@lonnie. Mijn schoonzus heeft een fret gehad (is de week voor kerst overleden) Geweldig beest was dat. Mijn schoonzus is trouwens de reden dat mijn vriend kinderen wilde. Hij is peetoom geworden van haar dochtertje. Ze is 12 mei geboren. We waren in huis toen ze geboren werd. Echt super om mee te maken. Ik zelf wil als sinds mijn 25ste kinderen, mijn ex wilde ze niet, maar is nu al bijna een jaar papa. :x Eerder als ik mama ben dus. Wij hebben zelf een dwergpapegaai. Super ondeugend beest
eyey meiden, heb ff een vraagje... ik ben nu 24 dagen overtijd, en heb net een beetje roze vloed verloren... is dat erg? betekend het iets, of iets? heb het nog niet eerder gehad... knuf naliey
Ik ga verhuizen want mijn eisprong is waarschijnlijk 5 dagen later dus valt mijn NO in februari... Nu maar hopen dat al mijn pendels goed zijn (Zwanger in januari, positieve test in februari) Passagierslijst NOD Januari i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 174 passagiers voor de roze luchtballon 18 Zwanger, 52 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
nou, ik krijg ineens geen berichten meer sinds gisteravond......alles goed dames......ik probeer het bij te benen.
Goedemorgen ! Hier nog steeds dat zeurende onderin. Voor de rest geen zwangerschapsklachten ofzo. Dus ik denk dat het toch niet zo mag zijn deze maand. Maar zeg nooit, nooit
@lonnie: wat een lieve fret heb je... mijn kinderen zijn 6 tamme ratten. we zijn nu wel aan het minderen zodat ik ze iig in het begin van de zwangerschap nog wel kan verzorgen. @naliey: het kan op zich van alles betekenen natuurlijk. ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt. ik ben toch nog niet ongesteld. heb ik zo zitten stressen gister avond. nou ben benieuwd wat deze dag gaat brengen.
Goedemorgen Dames, Nou ik ga zo testen en hopen dat het een dikke vette streep wordt :s maar ben het testen nog steeds aan het uitstellen maar ik moet nu toch wel nodig plassen hahaha dus dames op hoop van zegen ..... Duim ff heel hard met me mee thnx alvast
iedereen die vandaag gaat testen: veel succes! Ik ga me nu klaar maken voor mijn werk en zie jullie morgen pas weer! fijne dag allemaal.
Goedemorgen dames, net wakker... Oh ik zie een tester, Nadine.. Wij wachten in spanning af. Hoop hoop hoop.
Nou ik krijg weer een heel dun streepje pffffffff maarja het is wel voor mijn nod nog maandag is pas me nod dus mss moet ik maandag nog maar eens testen... AHHHHHHHHHH wordt gek van dat wachten hahahahahahahaha
Ja Nadine streepje is een streepje. Beter dan dat het helemaal wit blijft op die plek toch? Kun je geen foto maken? Of zie je daar dan niks op hier in het forum?
ja ik weet een streep is een streep zeg ik ook altijd maar als het jezelf overkomt wil je graag duidelijkheid hahaha maar andere maanden waren me testen altijd harstikke negatief dus in princiepe denk ik wel dat het gelukt is ja
Wat doe je: morgen of maandagochtend nog een test? Of zeggen we gewoon heel voorzichtig: Gefeliciteerd!