@Nana: ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor je eisprong (uitgaande van je 29-dagen cyclus in je banner).
@SylviaM: Dank je voor je recatie. Het lijkt mij ook wel heeeeel vroeg hoor... Heb ook nog nooit zo'n korte cyclus gehad. Maar omdat mn temp altijd zo stabiel is, begon ik toch te twijfelen. Maar goed, ik wacht het gewoon nog maar even af. Ben nu wel een beetje verkouden, dus wie weet heeft dat met mn tempverhoging te maken. Zal iig heel veel klussen, zodat als ie nog komt ik hem niet alsnog mis
Okkey, toch even een vraagje! Normaal heb ik de normalen cyclus van 28 dagen, maar nou ben ik afgelopen periode eerder ongie geworden.... Hoeveel dagen zal ik aanhouden? Heb het namelijk nog nooit gehad dat ik eerder ongie werd?
Ik lees altijd dat je van je langste cyclus moet uitgaan en zeker omdat je normaal altijd pas later ongi wordt dan zou ik daar gewoon vanuit gaan. Houd alleen natuurlijk wel even goed in de gaten of je ei echt niet weer eerder komt deze cyclus !
Heb maar ovu-test besteld dan kan ik in elk geval ff checkuh! Hoop maar dat het allemaal goed komt....
Heej meiden... Helma ik zou als ik jou was bij de eisprong uitgaan van je vroegste cyclus, dus op tijd beginnen en niet te vroeg stoppen met klussen en dan bij je nod uitgaan van je langste cyclus. Je ging toch ook met ovutesten beginnen? Dan weet je je ei en dan ong 14 dagen erbij optellen. Succes meid! Loveable ook jij succes vanmiddag! Nana fijn dat je temp nog laag is, misschien heb je nog last van ongikrampen en dat je dacht dat het je ei was... Ik werd vannacht wakker vd pijn in mijn buik, deed erg zeer. Waren zeker niet mijn darmen. Voel mijn buik nu nog. Weet dus bijna zeker dat mijn ei vannacht of vandaag gesprongen is...Vanavond toch nog maar een keer voor de zekerheid Ik heb lekker vakantie, alleen vanmorgen gewerkt en nu 2,5 week lekker thuis zijn, ik heb er zin in!
Ik ga er maar vanuit dat ik normaal ga doen.... En anders heb ik het echt druk volgende week! Wat mij nou net gebeurde..... UWV gaat mij bellen om te vragen waar mijn werkbriefje blijft! Sinds wanneer willen ze zo graag geld uitgeven..... Wel fijn, want nu heb ik weer centjes voor de feestdage!
jaja vandaag dan toch een tweede streepje op de ovutest gelukkig komt mijn ei dan nog ik was al bang dat ie geweest was gezien rare tempschommelingen...
Mooi! Die dip in je temp, kan ook de dip voor je ei zijn. Dan zou je ei dus al vrij snel komen. Spannend. Ik weet zelf nog steeds niet of mijn ei nou nog komt of al geweest is . Blijf dus maar even vrolijk doorklussen
@wondertje: fijn dat je je streep hebt gevonden ik begrijp werkelijk niets meer van m'n cyclus. Eerst wordt ik opeens op dag 33 ongesteld en amper 2 dagen later is het over. Normaal duurt het 7 dagen M'n man zei al hoopvol dat het dan misschien toch een innestelingsbloeding is geweest maar ik ga er toch nog maar niet vanuit. Het was de eerste dag zo heftig. Maar toch, als dit zo blijft ga ik van de week toch maar voor de zekerheid een testje doen
Twee dagen is wle heel kort zeg, dat klinkt iid wel een beetje als een innestelingsbloeding. Heb je je temp in de gaten gehouden? Als deze nu lager is dan was het waarschijnlijk toch ongi. Zou wel heeel erg leuk zijn he als het toch maar een bloeding was. Duim voor je!
nee, ik was nu pas van plan om te gaan tempen dus heb het niet in de gaten gehouden helaas. ach, ik ga er nog steeds vanuit dat het niks wordt en gewoon ongi was/is..
Ik had ook 2 dagen maar bloed. En dan ook echt megaveel met weefsel erin. Dus het kan. Als je op internet opzoekt mag het van 2 tot zelfs 10 dagen duren. *edit* Bedoelde dus: Ik had ook maar 2 dagen bloed.
bedoel je ? ik weet dat het kort kan duren, maar bij mij duurt het nooit kort. Echt serieus 6-7 dagen en soms nog langer. Daarom ben ik zo verbaasd ook omdat het niet extra veel is. De ene dag normaal en de 2e dag weinig en vandaag niks meer naja, wie weet.. van de week voor de zekerheid testen, dan weet ik het zeker.
Jeetje, er wordt weer een hoop geschreven hier. Moest weer helemaal bijlezen. Wat ik wel lees is dat er een hoop geklust wordt hier ! Eindelijk kunnen wij er ook weer voor gaan. En nu maar hopen dat we straks met zijn allen in een mooie roze luchtballon zitten!
precies het klussen is weer van start en hopelijk met heeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll veeeeeeeeeeeeellllllllllllll roze het nieuwe jaar in!