@priscilla: sorry had je tweede bericht helemaal niet gezien: nee ik heb niet gebeld ik durfde niet. en daar moet ik nu voor boeten zeg maar... aah ik haat mijn bel-angst. tja die ongeduldigheid enzo... daar wen je volgens mij op gegeven moment aan. of niet en je bent al lekker snel zwanger wat natuurlijk te hopen is.
nou ik heb in deze "cyclus" al een paar deze rugpijn gehad maar vanadag is het echt die zeurende pijn in mijn onderrug. dit heb ik vlak voordat ik ongesteld wordt. maar ik weet het allemaal niet meer. om gek van te worden
Banner veranderd.. na de miskraam een tijdje niet ingelogd geweest.. dan krijg je dat.. zo'n achterhaalde banner... Dank voor het bijvoegen in het lijstje!
@mare: Heb je er normaal ook last van als je ongesteld wordt? Ik had gisteren super rugpijn wmaar was maar 1 dag. Nog nooit gehad?! @Nienke: Dat is wel begrijpelijk na je miskraam. Ik ben toen ook een maand niet online geweest. Nou hopelijk gaat het nu wel lukken en blijft ie zitten.
@lonnie: ja ik heb een vrij gevoelige rug en krijg er altijd last van vlak voor mijn menstruatie. maar als jij er nog nooit last van hebt gehad kan het wel een goed teken zijn toch?
Ja bij de eerste symptomen had ik het opgezocht en er waren er al 5 of 6 die er ook last van hebben gehad. Heb net bij kruidvat de testjes net al gehaald.... Nou hopelijk betekent het niets voor jou en bidden we voor roze!
Ahhh gelukkig! Ik zit hele dagen mee te lezen, maar om een of andere wonderbaarlijke reden kan ik vanaf mijn werk niet inloggen. Lezen, maar niet schrijven. Das vreselijk voor zo'n babbelkont als ik! @Lonnie: je kan best gelijk hebben, als je er constant over zit te lezen, is het erger. Maar als ik niets doe, blijft het door mijn hoofd flitsen! Ik heb zelfs Viva Mama en Zwanger&Zo gekocht om lekker te lezen op weg naar mijn werk. Allemaal info en ik zuig het op als een spons! @Mare: bel-angst is vervelend! Zeker als je nu de consequenties ervan moet dragen. Weet je waar het vandaan komt zodat je er wat aan kunt doen? Ik had het ook een beetje, nu bel ik per werkdag gemiddeld 20 mensen die ik niet ken. Ik ben er helemaal overheen. Ik werk op een heel klein kantoor, er werken maar 6 mensen. Mijn enige directe collega is gisteren voor het eerst vader geworden. Een prachtig meisje... maar mijn baas vroeg vanmiddag: 'Jij gaat toch nog geen kinderen krijgen he?" Ik verschoot van kleur, begon te stamelen en heb het maar verteld. Nu hoop ik echt dat hij er geen beslissingen op gaat nemen. Ik heb een tijdelijk contact...
@Priscilla, Ik hoop dat je baas heel tevreden is. Wel goed dat je eerlijk bent. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Wat zei die daarna toen je dat had gezegd?
so daar sta je dan. je kan idd moeilijk liegen dan. tenminste ik zou dat niet kunnen. Ik weet eigenlijk niet waar mijn angst vandaan komt. of nou ik denk dat ie net als mijn andere sociale angsten uit mijn kindertijd komt maar of ik daar echt wat aan kan doen? Op mijn werk vind ik het trouwens geen probleem om te bellen, maar als ik iets voor mijzelf moet regelen, nee. en ik bel ook nooit naar vriendinnen. met mijn man bellen vind ik trouwens wel leuk en met mijn familie ook. dames ik ga naar bed. ben veel te moe en moet morgen om 10 uur beginnen met werken.
Hahahaha, die heb ik zelf ook liggen, maar dan voor de pijnaanvallen van de galstenen ! Neem ze nu alleen niet, want die zijn wel erg zwaar en met een eventuele zwangerschap mag ik ze niet gebruiken !
Ik had van de week dat mijn nieuwe teamleider vroeg hoe het ging, moest echt zowat mijn tong eraf bijten om niet te zeggen dat ik al een week overtijd was hihi