NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Klopt wel, want de vorige keer voelde ik het ook gewoon... Heb een zeurende getrek onder in de buik en wat last van de borsten...

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    als je niks voelt wordt je volgens mij nog gekker. althans ik heb duidelijk mijn ei gehad, heb op de juiste dagen geklust, heb een temp van een zwangere maar voel niks op 9 dpo ?!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier een vreselijke pijn in de onderbuik het trekt aan alle kanten voelt als spierpijn.

me temp was 36,9 nog steeds niet hoog maar ga der maar vanuit dat de meter niet helemaal klopt ik ga nog wel even door even kijken hoe hij is als ik ongie wordt

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat tempen doe ik niet.... zou niet weten hoe dat werkt hahaha...

Maar ik ga op pad naar het ziekenhuis... tot latertjes !

5. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Succes Rapoenzel.
    Over dat tempen: Ik tempte echt hoger vanaf mijn NOD toen het raak was. Daarvoor schommelde die nog heel erg. Dus kijken wat je temp dan gaat doen!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Omdat ik 10 jaar aan de pil ben geweest kan het eerste half jaar tot een jaar ontpillen zijn. En de eerste 2 rondes waren wel regelmatig, maar daarna ineens onregelmatig kon ook volgens de assistente.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    echt om gek van te worden dat vrouwenlichaam!
    Mannen zouden eens moeten weten hoe wij ons voelen.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man wordt nu al gek zei hij gister.
    Allemaal negatieve testen, maar toch overtijd.
    Als hij al gek wordt, wat wordt ik dan? hihi

9. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ja dat is nog het meest frustrerend als je overtijd bent en maar negatieve testen blijft houden.

10. nachtvlinder22

15 jan 2009
    53
    0
    0
    Goedemorgen! Ik heb ook zo'n gevoel..vaak pijn in mijn buik, steken bijvoorbeeld als ik naar het toilet moet. "s avonds nu standaard pijn in mijn onderrug. En continu een soort zeurend gevoel in mijn onderbuik. En enorme last van mijn darmen... voor hetzelfde geld is het ontpillen, zou natuurlijk ook nog kunnen!

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja en de enige manier om erachter te komen is helaas afwachten. Ik zei al voor de grap tegen mijn man: als wij ooit een dochter zouden krijgen mag zij van mij echt nooit aan de pil. wat een rotzooi. ik ga er ook echt nooit meer aan beginnen. ook al is dat de enige manier om van me puistjes af te komen.

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Hummie en Petra.. GEFELICITEERD!

@Dani86.. he meis bah zeg... balen weer..kop op he.. houd moed.. (al is dat in jouw geval misschien niet zo makkelijk... ) dikke knuf

@Annie.. fijn dat curretage toch niet nodig was zeg...t blijft een onzekere toestand en echt afsluiten lukt niet zo denk ik.. hoop dat je snel je ms krijgt meid zodat je verder kunt....

verder nog wat gemist?

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nog ff vraagje.. afscheiding als eiwit.. is dat nou vruchtbaarslijm of juist niet.. weet t niet meer...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet het, maar de ene dag is het wat makkelijker dan de andere dag.
    Zeker als er mensen in mijn omgeving de eerste ronde zwanger raken, en dan zeggen dat ik me er teveel mee bezig hou.
    Terwijl ik juist deze ronde gewoon ongesteld wilde worden.

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    BED.. ontpillen kan best, maar is toch raar na 2 redelijk mooie cyclussen? weet t niet hoor.. hoef nooit te ontpillen.. bij mij is t altijd meteen weer in orde.. maar heb dan ook nooit echt lang achter elkaar de pil geslikt.. hooguit een jaar of iets langer..

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik heb een vraagje al weet ik niet of ik het hier juist neerzet.
    Ik heb normaal een hele rustige menstruatie 2 dagen wat erg bloeden en daarna houd het al bijna weer op.
    Maar ik verlies vandaag zoveel bloed, na een kwartier zat me tampon al vol ( sorry erg smerig) vervolgens verlies ik in eens veel bloed met stolsels erin.
    Ik heb dit normaal nooit zo erg heeft iemand advies of wat dan ook wat dit kan zijn en wat ik moet doen?
    Heb matige buikkrampjes niet zo erg en lig niet dubbel van de pijn.

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja afscheiding als rauw eiwit waar je draden van kan maken is vruchtbaar.

blackeyedgirl: ik ken het. ineens is echt iedereen om je heen zwanger. om gek van te worden. ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt en weer normaal wordt.

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Alicia.. ik denk dat je het gewoon moet uitzingen..ik heb het ook wel s gehad, met wat stolseltjes.. ene ongi is wat sterker dan de andere..hou t gewoon ff in degaten..

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    THNX... :D dan klopt mijn banner dus kennelijk wel zo ongeveer...is mijn lijf dus kennelijk weer in orde...verlies hele schalen met eiwit..!hihihihihi ;)

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @alecia; mijn ngi is altijd bijna een week waarbij er minimaal 2 dagen veel slijm en stolsels te vinden zijn. Dus als je nu aan het ontpillen bent kan het makkelijk erbij horen (schoonmaken)
    wel zou ik denk ik als het langer als drie/vier dagen duurt de huisarts eens bellen.

Deel Deze Pagina