Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 173 passagiers voor de roze luchtballon 18 Zwanger, 50 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@annetje.. Gefeliciteerd meid...fijn om weer wat roze te lezen... Tis idd wel moeilijk dat ik weer wel wil en hij (nog) niet, maar ik moet zeggen dat het wel iedere dag iets makkelijker wordt om t iets op een achtergrond te zetten.. Toen ik m zei dat ik dit met de jongste ook had (ik wilde alweer en hij nog niet) en dat ik het toen ook van me af kon zetten zei hij: " ja en toen kwam het ook goed en had je na een paar maanden ook een positieve test in handen" de woorden TOEN KWAM HET OOK GOED.. gaven voor mij wel aan dat hij er zeker wel over denkt en misschien wat bij trekt.. hij is gewoon nog niet zover...de jongste is 10 maanden dus ik snap t ook wel..en 4 kinderen is ook niet niks. mannen denken praktisch. geld, ruimte, etc. Ik ben daar helemaal niet mee bezig. Ook is hij bang dat hij het geestelijk niet trekt hij vind t nu al zo druk (snap ik niks van. hij werkt best veel en op de dagen dat hij thuis is doet ie alleen maar leuke dingen met de kids) dus de moeilijke, vervelende momenten maakt ie niet eens echt mee, maar goed. hij zal t zo voelen.. Ik heb zoiets van: 3 is druk helemaal waar, maar 3 of 4 maakt dan ook geen verschil meer. druk is het toch al. Ik vind het trouwens goed te doen. we hebben makkelijke kinderen, familie in de buurt die altijd kan inspringen of wil oppassen. kdv of iets dergelijks is niet nodig en financieel redden we het ook wel. hebben alles al en alleen de luiers en voeding zijn dan nodig. natuurlijk koop je wel nieuwe dingen, maar tis niet nodig... nou ja. Ik kan wel duizend argumenten bedenken om hem over te halen, maar hij moet t zelf voelen. komt wel *zegt ze hoopvol*
Hallo meisjes ik ben zelf niet echt actief geweest met het reageren maar ik wel sommige dingen meegelezen Mijn nod is officieel vandaag als ik uit moet gaan van een cyclus van 28 dagen en ik heb ook al getest maar deze was helaas negatief het kan dus zijn dat me ongi onderweg is of dat er nog te weinig hcg is of dat me cyclus niet meer klopt en te vroeg heb getest : nu maar hopen op het laatste want ik geloof er eindelijk niet meer in dat ik zwanger ben Ik laat wel weten hoe het verder verloopt ik kan nu dus ook alleen nog afwachten X
Joehoehh! Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle wachtenden.... PFF... wachten duurt zoooo lang! Alle ongi's .... Cheer up!
Hoi dames, Hier alles goed. Nog geen spotting te bekennen, temp 36,9 en af en toe wat ongi krampjes. Gisterenavond en vanochtend iets misselijk geweest. We wachten maar weer af. Zag dat er weer een paar zwangeren bij waren gekomen. Gefelicteerd en geniet ervan.
Dat gaat goed komen Bruisje, misschien beslissen jullie ineens samen ook wel dat 3 genoeg is en anders een 4e erbij wie weet. Probeer inderdaad te genieten van wat je hebt, dan wordt vanzelf duidelijk of die 4e erbij gaat komen lijkt me. Was hij er wel van overtuigd voordat het mis ging dat jullie er nog een kleintje bij wilde? Dan zal dat gevoel misschien toch ook weer terug komen. Maar toch een knuffel voor de onzekere periode en het verwerken van alles meis!
Gisteren kreeg ik spontaan bloedend tandvlees en ik heb nu ineens puisten Ik zie dat je over 1 dag kan testen En wat zegt jou gevoel/heb jij symptoompjes?
Annetje gratz! geweldig! en ook nog voor je NOD als ik het zo zie he? Nou geniet ervan! Bruisje wat twinkle zegt denk ik ook Als jullie er eerst voor gekozen hebben, komt dat gevoel ook vast weer terug, geef het ff de tijd En mamavanJordy, ik zie dat we op dezelfde dag onze NOD hebben.. Wanneer wil jij gaan testen?
de zwangerschap in november was niet gepland. daarvoor hadden we allebei een gevoel dat 3 wel genoeg was. Door de mk is mijn gevoel wel degelijk veranderd. dat het in december weer raak was was een toevalstreffer. we hadden zoiets.. (emotioneel besloten) we zien wel wat er gebeurd. Nu na de emoachtbaan is hij het wel zat..maar goed.. we zullen zien wat de toekomst brengen moge....
@Bruisje: Er zit dus hoop. Hou daaraan vast. Het komt goed. Kom net van het ziekenhuis af. Bloed geprikt voor schildklier. Viel super mee. Ik zei nog: kan zijn dat ik zwanger ben hoor! Zij vroeg wanneer ik het wist. Woensdag. Je krijgt de bloeduitslag pas over een week. Dan weet ik het zelf al eerder. (hoop ik) Hebben jullie ook geen zin meer in lekeere dingen? Normaal vreet ik snoep en koek maar ik hoef niks.
Ik heb een heleboel symptoompjes: drukkend gevoel onder tegen mijn schaambeen trekkerig gevoel in mijn liezen gevoelige onderrug pijnlijke borsten, met name zijkant en onderkant ik ruik veel beter af en toe licht misselijk lust bijna geen koffie meer veel honger (maar dat heb ik altijd voor mijn ongi) dorst en doordat ik veel drink denk ik ook vaak naar de wc Dus als ik daar op af kan gaan voel ik me zwanger. Voor jou is het dus spannend, bloedend tandvlees, ik hoop het voor je! Oh Bruisje dat is een ander verhaal, ik kan me voorstellen dat je man dan niet die emotionele achtbaan in wil. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen! Hopelijk voor jou toch zwanger in 2009. En anders hoop ik dat je het naast je neer kan leggen.
Oh jammer dat je het niet eerder weet door de bloeduitslag. Ik heb totaal geen zin in vet eten, snoep hoeft voor mij ook niet, maar ik ben toch meer van de hartige hapjes.
@Twinkle: Ah kijk. Maar jij hebt ook al een aardige waslijst symptomen. Oh ik zie dat je nog maar 1 dag hoeft! Had je al wel stiekum getest?