Ik dacht dat je ging slapen.. maar ik kan wel tegen hoor .. (knipoog) Maar ik haat het als mensen ergens commentaar op leveren en zelf niets uitvoeren.
Ja gaat wel goed, zit beetje in de onzekerheid op dit moment dat is wel flink balen maargoed ik wacht nog maar even af. hoe gaat het met jou?
Zo ik ben de eerste hier vandaag zo te zien. Weer negatief. Volgens mij krijg ik op de DA test indrooglijntjes, zag weer wat raars.
Petra gefeliciteerd! @blackeyedgirl: Ik vind het knap dat je nog zo lang wacht! Ik had allang bij de ha gezeten denk ik Maar ja, ik ben een ongeduldige muts 8) Ik hoop op veel roze vandaag! Het is zo spannend... husband2be en ik zitten 's avonds allemaal baby en kinderdingen te bespreken. Maar nu eerst die positieve test! Ik ben off werken, maar lees lekker met jullie mee. Een fijne dag allemaal!
Heb gebeld met de assistente. Die gooide het inderdaad zoals ik verwachtte op het ontpillen. Gaf ook aan van die rare testen, maar omdat ze vanochtend toch weer negatief waren, kan ik er van uitgaan dat ik niet zwanger ben. Ook de krampen die ik al 3 weken heb, horen bij ontpillen. Mocht ik over 2 tot 4 weken nog steeds niet ongesteld zijn en negatief testen, mag ik dan nog een keer bellen Heb nog maar 1 digitale test in huis. Die ga ik voorlopig niet gebruiken. En haal even ook geen nieuwe testen meer in huis. :x
daar is ze weer! hier nog steeds een hoge temperatuur en geen symptomen of zo. Zo zonder al die rare gevoelens begin je toch wel heel erg negatief te denken hoor. op 5-6 dpo had ik wel een paar keer een soort van steek in mijn onderbuik(zijkant) en soms een trekkend gevoel, maar meer ook niet en sindsdien voel ik helemaal niets meer ?! nou ja geen bloed geeft moed
Hier vandaag mijn officiele NOD. Temp ligt rond de 37.2 (maar dat zegt niets, want ik temp pas sinds drie dagen ) Nog geen bloed. Van de week had ik flinke menstruatiepijn en -kramp, dat is nu minder. Toch denk ik gewoon ongesteld te gaan worden.... To be continued.
wanneer ga jij testen ? Ik las net vreselijk nieuws op de site van de telegraaf, pfff ben er een beetje stil van zeg.
Ik heb gisteren al "stiekum" getest, maar die was negatief. Dus ik ga gewoon heel rustig (ahum) afwachten. Wat voor nieuws?
Als het over die hoogzwangere vrouw gaat: Inderdaad daar werd ik ook even stil van zeg! Wat vreselijk! Over de vader staat verder niet veel vermeld. Zou hij gewond zijn?
Hoorde gisteravond dat hij alleen lichtgewond was. Toen werd er niet gezegd dat ze op weg waren naar het ziekenhuis.
dat bedoelde ik inderdaad. vroeg me meteen af of het iemand zou zijn die ook op het forum kwam, raar he?