NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Oh wat een schatje :D

PamPapilio jij en je vriend zijn nu even het allerbelangrijkste! Jullie hebben samen besloten voor een kindje te gaan, daar hebben jullie bewust voor gekozen. Ook al staat de rest van de wereld op z'n kop, jullie zijn het gezin waar hopelijk binnenkort een 3e lid bij komt.
    Je moeder heeft misschien het idee dat je nog zo van je jeugd zou moeten genieten (daar kan ik me iets bij indenken, je bent nog zo jong) MAAR als jij vind dat je er klaar voor bent dan zal ze zich daarbij neer moeten leggen.
    Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat dat ik zeg dat je nog zo jong bent, ik had er nog niet aan moeten denken op die leeftijd een kleintje. Maar jij kiest hiervoor dus trek je niets aan van wat iemand anders zegt.
    Je schoonouders hebben gezegd dat ze er blij mee zullen zijn, ga daar ook van uit dan! En je moeder zal het vast en zeker fantastisch vinden dat haar meisje ook moeder wordt!

Als het zwaar voelt voor je moet je het uiten, maar zeg er meteen bij dat het jouw beslissing is en dat je niet zit te wachten op commentaar. En misschien toch wachten tot je mooi nieuws kan brengen, dat moet helemaal bijzonder zijn.

Een knuffel voor jou!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat een lief glimlachje heeft yannick op die foto ^^

oh beterschap voor esmay fl3x!

ik heb net een uur op bed gelegen, denk dat de griep nog steeds niet helemaal uit m'n systeem is. heb ook nog steeds een temp van bijna 37 graden.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @PamPapilio,
    Als je t gevoel hebt dit aan je ouders te moeten vertellen, gewoon doen.
    Snap wel dat je bang bent voor hun reactie en ik snap ergens je ouders ook wel hoor.
    Je bent toch in hun ogen hun kleine meid en ze zijn misschien gewoon bang dat je te snel deze beslissing maakt. Als je idd zon hechte band hebt, zou ik dit gewoon bespreken meid.
    Gewoon zeggen hoe jullie erover denken en wat hun reacties teweeg brengen bij jou.

Ik weet wel hoe t voelt hoor, bij ons was he tmijn schoonmoeder die zo reageerde.
    Die zei tegen iedereen hoe verschrikkelijk ze t vond om oma te worden, dat wij er nog te jong voor waren, dat ik mijn zin had doorgedreven etc.
    Dit heeft mij zeer veel verdriet gedaan.
    Nadat Eva is geboren is ze er wel gelijk heel erg gek mee en een echte oma, maar je vergeet t nooit.
    Haar andere zoon en zijn vriendin hebben nu een kindje van 1 en die heeft mijn schoonmoeder een paar keer meegenomen naar de verloskundige en voor een echo, maar daar hoeft ze bij mij niet op te rekenen. NOW WAY, dat ik haar ergens bij betrek als ik weer zwanger ben.

Hoop het over 8 dagen te weten ;)

4. Femya

Femya Niet meer actief

Oh wat moeilijk zeg, wat een nare opmerking eigenlijk he als iemand zegt dat ze hoopt nog geen oma te worden, jeetje wat zeg je dan toch eigenlijk? Het lijkt me meer een geschenk als je oma kan worden, mijn moeder heeft het helaas nooit mogen meemaken terwijl het haar wens was.

Maar goed, heftig dat ze gezegd heeft dat je je zin hebt doorgedreven, natuurlijk vergeet je zoiets niet! Ik hoop dat je over 8 dagen een positieve test in handen hebt!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat dat betreft hoef ik mij gelukkig geen zorgen te maken. Ik weet dat ze bij ons aan beide kanten echt zitten te wachten om oma's en opa's te worden. Het is zelfs heel leuk omdat mijn schoonouders denken dat wij er nog lang niet aan toe zijn :p nou goed met de diagnose pco gaan we het wel aan ze vertellen...

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    bij ons weet niemand dat we bezig zijn (ja enkele collega's maar die spreken mijn familie nooit!)

we hebben ook besloten om het onze familie pas te laten weten bij circa 12 weken (als het nu raak zou zijn dan zitten we op circa 12 weken als djaarman jarig is!)

Wel weet bijna iedereen in de familie dat de wens er wel is maar is men in de veronderselling dat we pas ergens in augustus gaan proberen (ivm ontpillen en belangrijke zakelijke beslissingen van djaarman). Krijg dus gelukkig ook geen moeilijke vragen.

Maar met onze leeftijden (in de 30) is het ook niet zo gek om nu aan kinderen te beginnen.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mijn moeder denkt dat ik nog aan de pil ben. dat zal volgende week denk ik een hoop voor haar verklaren. eigenlijk wilden wij het ook pas vertellen als wij al een paar weken ver waren, maarja helaas

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    bij ons weet de fam van mijn ventje het wel, maar omdat het toen mis was gegaan denken ze nu dat we het een tijdje laten...
    mijn fam mag het absoluut nog niet weten, aangezien ik afgelopen maandag ruzie had met me ouders omdat ze zich overal mee bemoeien en alles wat wij doen verkeerd vinden enz...
    ik praat er wel regelmatig met me 2 beste vriendinnen over...
    verder weet nog niemand het..
    jha de meiden hier op het forum dan;)

hoe is het verder hier?
    ben net klaar met werken.. eindelijk weer weekend..
    en ik ben boos op de buurman pff..
    ik heb een vaste plek voor me fiets in de stalling omdat ik 2 grote fietstassen heb voor het werk en me fiets verder nergens kan staan...
    zet die man m op mijn plek (met een slot om zijn wiel en de stalling) dus kan m niet weghalen en heb me fiets nu ergens anders moeten zetten...
    sommige mensen snappen ook helemaal niks..
    haha sorry moest t ff kwijt..

gaan jullie t weekend nog iets doen?
    ik weet t nog niet want me ventje ligt ziek in bed..

oja was net ook ff boos op me ventje...
    kijk hij is ziek naar huis gegaan, en naar bed gegaan..
    inplaats van dat hij onze pup in de bench zet, laat hij m gewoon in de hk rondlopen, dus ik kom thuis en alles zat onder omdat hij nog niet zindelijk is pff.. dus ik zo tegen hem van kon je m niet ff in de bench zetten ofzo... maar aan de andere kant kan ik ook weer niet boos worden omdat hij wel ziek is, maar jha ik ben blij thuis te zijn van t werk en dan kan ik gelijk weer werken...maar ach het is nu opgeruimd en me ventje ligt nog steeds te slapen dus hij heeft niet gehoord dat ik boos was haha...

9. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Dames,

Nou ik kon het niet laten om te testen maandag is mijn nod.
    En ik heb getest met een matcare zwtest en ik zie een heel licht streepje.

maar kan het niet laten en ga naar het kruidvat om nog een paar testen te halen.

Hoop zo dat het idd zo is..

duim aub met me mee :D

10. Femya

Femya Niet meer actief

Oeh wat spannend! Ik duim met je mee!

Tijd voor weekend, ik weet niet of ik vanavond nog online kom, alvast een fijn weekend!

Tot later!

11. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Thnx Twinkle jij ook een fijn weekend. :D

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Spannend Nadine.. Morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine... is ie vast donkerder ;)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Totdat de blaren erop staan!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    spannend nadine. heb je straks ook een foto voor ons?

15. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hiep hoi! Ik ben ongi geworden :)

1e ronde, dus ben blij dat dit in ieder geval naar behoren werkt! Ik ben 9 jaar non stop aan de pil geweest, en was dus een beetje bang voor het horror scenario van maaaaanden wachten op de eerste ongi, maar nu netjes na 25 dagen! Dan heb ik inderdaad 14 dagen terug mijn ei gevoeld.

Volgende ronde ben ik er minder blij mee hoor! ;)

Op naar Februari nod. Succes meiden!
    (kan iemand mij op rood zetten, ik sta bij de 19e)

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie
    28: Angel83 & Missrianne & waterfall
    29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

21 januari:
    * Calani

25 januari:
    * PamPapilio

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

173 passagiers voor de roze luchtballon
    18 Zwanger, 52 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

17. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Hmmm, nou waarschijnlijk is mij eisprong weer later. Ik heb nog geen vruchtbaar slijm gehad, dat had ik afgelopen 2 cyclussen wel dus ik hoop dat ik het steeds krijg voor mijn ovulatie. We klussen dus nog maar even door...

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    balen, maar je kanook zwanger raken zonder dat slijm gezien te hebben. hier op het forum is iig een vrouw die het nog nooit gezien heeft en wel zwanger is.

19. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    ik wil ook in de balon mijn NOD is op 22 januari

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie
    28: Angel83 & Missrianne & waterfall
    29: Nikita33 & Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

21 januari:
    * Calani

25 januari:
    * PamPapilio

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

174 passagiers voor de roze luchtballon
    18 Zwanger, 52 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Deel Deze Pagina