zal proberen die foto te maken maar moet ff oppassen me zoon loopt rond hier en is niet de bedoeling dat hij het al weet.
ik denk dat ik maandagmorgen nog een test doe .. oh my god dit wordt echt lastig om me mond te houden tegen iedereen omdat best veel mensen weten dat we bezig zijn voor een kindje
Oh Nadine, jou zoon voelt wel dat er iets aan de hand is denk ik. Dat voelen kinderen en mama's wel aan van elkaar. Hoop dat een foto maken lukt dan.
ahhh nu heb ik een duidelijke foto kan ik hem niet op de pc zetten omdat onze pc volgens mij langzaam aan kaduk gaat :S hij start namelijk alleen nog in veilige modus op pffffffff maar het streepje is op de foto zichtbaar dus toch zwanger echt...
Joepie! Nou van harte gefeliciteerd! Ga maar lekker genieten dit weekend. En jouw mannie ook gefeliciteerd! Helemaal super
Whaaaaa, streepje is streepje! Dus bij deze gratz! misschien wil je het nog niet horen, maar geen hcg zou betekenen geen streepje ..... Die dikke streep komt vanzelf wel, evenals die dikke buik! geniet ervan!
Ik vertel het hem vanavond als me zoon in bed ligt had een speen gekocht en een mooie kaart met allemaal hartjes dus schrijf een leuke kaart en geef hem het cadeautje incl de zwangerschapstest Ohhh damn kan niet wachten en die smile zal wel niet meer van me gezicht afgaan hahahahaha
Oh bijna vergeten thnz voor de felicitatie ben er nog een beetje ondersteboven van vooral toen ik dinsdag bloedverlies had dus heb innestelingsbloeding gehad wel leuk om dit eens mee te maken bij mijn zoon wist ik dit allemaal niet en teste ik met 7 weken positief nu is het allemaal een stuk anders en ben dan wel ook alweer 8 jaar ouder hahah bah wordt in juli al 30 lol
lol nee hij is er niet hij is werken en gister had ik getest was hij ook nog werken. hahahaha Dus wordt echt een verrassing en gister had ik ook ntzettende jeuk onder en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden dus was bang. ging ff in bad liggen normaal lig ik daar dus een uur ofzo in maar na 15 min werd ik hartstikke gek en had het super warm en toen op de bank had ik het weer koud. werd dus gek van mezelf. heb me banner maar aangepast
Ja leuk. Laat nog maar even weten hoe hij reageerde. En... leuke banner. Die zien we graag hier. Dadelijk die lijst nog terugvinden en jou op roze zetten. En wacht je nog met je (schoon)ouders? Of ga je die meteen vertellen?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 174 passagiers voor de roze luchtballon 19 Zwanger, 52 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] Whoehoe ben zwanger
Hier nog eentje met een dilemma.... ik denk dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn..... ben gewoon een beetje misselijk van de zenuwen, hihi.... ik heb namelijk iets heel geks, gister tijdens het etenkoken ging ik zowat over mijn nek van de zurige geur van het gehakt rullen en dat had ik ong. een week geleden ook al (de vorige keer).... ik liet Mam ruiken (die was hier met eten) en die rook helemaal niets.... Nu heb ik maandag mijn NOD, tenminste als ik een cyclus heb van 28 dagen, wat dat weet ik niet omdat het pas onze eerste ronde is en ik heb altijd lopen roepen dat ik niet eerder zou testen, maar morgen kan ik testen samen met mijn hubbie, is wel zo leuk en anders moet ik wachten tot volgend weekend en ik weet niet of ik dat red..... wat zouden jullie doen? Morgen een testje wagen of toch wachten?
Mijn moeder wist dat ik bezig was en van die bloedingen afgelopen week. Mijn schoonouders weten niet eens dat we bezig waren. mijn schoonmoeder zei eens nadat ik haar verteld had dat we mss in de toekomst toch een kindje samen willen, wordt ik mss toch nog echt oma want ze heeft mijn zoon erg goed geaccepteerd zelfs bij de opa en oma van mijn vriend staat mijn zoon nog boven hun eigen achterklein kinderen maar dat komt omdat mijn vriend het lievelingetje en eerste kleinkind was hahahaha ben benieuwd hoe hun gaan reageren maar ik zal het hier uitgebreid gaan vertellen.. ookal ben ik zwanger zal zeker nog ff hier blijven veels te gezellig hier
Hoi Charpi, ik zou toch een testje wagen. Een hele week wachten is echt niet te doen. Dat kan altijd nog als je niks ziet op de test.
Oh leuk Nadine, kun je in ieder geval al bij je moeder terecht. En wat zullen jouw schoonouders blij zijn! Leuk is dat hoor! Bij mij zitten ze ook allemaal met spanning te wachten. (mama, schoonmama, zus en schoonzus)