@blackeyedgirl: Phoe wat een lijdensweg is het voor jou zeg! Dat wachten lijkt me echt zwaar klote!...hopelijk voor jou snel wat nieuws! @Nadine29&fl3xy: Spannend!ik hoop voor jullie op een dikke vette test! Ik kan ook wel lachen om die vieze praatjes hier! Met wie kan je het anders hebben over je tepels,afscheiding,puisten,bloedproppen enz.... Lekker hoor! Oh, en ik ben dat wachtbankje zo onderhand wel zat! Krijg een zere kont van het zitten!Dinsdag mijn NOD, nog 4 daagjes.......is 96 uur.....is 5760 minuten....is 345600 seconden.....
Vanochtend weer getest. Gelijk 3 soorten, allemaal negatief. Daarna de dokter gebeld, maar moet als ik over 2 tot 4 weken nog steeds nix heb maar terugkomen.
*beweegt ongemakkelijk heen en weer* Wat zit die wachtbank rot zeg! Ik heb geen idee wat ik nu zou kunnen voelen en of ik al iets zou kunnen voelen, maar ik heb krampen, winderigheid (mss van die Etos pillen?), steekjes, beetje witte vloed maar vooral een enorme dosis ongeduldigheid. Emotioneler dan normaal en wil het liefst 2 weken vooruit rennen. Pffff... dat zwanger worden zo zenuwslopend zou zijn heeft niemand mij verteld!
Moest net naar de wc en wat zag ik in me onderbroek, witte vloed... dat heb ik nog nooit gehad.... wat kan dat zijn dan ?
Hoi meiden, Nadine en flex spannend. Ik duim voor jullie. Welkom nieuwe dames. Bah ik voel me hier wat misselijk, heb een zwaar gevoel onder in mijn buik en wat ongikrampen. Ik lees net dat mijn testen via internet verzonden zijn en morgen als het goed is worden bezorgd. Bij mijn jongste teste ik ook licht posi voor mijn NOD. Misschien dat ik maandag ga testen.
@rapoenzel : vorige maand had ik dat ook ineens en had het nog niet eerder gehad. Ik ben uiteindelijk gewoon ongi geworden. Je lichaam kan je zo voor de gek houden, maar hoop dat t bij jou iets anders is. Soms is het een goed teken, soms juist niet...lastig...maarja
ik besef me dat ik hier vooral negatieve berichten plaats maar op het moment kan ik ook niet zoveel positieve dingen bedenken. waar je ook kijkt zijn mensen zwanger ik wordt er echt helemaal gek van. en nu heb ik steeds sterker het gevoel ongesteld te worden. dan zit ik te denken: als ik morgen ochtend ongesteld ben dan is maandag cd 3 maar op cd 3 zou ik met clomid beginnen (na de primolut kuur) zou het dan maandag ook al mogen? en mijn onderrug doet steeds meer pijn. zou ik mijzelf te veel gek maken?
@Mare: heb je niet even voor de zekerheid de dokter gebeld? @Rapoenzel: het zou geweldig zijn als we allemaal zwanger zouden zijn. Zou het? Ik durf het niet te hopen, ik geloof mijn eigen lichaam nu al niet meer, en ik moet nog 2 weken!
maar was dat dan echt veel of een beetje? Ben benieuwd hoe dat dan is. Ik had vorige maand wel veel witte afscheiding, maar was niet zwanger.
meiden ik zie weer spannende gebeurtenissen..helemaal goed.. ik duim mee voor ROZE! @Mare.. meid geeft toch niks.. hoop dat je ongi snel doorzet zodat je echt kunt beginnen.. en dan.. meteen de tijd"schade" inhalen.. en dan knallen met clomid... *best een leuke reclame slogan* hihihi...
dank je bruisje! ja knallen met clomid.. dat ga ik doen. even positief denken: mijn nieuwe doel was dat ik voor mijn verjaardag in maart zwanger ben. wie weet ga ik dat zelfs redden!
Ha ha eet smakelijk. Van die afscheiding heb ik een beetje last. Hij is wel heel geel maar kan ook door de vitames komen die ik slik (urine is fluoriserend geel hhi)
Ehhh... is er een ontgroening op dit forum of is het toeval dat er niet op mijn berichten gereageerd wordt?
@ Priscilla: Zeker niet met opzet. Ik las je berichtje even terug. En inderdaad die ongeduldigheid ken ik ook.
@priscilla, er stonden net 2 mannen mee te kijken dus hier even het vervolg van mijn verhaal: Als ik op dit forum zit lijkt het wachten nog langer te duren denk ik wel eens. Omdat je er dan nog meer mee bezig bent. Maar het is veel te leuk!