijdens een sollicitatie gevraagd wordt of je plannen hebt mag je gerust weigeren. zij hebben geen recht om er ook maar iets over te vragen. En het gaat nog verder. Wij als vrouwen mogen verzwijgen dat we zwanger zijn, zelfs tot de 9e maand. leuk hè! Zeg Mare je bent best aangekomen, ben je misschien zwanger? Nee, maar als het zo was dan zou ik over twee weken bevallen Annie ik hoop dat je test vanavond nog donkerder is!
Hoihoi! dames! Annie die testen zien er echt goed uit! ik duim voor je mee hoor! zou een mooie afsluiting zijn! En hier ook sinds mn eisprong een zeurende buikpijn.. net geen ongipijn maar zeker geen darm/maagpijn.. dus we wachten t gewoon lekker af! ik heb iig meer rust deze maand als de vorige lichamelijk heb ik wel ff een baalweek.. en gister is de auto stukgegaan en dat kunnen we nu ECHT niet gebruiken dus ik doe mn best te blijven lachen maar kan soms echt wel GILLEN!