Goedemorgen, Petra gefeliciteerd met je zwangerschap! Super joh! En zo lekker snel al Blackeyedgirl pfff dat wachten van jou duurt lang zeg. Ik begrijp alleen niet waarom ze zeggen dat het ontpillen kan zijn, je hebt toch al 2 normale rondes achter de rug, of waren deze ook een beetje raar? Nou meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit lijkt me ook niks. Ik las het nieuws ook op de telegraaf site, jeetje wat vreselijk Zo was mijn vroegere beste vriendin 3 maanden zwanger en ineens kreeg ze een hartstilstand en raakte in coma, wonder bover wonder heeft ze het toch gered en is de baby weliswaar 5 weken te vroeg, maar gezond ter wereld gekomen. Door de zwangerschap heb je natuurlijk ineens met 2 levens te maken brrr. Ik hoop dat de vriend van dat meisje ooit zijn leven weer op kan pakken. Heel verdrietig! Hier gaan we weer een rustige dag tegemoet op het werk, morgen mag ik testen Erg spannend!
Ikk had zo'n zin in koffie vanmorgen, maar ik vind het toch niet zo lekker ineens, zou dat een teken zijn?
Goedemorgen allemaal, Gaan er nog mensen testen vandaag ? Mag zo zelf naar het ziekenhuis. Moet gelijk even melden dat ik zwanger zou kunnen zijn, want anders gaat de operatie aan me galblaas niet door. Dus ben benieuwd !
Oh joh moet je geopereerd worden? Wordt het dan een kijkoperatie? Spannend, dan weet je snel of je zwanger bent als ze het gaan testen...
Nee ik krijg een operatie onder algehele narcose, mijn galblaas moet eruit. Wanneer ik moet is nog niet bekend. Maar mocht ik zwanger zijn dan word ik sowieso niet geopereerd denk ik. Maar dat hoor ik straks wel, want de techniek is tegenwoordig helemaal veranderd.
Oke dat is dus even afwachten, ik bedoelde ook dat ze dat misschien via een kijkoperatie kunnen doen, ze kunnen zoveel tegenwoordig. Dan moet je alsnog onder algehele narcose, volgens mij is dat met alle operaties boven het middenrif namelijk. Vervelend dat je geopereerd moet worden, maar misschien voor jou wel een opluchting.
Rapoenzel, heel veel succes! Kunnen ze je niet testen met een bloedtest of zo? Zouden ze dan niet al kunnen zien dat je zwanger bent?
Oh nee Dani Ik had echt de hoop voor jou dat het nu anders was! Een hele dikke knuffel en sterkte meis! Is er al eens medisch onderzoek gedaan naar hoe het zit bij jullie?
@ Twinkle: Zou inderdaad wel kunnen een kijkoperatie, want ze verwijderen hem via de navel... @ Lonnie: Je hebt best kans dat de chirurg zegt laat maar even bloedprikken. Maar of ze het al kunnen zien weet ik niet.... @ Dani: *dikke knuff*
1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 172 passagiers voor de roze luchtballon 17 Zwanger, 49 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote][/quote]
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 172 passagiers voor de roze luchtballon 17 Zwanger, 50 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Lonnie ben je door je eerdere vmk's wat meer gespannen voor een volgende zwangerschap? Ik merk dat ik veel minder de behoefte heb om het te vertellen aan iedereen, eerst maar eens zien of het goed blijft gaan. Ben benieuwd hoe jij daar mee omgaat.
Ja Twinkle dat heb ik ook. Ik wil eigenlijk ook later testen maar ik ken mezelf en dat zal toch wel niet zo zijn. Ik weet wel waarom het fout ging. Dat komt doordat ik niet zo goed voor mezelf zorg. Ik ga maar door en door. En nu heb ik me afgelopen dinsdag eens ziek gemeld omdat ik gewoon op was. Ik voel dat ik weer zwanger ben, en ik had bruinverlies maar sinds ik ziek thuis ben is het gestopt en voel ik me tot rust komen. Dus.... En denk jij dat je zwanger bent? Voel jij het ook? En zijn die miskramen lang geleden?
Hey meiden, Ik heb eergisteren stiekum gestest, NEGATIEF! ik denk niet dat het deze ronde wat wordt. heb menstruatie krampen, en een lage onderrug pijn.... ik ga (mocht in de tussentijd niet ongesteld zijn geworden) maandag testen... Petra: gefeliciteerd! grtworteltje
@RApoenzel: Vaak klopt het toch wat je gevoel zegt. Ik ben 2 keer zwanger geweest en ik voelde duidelijk verschil met de keren dat het niet zo was. Soms zou ik willen dat ik het niet voelde want dan besteed je er minder aandacht aan. Je wilt namelijk toch wachten op een test met 2 streepjes om het te bevestigen.
Het is wel goed om beter voor jezelf te zorgen, maar als het mis gaat in het begin van de zwangerschap ligt het er meestal aan dat er iets mis is met het vruchtje. Dus ik zou als ik jou was niet jezelf de schuld ervan geven hoor. Maar wel goed dat je naar je lichaam luistert. Ik heb in november een hele vroege miskraam gehad en ik weet bijna zeker dat ik ongeveer 4 jaar geleden ook een vmk heb gehad, maar toen waren we er nog niet aan toe. Ik weet nu bijna zeker dat ik zwanger ben, alleen dat streepje op de test zou het nog moeten bevestigen, maar ongeveer alle symptomen zijn aanwezig. Ik voel me precies zo als de vorige keer, maar nu wel wat minder heftig, ik ben wat rustiger en heb meer het idee dat het goed zit nu. Laten we het hopen. Ik heb het alleen nog aan mijn baas verteld omdat ik op het lab werk met allerlei vervelende stofjes en verder weten alleen mijn vriend en ik het, terwijl de vorige keer al mijn vriendinnen het wisten, ben best trots op mezelf dat ik het nog niet heb verder verteld.