Zo dames na de gewelidge super leuke shock ga ik me nu es aankleden want moet gaan winkelen anders hebben we komende week niks te eten. misschien tot vanaaf dan kom ik vertellen hoe me vriend gereageerd heeft. hoie en een mooi weekend en nog veel roze erbij
De komende week wordt er veel getest. En we hebben allemaal HET gevoel. Dit wordt een leuk weekje (hopelijk). Roze roze roze!
De ene keer zegt mijn gevoel JA en de andere keer NEE, maar dat had ik de vorige keer ook pffff en toen bleek het ook raak !
Ah altijd positief en optimistisch blijven he?! (ben ik trouwens niet altijd hoor) Vooral gister niet: Zo! Ik was toch chagrijnig en ik kon het niet tegenhouden! Mijn man werd helemaal opgefokt van mij gister in de supermarkt. Hij bleef ook overal treuzelen haha!
Hihi. Rapoenzel.. wij lopen idd gelijk... vind jij het ook zo ellendig dat we nu enkel nog maar kunnen afwachten? De eerste periode van de cyclus kan je tenminste nog wat doen Nou ja.. geduld is een schone zaak.. nog een weekje en dan kunnen ook wij hopelijk onze banner aanpassen!
Ik heb net de testen besteld en die heb ik dinsdag denk ik binnen. Misschien test ik dan al stiekem 1 keer