ben al vanaf okt 2007 van de pil af ,dus een grote schoonmaak is het denk ik niet, dit is ook de eerste keer dat ik het zo erg heb, zelfs me mk`s waren niet zo erg :S
Het kan altijd een keer gebeuren dat je menstruatie echt anders is dan normaal. Ik zou me er op dit moment niet veel zorgen over maken, al kan ik mij voorstellen dat het moeilijk is. Als het idd een paar dagen lang zo blijft dan zou ik de ha bellen. bruisje wat fijn dat je lichaam weer normaal doet! ^^
oke, zag in je onderschrift maar 1 ronde staan. Dan heb ik geen idee en blijft mijn advies om dan na drie dagen of als je je vreemd voelt eens naar de ha te gaan. suc6
@djaar...geeft niet hoor, maar aan de klus doen we hier niet.. eerst manlief maar s zover krijgen...whahahhaa (lach wel, maar ben niet blij..
@mare.. nou idd wel heel fijn en een bevestiging dat er niks meer is..hoef dus niet meer te twijfelen.. mijn zere boobies van eergister hadden dus duidelijk met mij ei te maken..vandaag dus 2e dag met eiwit zeg maar.. goed teken toch?
manlief lijkt trouwens heeel langzaam bij te draaien, maar verwacht komende maand nog geen verandering hoor...
Zeker een goed teken dat je lichaam t weer gewoon oppikt! nu je mannetje nog! .. Ik hoop voor jou echt dat ie inziet dat je dit niet zomaar opzij kan zetten en dat je t moet verwerken.. al snap ik wel dat t heeeel moeilijk moet zijn..
zeker een goed teken. en misschien is het voor jullie allebei wel goed om even een maand rust te hebben, ook al valt het niet mee. misschien kunnen jullie daarna weer met goede moed doorstarten ^^
heb ineens heel sterk gevoel dat ik ongesteld wordt en weet eigenlijk niet wat ik dan moet doen. Ik moet pas maandag eigenlijk beginnen met primolut en dan de week daarop met clomid beginnen. dus als ik al eerder vanzelf ongi wordt zeg maar... als het maar niet in het weekend gebeurt dan kan ik niet bellen om te vragen wat ik dan moet doen...
klinkt heel logisch maar ik weet niet of ik mijn angst kan overwinnen. klinkt belachelijk hè, maar ik kan me daar echt druk om maken.
toch even huisarts gebeld die zegt als het maandag erger is of net zo erg ik weer even moet bellen, voor een afspraak.
¨Jippie! Ik mag op roze. Gisteren een test gedaan en die was (tot mijn verbazing..) positief! Hoop dat er nog veel meer roze namen komen deze maand! SUCCES!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 172 passagiers voor de roze luchtballon 18 Zwanger, 50 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!